Lemper

1K 54 0
                                    

Oleh: Dinan

Kejadiannya sekitar awal kelas 12.

Begini yah, ketika itu peuting-peuting imah kosong, trs aing teh eweuh gawe, deuk ulin game ngan panon teh asa dilaknat ku gusti alloh da solat kaliwat wae jadi mun geus ulin teh asa disantet panon jeung hulu teh. Aing teh ngalamun we hareup tipi bari gabut tea, trs inget we si mamah tadi pagi jojorowokan nitah si adnan ngagosok jolang da geus loba lumut, nya geus we aing nu ngagawekeun, nya gitu deh si aku mah amis budi. Keur asik ngagosok jolang bari bersenandung di kamar mandi tukang, aya cucunguk, sebenernya aing teu pati sieun kanu cucunguk ngan si cucunguk ini kurasa berbeda, aya tatapan mesra dari si cucunguk.

Apakah si cucunguk kiriman intel amerika?

Aing teh asa teu ngeunah hate we, marukkanna aing lenong bocah dilalajoan keur ngagosok jolang ge? Geus we aing alung sendal si cucunguk teh, lumpat we si eta teh nyumput entah dimana, tenang we hate teh lanjut ngagosok jolang deui. Basa melong ka luhur aya si cucunguk nu tadi geus namplok dina teheul, si anyink ai sia naruto? Geus didinya deui:(

Cicingkeun we ku aing teh da aing ngarasa dosa geus ngalung sendal ka si eta, bari lanjut terus pagawean, basa melong deui ka si cucunguk si eta jiga nu geus masang kuda-kuda kitu, GOBLOG HIBEUR KANA BEUNGEUT:(( nyapuguh aing teh soak, tijeungkang ka tukang bari neunggeul-neunggeul beungeut sorangan, hiber deui we si jajang teh. Didinya geus teu mood ngalanjutkeun ngagosok jolang, baju baraseuh, bujur asa ticeungklak, rencana mah geus ieu aing deuk melayangkan tuntutan ka si jajang. Geus we aing teh ka kamar gentos acuk, si jolang ngan digawekeun 1/2 na, neangan dahareun we ka dapur, aya kotak snack urut kosidahan si mamah, basa dibuka aya lemper hungkul, geus we dahar tanpa pikir panjang, basa digayeum naha asa haseum haseum kitu, ai si jajang tadi ki'ih dina sungut aing kitu jadi teu ngeunah lemper teh? Belegugna dilanjut didahar we ku aing teh, geus kitu aing sare.

Isukna, aing telat, dijamban si adnan keur ngising, aing panik, merana, aing kokosehan dina teheul bari break dance. Geus we aing ibak oray, 5menit beres teu sarapan heula kekebutan ka sakola.

Hamdallah.

Aing telat.

Titah push up.

Awak jadi bau kelek deui.

Istirahat aing jajan ka kantin, dahar nasi koneng.

Fahmi; "nan, geus ieu ulangan bahasa prancis, geus nyieun contekan acan?"

Aing: "alah siah acan, kumaha dong"

Galih: "geus we siapkeun hp, pabere-bere jawaban"

Geus we aing teh tenang, basa asup hp siap dina kolong bangku. Dimulai we ulangan teh, basa melong kana soal, karna aing jelemana sangat believe in my self bgt, aing cakraan kabeh:( melong kana abjad anu pang ca'angna, berarti eta boga masa depan cerah, muka grup chat,si koplok eweuh nu bararisa:( nya enggeus we aing so pinter gawekeun sorangan. Jol aing nyeuri beuteung, alah siah bom hiroshima nagasaki deuk bitu, aing lumpat we ka hareup menta izin ka jamban, ku si ibu teh keun ceunah. Belegug asli belegug, aing teh nyakuan rokok, si rokok teh murag deukeut meja si ibu, nya puguh aing digeroan deui, dicarek we aing teh, geus apal aing teh nahan boker ai si ibu kalah nyarekan we tuluy geus mah make bahasa prancis, aing ngan bisa ngomong.

"Wi"

"Wi"

"Wilujeung sumping" :(

Beuki we dicarek, geus teu kiat ieu podol geus di ujung tanduk, euweuh ka sopan aing lumpat kaluar, saacan kaluar aing ngagorowok heula.

"BU MAAF SAYA MAU BAB"

Hamdallah podol di ampihan tepat waktu, ngan kaluarna eta loh asa jiga granat, fix ieu mah salah si lemper haseum jeung kutukan si jajang.

Balik ka kelas, aing dititah ka ruang BK, geus kitu dihukum. Tamat.

Adnan Arsifal (Bahasa Sunda Version)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang