Kondisi aing yg skrg dibanding semester 1 semester 2 kemarin;
Dulu semester 1/2, aing masih bisa nongkrong jeung babaturan SMA, ditempat bau hangseur yang menurut arurang mah hype bgt meskipun batur mah nenjo mah jiga gubuk derita. Bisa keneh seseurian seolah-olah 'TINGALI TAH AING GEUS GEDE, LAIN BUDAK BOLON DEUI'.
Ayeuna, unggal datang ka tempat tongkrongan sepi, tukang es kapala didinya jadi kurang konsumen, asa hayang mewek we mun liwat dinya teh.
Poe eta, poe kamis. Kebetulan aing lagi dijalan balik ka imah, liwat tah kadinya. Jol kangen ka es kalapa didinya, turun we aing teh berkunjung heula.
Penjualna ngaranna sebut saja mang adang.
Aing: "assalammualaikum mang"
MA: "eh jang adnan, damang? Meni tara kadieu"
Aing: "heueuh mang, seueur pisan tugas, barudak sok aya nu kadieu?"
MA; "osok aya ngan teu kumplit, paling duaan, aya saurang mah"
MA: "nu saurang mah kadieu teh ceunah sono we ka jaman SMA"
Aing: "hmm kitu mang"
MA: "tah es kapala na, sakali dua kali mah kadarieu deui atuh jang, reuni, meh bapak kos baheula deui, nu meulina eta eta keneh ngan pemasukan loba"
Aing ngan seuri.
Dijalan aing galau, teuing lah, teu karasa aing sakeudeung deui 20taun, asa kakara kamari UN. Di imah fc si utara;
A: heh
U: tumben fc
U: dimana
U: sibuk ga
A: dirumah, keur ngambil laptop
A: sans, kangen rumah
A: kangen kamu oge
U: uuu tayang
A: besok jalan yuk
U: HAYU IH
Jol, aing kepikiran jalan isukan deuk nanaonan, bosen mun jalan teh saukur nonton-dahar-nyabak nyabak barang di pvj dibeuli henteu, isuk pokona mah bakal beda.
*disekolah si utara*
Utara: "nan, ko galau gitu mukanya"
Aing: "hah? Engga ah"
Utara: "eh makan ieu nyak nyak nyak" *nembongkeun ig dahareun kitu*
Aing: "pulangna yah, ayeuna ikut heula we kamana"
Utara: "yaudah"
Aya 2 tempat yang mau aing datengin. Ieu ciga napak tilas kitu;
1. SMA aing dulu
Utara: "nan ih nanaonan kesini, malu ih aing pake seragam"
Aing: "geus cicing, sakitu make sweater ge moal katingali lokasi sakola mah"
Aing: "ikut yu napak tilas, maneh kan suka panasaran aing pas SMA gimana"
Utara: "yaudah atuh"
Ku aing teh diajak kukulintingan we teu puguh, bari galau, unggal spot nu aya didieu boga cerita, serius. Trs aing ulin ka ruang guru, aya keneh guru guru nu can balik, aing bere dahareun kitu bari ngobrol-ngobrol saeutik.
Aing kangen upacara, kangen lomba dahar baso sambel parekor-rekor, kangen paketat-ketat calana nepika cangcut neplak, kangen paloba-loba bulu dada(nu lebat artina macho), serius, aing mau balik lagi.
KAMU SEDANG MEMBACA
Adnan Arsifal (Bahasa Sunda Version)
Teen Fiction[VERSI BAHASA SUNDA ORIGINAL] Arsip cerita (Fiksi) Adnan Arsifal dan teman-temannya, ditulis dari Mei 2015 (penulis masih umur belasan tahun), tulisannya berantakan banget tapi biar jadi kenangan aja. Kalau mau baca tulisan yang lebih rapih dan mud...