Oleh: Dinan
ceuk maraneh aing budakna jiga kumaha? jiga si adnan pisan? henteu, salah besar, fisik aing emang 80% sarua jeung si adnan ngan sifat jauh beda, bedana:
-adnan jelemana asik, supel, sok ngabodor ai aing? rada cicingeun, rada hese gaul jeung jelema anyar, boro-boro ngabodor ngomong ge seperluna.
-adnan ti leutik loba baturna, ai aing? aya sesuatu nu nyieun aing teu resep gaul.
-adnan jelemana terbuka, kasaha wae teu sungkan si eta mah, ai aing? teu gampang percaya
kabatur, tertutup, pokona aing teu resep curhat mun boga masalah. basa tk-sd aing sarua seperti budak lalaki biasa, resep pisan ulin, balik sore, pokona aing normal baheula mah, asup smp aing dipangmeulikeun computer, didinya awal mula masalah aing, aing resep pisan ngoprek eta nepika poho waktu, aing jadi budak rumahan semenjak eta, mangkat sakola pang telatna, balik sakola pang gancangna, maraneh mikir, aing pasti aslina culun, make kacamata, beungeut bolon, teu kitu, aing sarua pisan jeung si adnan secara fisik.
aing mampu cicing 24jam dihareupeun pc ngan panon aing teu rusak nepika ayeuna, mejik lah panon aing, mun si adnan dicarekan wae kusabab ulin we tuluy, ai aing dicarekan di imah wae, kelas hiji bertahan jiga kitu, baturan aing ngan saukur sakelas we, kelas 2 kelasna dikocok, aing resep pisan ka fisika jeung tik, pokona anu berhubungan jeung listrik, aing dimanfaatkeun babaturan sakelas aing keur ulangan jeung PR.
titik masalah aing didieu, aing dibully, aing dijieun bahan ngabodor, dijieun era, dipalak, ngan aing selalu cicing, mental aing geus lebur didinya, didinya aing teu boga batur, jeung aing mulai teu bisa percaya ka sasaha, aing ngadu? henteu, aing geus beja aing teu resep curhat.
hiji waktu aing digebukan, beungeut aing bonyok, aing balik kaimah, si mamah nanyakeun tuluy, aing embung beja, keun bae masalah ieu keur aing sorangan,
"kadieu ku aing di obatan" ceuk si adnan baru nyeupeung beungeut aing,
"geuslah cicing, tong so paduli"
baheula aing kurang ajar ka si adnan, ti leutik, eweuh hormat pisan, ngan si eta teu pernah malik kasar ka aing, si eta mecet luka aing, aing jejeretaan,
"tong gengsi ayeuna" ceuk si eta bari ngobatan bonyok aing.
aing cicing da luka aing perlu diobatan,adnan teh sengklek ngan si eta kakak terbaik, aing teu pernah ngomong masalah aing ngan si eta pasti lgsg apal aya naon teh, mun aing kapanggih keur dibully pasti si eta jeung babaturanna nulungan aing, jelama nu paling support aing, ngajarkeun aing jadi lalaki kudu kuat, ngajakan aing ngiluan judo.
si eta teu pernah era mawa aing ulin jeung baturanna, meh aing terbiasa sosialisasi, anu sok ngabodor mun aing keur sedih, anu selalu mere solusi terbaik, tiap aing boga masalah si eta jiga cenayang, pasti apal ti heula. lila-lila aing teu dibully deui, aing bisa hirup normal jiga si adnan, si adnan ge mere aturan, aing ngan beunang ulin computer 2jam sahari, mun dibanding si mamah, adnan anu berperan leuwih loba keur pembentukan karakter aing, naha atuh baheula aing kurang ajar ka si eta?
aing era, aing gengsi, aing ngarasa aing selalu dikekelek ku si adnan, ngan aing sadar, si adnan loba ngatur aing, loba ikut campur eta teh demi aing. asup sma, aing sebenerna kecewa, aing hayangna smk, seusai hobi aing, ngan ku kolot ulah, babaturan aing sarua goblog jiga smp, teu ngabully sih ngan bararejat we,
"nan, mun eweuh batur gabung we jeung baturan aing, barageur da, tong sungkan, beja we Adi aing, pasti maranehna resep" ceuk si adnan.
aing embung mamawa ngaran si adnan, aing teu pernah beja mun aing adina, aing ngadeukeutan maranehna kusabab tatangga aing aya oge nu kakak kelas, aing sok ngingiluan jeung si eta, matakna baturan aing basa sma lobana kakak kelas, lain nanaon, nyaeta we, aing teu resep ka babaturan saangkatan aing, loba gaya, araranjing.
aing sedih pisan pas angkatan si adnan lulus, aing jiga ditinggal teu naek, ngan si adnan mamatahan aing "diajar gaul jeung sebaya, mane pasti butuh batur anu sabaya", aing boga batur teh ngan hiji ngaranna Fatah bari eta ge sakelas, aing ge selalu waspada, aing teu sapenuhna percaya ka si Fatah, intinya kepribadian aing rumit, si Fatah ge jiga nu ngarti mun aing teh jelemana kitu.
si eta anu ngajakan aing keur gabung jeung baturan saangkatan, ternyata teu pati buruk, aing terbiasa, Fatah sahabat aing, geus apet pisan aing jeung si eta, jiga adnan jeung si gugum, ayeuna aing mulai terbiasa, meskipun aing boga sajuta masalah, aya jelema-jelema bageur di hirup aing, adnan abang terhebat sedunia, gugum oge abang terbaik aing ngan kadang sok ngajak teu baleg.
aing can pernah ngucapkeun terima kasih secara formal ka si adnan, hayang pisan rasana, aing mulai kagum ka si adnan basa aing asup sma, sumpahna si eta keren pisan mun disakola, hayang aing teh ngucapkeun nuhun, ngan aing bingung, maenya we deuk "makasih kak adnan, aku sayang kamu" kan jijik. lewat dieu, aing hayang si adnan maca, aing nya'ah pisan ka mane bang, aing kagum ka maneh, aing hayang ngucapkeun nuhun pisan geus mantuan aing sejauh ieu, hampura teu bisa ngucapkeun lgsg da aing gengsi hehe, tetap bahagia nyak bang, tetap jadi adnan anu ayeuna, geura jadian jeung utara, ulah kabayang-kabayang zahra wae.
ti adi mane, dinan.
KAMU SEDANG MEMBACA
Adnan Arsifal (Bahasa Sunda Version)
Novela Juvenil[VERSI BAHASA SUNDA ORIGINAL] Arsip cerita (Fiksi) Adnan Arsifal dan teman-temannya, ditulis dari Mei 2015 (penulis masih umur belasan tahun), tulisannya berantakan banget tapi biar jadi kenangan aja. Kalau mau baca tulisan yang lebih rapih dan mud...