Basa eta bulan romadon taun baraha nyak poho, geus saur aing, gugum jeung dinan balik ti masjid geus solat subuh.
Gugum: "ulah balik heula lah"
Gugum: "beuteung aing kemerkaan"
Gugum: "muter-muter komplek heula we"
Dinan: "hayu atuh udara pagi alus keur kecantikan"
Aing: "kecantikan bujur maneh:( hayu atuh"
Kukulintingan we tiluan.
Dinan: "rikues barudak rikues"
Dinan: "aing deuk berdendang"
Gugum: "eta laguna marsanda"
Dinan: "anu mana? Asa teu boga lagu si marsanda mah"
Gugum: "eh aya anu hanya mimpi.... Hanya mimpi.... Houwooooh" *nyeupeung hulu* *geleng-geleng*
Dinan: "teuing ah ganti ganti"
Duaan eta mah teuing keur nanaonan, aing mah ningalikeun semak-semak asa aya ucing, aing deukeutan we da hayang ditewak, aing mah kitu da mun aya ucing deuk eta ucing garong dijalan ge kebiasaan aing ti leutik adalah;
*aya ucing*
*deukeutan*
"WHAAAAA"
*ngareuwaskeun*
*ucingna mantog*
Nya aing mikir mun aing teh monster kitulah jadi ucing sieun:( teuing kunaon jadi kebiasaan we nepika ayeuna, mun si ucing teu reuwas keneh ku aing alung batu pokona kudu sieun eta ucing ka aing:( teuing sarap aing teh. Kembali ka jujukutan mencurigakan, hmm sudah kuduga eta pasti ucing warna bodas, aing ngalengkah leuwih dekat.
Dinan: "eh si adnan angger unggal aya ucing"
Aing: "stttt ssstt" aing manyun ka si dinan titah jeumpe. Nyiapkeun suku deuk dihentakan meh si ucing reuwas.
Gugum: "Nan... kela nan"
*BRAAAKKK* (sora suku sendal dihentakkan ka taneuh)
Gugum: "NAN ETA LAIN UCING TAPI CIHUAHUA!!"
Aing: "ASLINA!?"
Si anjing slow motion tea geuning melong ka aing sebelum akhirna ngagerung bari ngudag.
Dinan: "LUMPAT GOBLOG LUMPAT!"
Lumpat we tenaga noss:( aing mah kaduhung sugan teh ucing:((( si gugum dihareup aing ditengah si dinan pangtukangna, alah siah mun beunang kumaha:( bari nahan cirambay aing neangan ide meh leupas, geus mah imah jauh keneh, trs aya tangkal kitu kan, lumpat we aing kadinya trs nerengkel ka luhur diikuti dayang-dayang ditukang, si wati cicing we dihandap bari gegerungan, alhamdulillah basa sakola eta anjing bolos mata pelajaran manjat tangkal meureun jadi teu nyusul ka luhur, aya meureun 15 menit si eta ngadagoan dihandap, geus kitu teh lumpat deui we newak ucing nu keur jalan jalan cantik meureun.
Dinan: "aman! Amanlah, turun!"
Gugum: "tah hikmah bulan romadon"
Dinan: "ulah ngareuwaskeun ucing"
Aing: "enya lah enya, sugan ieu teh karma nyak ti para ucing nu aing alung batu, sendal, aya nu pang watirna mah dialung cangkang batagor"
Gugum: "engke mun aya ucing dijalan menta hampura"
Aing: "enya siap:("
Jalan deui we deuk balik, samar-samar mah asa dedengean sora motor kitu loba jeung sora budak lalaki, ah terong keur beraksi we ceuk aing mah.
Dinan: "kaluman eta barudak alay ngagandengkeun komplek"
Aing: "heueuh anjir kamari ge keur taraweh syaf pang tukangna deukuet panto aya nu ngalung petasan geura kanu suku, kumaha aing teu joget korea"
Gugum: "anying parah:("
Basa keur asik bercengkrama si gugum hayang ki'ih.
Gugum: "kalem ih hayang papang"
Dinan: "dina tangkal we tah"
Aing: "ulah eh watir eta tangkal na, di got we"
Si gugum abus kitu kan ka gang saluran got deuk ki'ih.
Dinan: "kade keur nikmat kitu teh aya nu macok:("
Gugum: "si anying marukkanna dibalong aya oray"
Aing cingogo we nungguan si gugum ki'ih, geus kitu teh datang barudak alay nu tadi digibahkeun ku arurang, arurang mah nyantai we da asa eweuh nanaon, aya 5 jelama lalaki hungkul make 2 motor, aya nu rempet tilu aya nu duaan, marake baju hideung, ngaliwat hungkul bari melongkeun, anying ngalung petasan korek lah ka got tempat si gugum keur ki'ih, kumaha si gugum teu ngajleng:(
Dinan: "WOY ANJING BALEG!" Si dinan meledak ti heula.
Nu pang tukang ngadenge meureun, eh si anjir muter balik geura.
Gugum: "hadapi!"
Gugum: "kumaha mun tadi petasan kanu masa depan aing?"
Gugum: "teu sopan pisan!"
Geus membusungkan dada arurang teh deuk nantang eta barudak alay, mun di adegan pilem mah tembak tembakan syerif amerika dinu padang pasir meureun, basa mendekat si anying ngalung petasan korek:(( kumaha aing cs teu kayang, lalumpatan we da eta barudak ulinna make mercon, di udag deui wae:( ah aing mah can aya satengah poe puasa geus haus deui, dikejauhan aya lalaki kolot make baju koko, gusti nabi sulaiman eh pak rt, eweuh pilihan lain.... Arurang tiluan lumpat we ka pak rt menta tulung, bari nyumput ditukangeunna, nyak sungguh tidak gentle ngan bagaimana pun oge aing masih keneh budak:(
Pak RT: "HEH SIA HARRR"
Pak rt: "MANTOG SIA"
pak rt: "LAPORKEUN KA PULISI KU AING MAH TITAH DITEWAK"
Pak rt: "BEJAKEUN KU AING MAH KA KOLOT MARANEH"
mararantog we barudak eta da sieun si pak rt ngagerung jiga bulldog, alhamdulillah pak rt, hatur nuhun:") ku pandangi raray pak rt penuh makna, apek teh aya sangu napel keneh urut saur meureun kuatka napel keneh geus subuh ge:( deuk ngabejaan sieun isineun, ah bae we titah di imah ngaca:')
Hikmah carita; eweuh, mun geus solat subuh tadarus lainna newak ucing, sekian.
KAMU SEDANG MEMBACA
Adnan Arsifal (Bahasa Sunda Version)
أدب المراهقين[VERSI BAHASA SUNDA ORIGINAL] Arsip cerita (Fiksi) Adnan Arsifal dan teman-temannya, ditulis dari Mei 2015 (penulis masih umur belasan tahun), tulisannya berantakan banget tapi biar jadi kenangan aja. Kalau mau baca tulisan yang lebih rapih dan mud...