kembali ke jaman sma, barudak kuliah rindu teu mamake seragam jeung mabal upacara? aing mah sono pisan!
beginilah 4maung jaman sekolah.
GUGUM: lee min ho na sakola aing, mun mere sumbangan teu kira-kira, tampilan fisik yang menggoda iman membuat ade kelas anu hormonna sedang menanjak tiba-tiba dahar jukut, dikenal ramah, royal, bintangna sakola aing. tempat bersemayam warung terdekat keur udud manis atau kantin.
ISAM: murid teladan, mineung juara umum, mun buka kacamata asa kasep(?) jiwa kepemimpinna kuat, pernah jadi budak rohis ngan kaluar da teu kuat dipoyokan, tempat bersemayam teangan aja di perpus keur ngabimbing junior. mun istirahat pertama, dimasjid duha dulu.
HAKAM: aa kasep cogan bandung bgt, aktif di ekskul sagala pernah dicobaan ngan kumpul teh sakali dua kali, pang aktifna mah difutsal, persib nu aink pisan budakna teh, kaos dalemna teh "PERSIB TILL I DIE" warna biru tea carang kana seragam:( mun batur boga karang daerah deukeut buuk sok diciwit bari ngagorowok "KUTUU!" jail budakna teh, sok ngalelewe awewe tapi anehna si awewe nu dilelewe jadi bogoh. teangan we dilapang keur basket atawa ulin bal.
ADNAN: manusia tertampan diantara 4manusia biadab ini terkenal kusabab meunang lomba 'surat cinta' basa ospek kelas hiji, loba hutang dikantin, pernah diskors kusabab pernah merencanakan mabal satu geng, badung budakna teh ngan badboy idaman we kumahalah:( teangan aja digenteng sakola keur sirkus eh lain ketang di kantin sarua jeung si gugum.
-KETIKA ULANGAN MTK.
Gugum; "Bu saham saya separo ke ibuin tapi nilai saya 98in aja bu gimana?"
Hakam: "Aing teu bisa ah pasrah we" pas dibagikeun 100 pan anying:(
Isam: *Belajar ti 2minggu sebelumna*
Adnan: "kam diuk jeung aing! sam maneh hareupeun aing oke" alhamdulillah kkm mah aya:(
-TUGAS KELOMPOK
gugum: "bro sok keuangan ti aing we" jelamana mah ngabaso hareup imah.
hakam: "sok saparona ku aing" saparo teh seperopatna:(
isam: (si ketua) selalu bekerja sendiri asal baso na kudu dua mangkok.
adnan: boa aing gawe mah palestin damai euy jeung israel.
-EKSKUL FUTSAL
hakam: "OPER ANYING OPER!!" *lulumpatan*
gugum: *keur jeung awewe* "mata kamu bagus deh kenapa bisa?"
adnan: "HAKAM CELENO BEUNANGKEUN ANYING!!" *dahar cilok pinggir lapang*
isam: ngiluan pemanasan hungkul sisana dipinggir lapang neangan wifi keur nugas.
-BALIK SAKOLA
gugum: tiap hari boga jadwal nganterkeun awewe, tiap hari pun beda wanita.
hakam: "es kapala heula ulah balik heh"
isam: "hampura aya bimbel ti payun nyak"
adnan: es kelapa-mie ayam-es campur-cakue papay heula bos.
-ISTIRAHAT
gugum: "gapleh dikolong gancang"
hakam: lulumpatan ka lapang mawa bal.
adnan: "aing jaga bisi aya guru sok kaluarkeun kartuna"
isam: duha heula ka masjid.
-UPACARA
gugum: "hayu bi icih heula we"
hakam: upacara heula pertamana mah geus kitu ka uks pura-pura sakit:(
isam: upacara tetap embung melanggar tata tertib.
adnan: "bi icih cirengna 5rebueun"
-OLAHRAGA
gugum: "anying sieun hideung":(
hakam: memimpin pemanasan bari jojorowokan penuh semangat "NGITUNG AI MARANEH!"
isam: mengikuti pelajaran dgn baik.
adnan: "ai sia seseleket wae!" *pajorong-jorong barisan*
-STUDY TOUR
gugum: "iya bu papa saya nyumbang bis nya ko"
hakam: "aya lapang bal teu diditu?"
isam: mamawa buku we study tour ge:(
adnan: karokean di bis, rhoma irama dihati.
-PIKET
gugum: "aing nyumbang penyedot debu sok tibatan nyapu mah"
hakam: *kabur*
isam: piket sih ngan ngahapusan papan tulis hungkul.
adnan: "denda we lah riweuh aing mah asa inem"
-KBM
gugum: ngaguntingan kuku, nyieun origami, susuratan jeung si hakam:(
hakam: gawena teh sare tapi nangkep materina teh gancang.
isam: merhatikeunlah mun gabut gagambaran anime.
adnan: transaksi kiripik jeung barudak nu lapar.
-PENSI
gugum: "oke kasih aja proposalnya nanti perusahaan papih yg sponsorin"
isam: panitia aktif, memegang tamu-tamu penting.
adnan&hakam: "KAOS PENSI, BUKU PENSI, CALANA PENSI, KABEH BERLOGO PENSI BISI BADE MIRAH A NENG MARI MERAPAT!" ngajual tiket pensi ka batur 2x lipat harga asli.
-17 AGUSTUS
gugum: "oh iya semua hadiah tambahan dari papah udah dikirim?"
hakam: siap panjat pinang dan putsal.
isam: "kerupuknya mana!?" kerupukna dipadog barudak.
adnan: siap fesyen show.
-IDUL ADHA
gugum: "3ekor sapi udah dikirim kan pak kim?"
hakam: "aing caritana sktm heueuh meh beunang daging"
isam: *motongan daging* "iya kesanain aja kulit mah"
adnan: jiga nu teu pernah ningali daging, ngulinkeun daging dekeut si isam.
-HALAL BIHALAL
gugum: "iya de kakak maafin" *digandrungi para junior*
hakam: "ah teu sudi mere hampura mane mah!! eh heureuy ketang lopyu" *bari neke*
isam: "iya maafin saya juga ya kalau ada salah" *ngobrol jeung barudak rohis muslimah*
adnan: "ibu maafin aku" *sungkem ka guru hiji hiji.
seketika aing hayang sma deui.......
KAMU SEDANG MEMBACA
Adnan Arsifal (Bahasa Sunda Version)
Fiksi Remaja[VERSI BAHASA SUNDA ORIGINAL] Arsip cerita (Fiksi) Adnan Arsifal dan teman-temannya, ditulis dari Mei 2015 (penulis masih umur belasan tahun), tulisannya berantakan banget tapi biar jadi kenangan aja. Kalau mau baca tulisan yang lebih rapih dan mud...