Selingkuh

1.1K 56 0
                                    

Jadi gini geng, sebenerna aing teh lain lalaki setia jiga dipikiran maraneh, aing pernah wae sih leor, alasannya sepele, utara teu patimu unggal poe jeung aing, jadi karasa hampa kitu geng, komo aing mah lain tipe anu kudu chat unggal menit, sok poho hp disimpen dimana, ngan si utara ni sabar we mun aing leungit teh. Berawal dari bisikan syaiton baturan kampus aing, si dendi, anu ngenalkeun jeung budak unpad.

Dendi: "nan ieu geulis teu?" *ningalikeun hape*

Aing: "geulis, saha?"

Dendi: "sandra, hayang dikenalkeun?"

Aing: "henteu ah, boga hiji ge ripuh"

Dendi: "ceunah maneh teh deuk gawe part time, sandra ieu teh budakna nu boga *nit*"

Aing: "oh si ieu budakna?"

Dendi: "aing ge di abuskeun ku si ieu, deukeutan heula we, mun langsung to the point mah teu ngeunah kesanna aing nu mangpaatkeun"

Aing: "nya enggeus kadieukeun kontakna"

Otomatis aing ngadeukeutan si sandra karna unsur mangpaatkeun semata, awalna aing chat kenalan kitu nyak, beja aing baturanna si dendi, awalna aing eweuh niatan leor, ngan unggal poe si ieu ngachat wae, geus mah fotona mantof deui nyieun iman tergoda, jadi aing tertarik kitu ngajemput si eta balik, aing kaditu saayana, mangkaning teu mandi siah hehe.

Jelemana kumaha nyak, pemalu, geulis pasti, ngomong saperluna, eta teh ngan nganter nepika imah we, udah ngan sakitu. Kadua kalina aing diajakan dahar balik kuliah, mulai katingali tah sipat aslina, rada capruk, rempong kitu, beda we jeung sebelumna.

Katilu kalina aing diajakan meuli buku ka gramed, didieu mulai katingali pisan sipatna, si eta teu pernah nanya ka aing jiga sekedar hayang apal hirup aing ge henteu, sibuk pisan nyaritakeun hirupna, si eta boga mantan saha lah, hobi si eta naon lah, kan aing ge jadi bete kitu nyak da bosen ngadangu si eta, ngarep aing mah si eta nanya soal hirup aing.

Nu pang keselna mah kitu nyak, deukeut eskalator, si eta tali sapatuna coplok, si eta kan make converse, maenya aing dititah jongko nalikeun geura, era teu sih? Katingali si ieu drama queen pisan. Balik ka imah aing bertapa, mun di pikir-pikir mah dibanding sandra, utara pendengar yg baik, komo aing mah jelemana resep nyarita, utara teu rempong, kalem tapi mun geus duaan mah loba tingkah, tingkahna ge natural kitu teu dibuat buat tapi si eta emang geus lucu, sandra mah rempong centil teu puguh aing mah asa mawa budak SMP, utara mah teu pernah menta aing kudu so sweet lah, ngan aing we nu boga inisiatif nyieun si eta seuri seuri tai mah, sandra hayang diperlakukan jiga putri, ya plis deh aing lain babu si eta. Isukna aing deuk ngomong ka si sandra mun aing geus boga kabogoh, moal jadi nyokot gawe dibapana, ieu ge solusi ti si dinan.

Urang patimu deukeut kampus si eta.

Sandra: "nan liat deh liat, mereka so sweet yaa" *nunjukeun ig batur, isina couple kitu keur poto mesra*

Sandra: "nan foto yu kaya mereka"

Aing: "san aku kan kesini mau ngomong"

Aing: " sekarang mah serius dulu san jangan bercanda"

Sandra: "aaaah kamu mah gituu, ngomong kan bisa nanti nan, mending foto dulu ih" *nyeupeungan hp siap selfie*

Aing: "serius dulu kenapa sih!" *ngarebut hpna* anying aing galak yah:(

Si eta cemberut cemberut alay kitu.

Aing: "san, aku mau jujur sama kamu, jujur aku ngedeketin kamu cuma pengen dapet kerja part time dipapah kamu, aku ga ada niatan jadiin kamu pacar, maaf aku kayanya kasar tapi dengan kamu kaya gini aku ga nyaman, soalnya aku udah punya pacar"

'PLAKKK' peureus euy ditabok:')

Aing balik ka imah bari nahan era tadi ditempat umum ditingalikeun jelema loba, ya allah moal-moal deui aing leor. Basa abus halaman imah aya si utara kan depan imah keur ngobrol jeung si dinan.

Aing: "eh maneh disini" *deuk ngelus sirahna ngan ditepis*

Dinan: "hampura nan aing kalepasan, moal ngingiluan ah" jol abus ka imah.

Utara: "jujur tadi pergi sama si sandra-sandra?saha eta teh"

Aing: "aing bisa jelasin"

Aing: "dia cuma temen, mau bantuan aing masuk kerja"

Utara: "mun kitu gausahlah maneh jalan berkali-kali sama si eta"

Aing: "iya aing salah"

Si eta jol abus imah, narik narik si dinan.

utara: "anter balik"

Dinan: "tuhkan tiap maraneh gelut aing nu katempuhan teh"

Aing: "anterkeun balik din, aing jangar" aing abus imah, entah didinya si eta nyeuri hate pisan ka aing, da aing ge keur kacau, tadi kakara ditabok ku si sandra, can kahareup mungkin bakal aya gosip, si utara ambek, bayangin we mun diposisi aing kumaha?

Aya 2 poe mah aing teu kontekan jeung si utara, aing can bisa mikir jernih, masih kesel era campur aduk.

Dinan: "maneh pertahanin lah si utara kalau maneh apal si sandra kitu mah"

Dinan: "sebelum si utara mutuskeun maneh tiheula, eh da maraneh mah can bobogohan nyak, naon atuh nyebutna?bubar?"

Dinan: "udag nan, si eta geulis, lucu kitu pasti aya nu cornering mah"

Bener oge ceuk si dinan, mun aing apal si utara nu terbaik mah nanaon aing leor, peutingna aing ka imahna, mawa ucing aing(naonlah mamawa ucing) :(

Adam: "naha atuh sia teh, naonkeun adi aing nepika gogoakan kitu"

Aing: "hampura dam, aing salah, deuk menta hampura ka si eta"

Adam: "peringatan ka hiji, mun kitu deui tingalikeun anjing" aslina si adam galak oge nyak, beuki we deg-degan dikikitu teh. Aing abus we ka kamarna, aya si eta keur cirambay kitu dina kasur bari ngagoler meluk guling ngadep tembok.

Aing: "hey"

Aing: "maneh pasti masih marah ya sama aing"

Aing: "liat nih siapa yang dateng"

*nyiwit ucing titah meong*

Aing: "ini ada ucing aing"

*dikencarkeun ucingna titah ngadeukeutan si utara* si eta hudang nyokot ucing bari dielus-elus.

Aing: "liat sini muka cantiknya" *nyeupeung daguna*

Aing: "uluh abis nangis yaa"

Aing: "udah ah jelek" *ngusap pipina*

Utara: "maneh punya waktu 15menit"

Aing: "okay, aing ngaku aing leor, aing ngaku salah, tapi aing ga sampe pacarin si eta, jujur tiap aing mau leor pasti ada halangannya, pasti aya nu aing teu resep ti si awewe na, pasti tiap aing bandingin sama maneh, maneh tetep perfect buat aing"

Aing: "mau sebaong-baongnya aing diluar, mau sejauh apa aing kabur, pasti bakal balik lagi kerumah, rumah aing ya maneh"

Aing: "jadi, maafin aing ya?"

Utara: *senyum senyum cirambay*

Aing: "peluk dulu sini" *PELUKAN* :3

Utara: "ceritain semuanya sampe jelas"

Aing: "iya sini aing dongengin sampe tidur, abis itu aing pulang ya"

Utara: *ngangguk emesh*

Udah deh sekian dan terima kasih.

Adnan Arsifal (Bahasa Sunda Version)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang