Model

1.8K 83 0
                                    

baturan aing teh deuk nyieun toko baju kitulah tp lobaan, usaha babarengan, can jadi keur proses. "Aing butuh model euy keur promosi'" ceuk baturan aing, "nyewa we model atuh, loba ayeuna mah" timpal baturan nu sanes "hayang nu murah, da penghematan", anjir mentang mentang Padang si eta teh, tiba2 si utara teh nempel ka leungeun, "bang, dibayar sabaraha?" ceuk si eta bari nyengir "500 we kunaon? daek?", "anjir lumayanlah keur iideran" si eta nyolek beuteung aing "aing minat euy tp beungeut aing kakaradak bang, tingali we", "geuleuh mane so digoreng-goreng, sakitu mah sae da, geus we kieu, modelna mane jeung si adnan we nyak."

aing teh embung nyak, da aing mah mun jadi model ge meunang dijangkung hungkul, mun dipoto nu kitu patut mah jiga bopung sok mati gaya,"nan, daek ya daek" aing geus nolak mentah-mentah, si eta maksa we tuluy bari beungeut di imut-imut jeung meulas, heuh wanita memang racun, da luluh aing teh daek ahirnya, pikirkeun we duitna lah.

ceuk baturan aing teh saminggu deui pemotretan, geus we aing teh pasrah akan keadaan, di mobil jalan balik si utara teh beja, "nan, aing mun dikamera mah gendut heueuh, berat badan aing naek 2kilo" cicing we aing teh, "ih suku aing badag, beuteung aing asa bucitreuk" padahal suku si eta teh jiga anggota girlband, beuteung teh rata da aing apal unggal subuh si eta miceun zat sisa metabolisme, "Pokona aing deuk diet!!" si anying, awak geus saukur tulang jeung hitut masih keneh hayang diet, "ulah! maneh hayang anorexia? ulah!" ceuk aing bari mayar parkir, "baelah, turunkeun deui 2kilo", cicing we aing teh, pek lah hayang apal, si eta mah moal bisa hirup tanpa dahareun.

si eta teh ngajakan fitness, si anjir gayalah, embung aing teh, hayangna lumpat ka batununggal sakalian sarapan, daeklah ahirna si eta teh, pas aing jemput, "maneh deuk ka mall atawa deuk lumpat?" ceuk aing ningalikeun dandananna, si eta make sapatu Nike anu pink centil, calana legging jeung sweater kokoreaan tea nu kekinian, "kudu modis atuh lumpat ge" ceuk si eta, caw lah ka batununggal, aing mah baleg heueuh lumpat teh pemanasan heula nanaonan heula trs sesuai prosedurlah, si eta mah terpikat dahareun, "kupat tahulah, buburlah, eta naon deuilah....." bari matana teh ngagedeanjuga ucing, "deuk lumpat atawa dahar?" ceuk aing teh.

"hayang lumpat, hayang diet!!" ceuk si eta bari berpaling dari tukang bubur nu ti tatadi ngiceupan, Ku aing teh titah pemanasan heula meh teu tipaliteuk, lumpat we, kakara dua putaran si eta geus ngos-ngosan jiga nu bengek, anjir panik bisi boga asma atawa kumaha, enggeusan we lumpatna, lilana mah ku dahar bubur, gagal atuh diet teh:(

dan isukan si eta teh lanjut diet, ku aing di antep da aing ge sibuk kuliah mun hari biasa mah,jam 12 aing teh kaluar kelas jam 1 aya kelas deui, si eta nga line "naaaan, aing lapar" bari ngirim photo si eta keur kokorondangan mencapai meja makan, anjir nepika niat kieu dipotokeun Ku Adina:( dan kita bertemu teh jumat dan aing bener2 teu bisa diusik hari selasa,rabu,kamis. si eta ngajak naon deui cik? facial:((( lalaki jantan jiga aing dititah facial.

kan aing lagi nungguin dia mandi, aing teh naha nyak pasrah wae mun dititah nanaon ku si eta, eta teh sore hari ya gais, nunggu we aing teh diruang tamu bari main hay day, bapana ngadatangan, "nan, itu kenapa si utara gamau makan? diapain sm kamu?" ceuk bapana, anjir aing difitnah, "diet om, gatau tuh dia udah kurus masih mau lebih kurus, marahin aja om!" mangkat we bapana teh, kadenge si utara di papatahan. langsung kita teh caw kesalon, aing teh geus aamekan embung di facial, ahirna mah nurut, teuing make racun naon ieu budak, aing tak berdaya.

terus nyakitulah, kumaha we difacial, pas giliran irung aing dicocolok jeung jarawat oge aing hampir menitihkan air mata gengs, si mbak seseurian, didinya harga diri aing sebagai lelaki tangguh ternodai, terluka dan hancur:( ternyata jadi awewe teh ribet heueuh, salutlah ka marane, hayang wae irung mane digogosok jiga batu akik, tapi pas beres teh beungeut aing jadi kasep dan bodaslah jiga anggota exo, saha sih? si cendol? si utara oge jadi geulis, teu kuleheu deui, ih anjir daharlah ku aing beungetna.

hari h, aing teh dititah mangkat pagi- pagi, anjir ni ciga naon wae ieu kudu nyubuh sagala, jam 7 teh geus di studio, hade lah baturan aing, kabeh teh geus matang, terus modelna aya 4 deui, 2 lalaki 2 awewe, aya budak sma na, aing teh nunggu giliran we jeung si utara da arurang mah giliran kadua setelah pasangan pertama, jujur nervous, leungeun aing baseuh, selfie oge jarang aing mah, paling selfie teh moment penting pisan,jiga ka kampus pagina selfie heula, dahar selfie heula, kajebak macet selfie heula, naon ieu mah mineung ketang:(

trs aya mbak-mbak beja ka aing "kang sm teteh model yg kedua ya? hayu di make up dulu, bentar lagi beres model yg pertama", pas di makeup jigana aing model pang olo-olona, make makeup sagala embung, "mbak atuh da saya mah make bedak bayi juga udah kasep da" keukeuh we si mbak teh maksa aing dimakeup meh alus ceunah dikamera, si utara teh nyiwit beuteung aing, "tong ngerakeun!" si eta bisik-bisik tetangga, geus we pasrah aing teh, tapi hasilna alus lah, beungeut aing seketika karismatik, bagian aing we dimulai, dengan memakai baju-baju rancangan baturan aing nu designer, hadelah si eta rancanganna.

si utara heula beraksi, anjir emang aya bakat si eta, kobelah gayana teh, jiga nu geus biasa, padahal sieta pedah sok nonton Asian next top model anu aya Nadia hutagalung, anjir ngadaregdek aing teh, aya we si dimas gegedug dari segalanya, anu kamari-kamari nongki jeung aing dan membawa aing kelembah kenistaan ini, "heh ledom, tong ngerakeun aing" aing teh ngan ngangguk da deg-degan, bagian aing we dimulai, sumpah aing teh bingung kudu kumaha. si photographer na ge kuatka aamekan ngarahin aing, aing teh nyoba gaya artist korea ulah, gaya model Calvin Klein ulah, gaya model vs beuki ulah:( geus mah si dimas seuseurian nyieun beuki era, "SUMPAH BENGEUT MANE NAN WHAHAHA" aing teh hanya bisa meratapi nasib didinya, jiga budak tiri anu disudutkan.

lanjut nyak, ningali ka si utara, seseurian oge si eta teh, aing teh jiga badut ancol basa eta ni sedih pisan, terus Ku si putri we dipanggil, titah ka tukang, "nan, maaf ya, aing ga ngarahin konsepnya jadi mane kacau gitu" bari si eta muka laptop nunjukin contoh video bagaimana aing harus berlagak, putri teh temen aing nu designer, ku aing diresap eta video nepika didahar jeung laptop-laptop na, geus we kaluar dengan percaya diri, aing bergaya total nepika awewe-awewe didinya ngacai sederas air terjun Niagara, pas ningali hasil anjis Cameron Dallas liwat:( badan aing katingali sexy lah di poto, bahagia we aing teh bari nagih duit honor ka si dimas, geus dibere duitna lalu ditampar bulak balik ka bengetnya.

pas balik aing teh ambek keneh ka si utara, sepanjang jalan ngan cicing we aing teh, si eta baceo, "nan, marah?" ceuk si eta, teu diwaro kuaing teh, "nan, eta bakpao, beli heula yu" Ku aing di cicingkeun terobos we teu meuli bakpao, si eta teh manyun, pas lampu merah we pacicing-cicing, "mane tau ga kenapa aing maujadi model? padahal aing juga ky mane, males" aing tetap pada pendirian aing, bungkam seribu bahasa, "duit honornya aing ambil duluan sebelum pemotretan tadi" aing tetap cicing, "buat beli ini" si eta teh ngaluarkeun sesuatu ti tasna, naon cik? kaset game nu aing hayang pisanlah, aing teh sebenernya hayang meuli ieu ti baheula ngan mahal, duit honor teh rencanana deuk dipangmeulikeun ieu eh si eta ti heula mang meulikeun aing.

"tong ambek deui ih, aing teh era tadi teh kudu kikituan, tapi aing tahan berusaha menikmati, aing begadang belajar demi teu nyieun mane era, maafin aing" ceuk si eta bari meluk aing, anjir deg-degan didinya, uuu so sweet lah ieu budak, kuaing teh di elus-elus buukna "heunteu da teu ambek, nuhun nyak..." hampir we aing ngomong lopyu tp teu jadi, "balik deui yu meuli bakpao" ceuk aing, seseurian bersama bari dahar bakpao.

Adnan Arsifal (Bahasa Sunda Version)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang