Cabe-cabean

878 51 2
                                    

Oleh: Dinan

Ini akan menjadi cerita cerita anu aya pesan moralna. Insha Allah barokah.

Aya beberapa hal yg aing ga suka;

1. Cabe cabean(aing deuk solat ashar ka masjid sok batal wudhu)

2. Cabe cabean kukulintingan dikomplek nyieun keributan(aing keur ngoding sok poho deui mun aya nu gandeng)

3. Cabe cabean nga 'kiw-kiw' aing(aing tau aing tampan but please........)

4. Cabe cabean naek motor bari mamawa budak leutik(plis atuh euy, mun cabe cabean na hungkul nu labuh aing teu masalah, ai si budak leutik nu labuh pan watir)

5. Cabe cabean bobogohan(ASAL ULAH DIKOMPLEK AING PLIS AING JADI NGILUAN DOSA NINGALINA)

6. Cabe cabean naek motor bari ngadengekeun lagu Ska(AI SIA NGADENGEKEUN LAGU TEH MAKE HEADSET, nah ieu? Digandeng-gandeng asa tukang parabot keliling)

why gitu aing benci bgt sm cabe cabean?

Pan aing teh keur buru-buru nyak deuk ka imahna si Fadli nyokot something precious, bari kaluar ngan make calana pondok, titirisan mawa motor kekebutan, jol dihareupeun aing teh aya cabe-cabean, jalan teh ni ciga putri keraton anying, bari kadenge anu tengah teh keur curhat.

"ATUH NYAK MAENYA SI ETA TEH MAKE REPO, PAN TEU LEPEL KITU JEUNG AING"

"Oh heueuh sih, kuduna maneh neangan anu ninja"

WHAT THE FAK. Teu ngaca kan.........

"BARI SI ETA MAH TEU KUAT NGADENGEKEUN LAGU LAGU SEKRIM TEH, NGERAKEUN ATUH TEU BISA DIBAWA KA BANDUNG BERISIK"

"Lain lalaki eta mah HAHAHAHAHA"

Aing ge teu resep atuh nu kitu mah. Fakuy.

Teu kuat ngantri ditukang ku aing disusul pan, oke aing didepan mengurangi kecepatan.

Jol si cabe cabean nyusul, bari rusuh.

"WOY ANJING TEU BALEG NYUPIRAN TEH"

aing melong we kamaraneh na.

Astagfirullah.

Acuk para cabe itu baseuh kena cai bajigur tergenang dijalan sehabis hujan.

Cabe pink: "TURUN SIAH TURUN TEU!!"

Cabe purple: "HEH ANJING BANGSAT EUREUN SIAH!!!"

Cabe ombre: "TINGALIKEUN ANJING SIAH NEANGAN MASALAH"

Eta kuatka dashyat biwir nepika muncrat muncrat cai cudah. Astagfirullah.

Embung cari masalah jeung buru-buru aing jol ngebut we sebisa mungkin.

Eh si goblog nuturkeun. Astagfirullah.

Ah paduli anying, bae senah nuturkeun.

Jol abus jalan ka imahna si fadli, ti kejauhan aya si fadli hareup imah, dengan indahnya aing eureun we jiga nu eweuh nanaon.

Aing: "indung maneh aya?"

Fadli: "aya, kunaon?"

Aing: "senah kaluar gancang ih!!!!"

Fadli: "naon ai sia"

Datang we si cabe cabean.

Cabe purple: "MANEH TANGGUNG JAWAB ANJING"

Fadli: "IH SAHA IEU"

Cabe ombre: "MANEH ULAH NGILU CAMPUR, JEMPLING ANJING" *nunjuk nunjuk beungeut si fadli*

Aing: "oke oke, tanggung jawab naon ieu teh?"

Cabe ombre: "GANTI RUGI ANJING, MARUKAN TEU MAKE RINSO NYEUSEUH TEH"

Cabe pink: "AI MEULI RINSO TEU MAKE ACIS JANG?"

jol kaluar indungna si fadli.

Mamah fadli: "ASTAGFIRULLAH AYA NAON IEU TEH"

Fadli: "Mah tingali tah mah, jol bikin kegaduhan"

Mamah fadli: "ASTAGFIRULLAH, AI KALIAN ANAK SIAPA?"

MF: "ETA PAHA YA ALLOH KUATKA HIDEUNG KITU"

MF: "ETA RAMBUT YA ALLAH KUATKA MEJIKUHIBINIU"

MF: "GEURA NYARANDAK ABDAS AH"

Kemudian eta cabe cabean dicarekan ti senen nepika rebo.

Nb: mamah fadli adalah ustadzah setempat.

Hiji tah kebencian aing terhadap cabe cabean.

Kisah 2.

Suatu pagi ya sekitar jam 3, eh eta mah siang yah.

Aing teh udah ganteng, deuk ka kostan babaturan.

Trs kan aing keur manasin motor, bari eweuh gawe nyabutan rumput liar dihareup pager.

Jol aya delman, meni watir teh ai kuda na nepika biwirna ngabudah, eta teh overdosis kitu? Ngan hirup keneh. Si penumpangna teh barudak leutik dan beberapa barudak jumbo, sok aya geuning anu bergelantungan ditukangna semacam lutung?

Jol ngaliwat hareup imah.

Jol penumpang delman anu umurna rata rata 3-12taun eta teh nyurakan aing.

Senah teh "WEY WEY DASAR GANTENG, DASAR KAMU GANTENG!!"

Teu.

"WUUUU BEUNGEUT MANEH JIGA CANGKANG CAUU WHUUUU!"

Astagfirullah. Haji dinan hanya mengelus dada.

Geus we liwat.

Trs aing dititah nyiram tanaman heula ceunah. Geus we beres.

Liwat deui we si delman teh bersama cabe cabe ciliknya.

"WHUUUU IRUNG MANEH CIGA T*TIT"

ASTAGFIRULLAHALADZIM........ marukan irung aing belalai gajah.

Aing ngan mengelus dada kembali.

Aing keur ngaluarkeun motor tah didinya eh si delman hina itu kembali.

Kali ini tidak membawa caci maki namun......

"WHUUU WHUU WHUUU"

Bari maledog cimol.

Dan cimolnya make bumbu kacang.

Mantap.

Adnan Arsifal (Bahasa Sunda Version)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang