Jambal Roti

1.1K 71 2
                                    

pada suatu pagi yg cerah, aing dan si gugum mangkat ka kampus, arurang samobil, sambil menikmati mentari pagi bari berseri-seri ngadengekeun radio dahlia. tiba-tiba mobilna mogok, turun we aing jeung si gugum teh, "kunaon gum?" ceuk aing da teu ngarti tea kanu mesin mobil mah.

gugum; "teuing euy, kudu manggil tukang bengkel ieu mah da aing poho service bulanan"

si kasep; "30menit deui aing masuk koplok kumaha yeuh"

gugum; "geus mangkat make angkot we"

si kasep; "ai mane kumaha gum? pan sakelas jeung aing?"

gugum; "mobil aing mahal sieun dibegal, pang isian absen aing nyak" si gugum mulai kaluar sipat haji muhidin na.

si kasep; "teu sieun sia? ieu si ibu dosen cokocip ai sia" ibu dosen nu ieu galak jiga bulldog.

gugum; "geus geura mangkat, aing mah didieu we"

akhirna dgn berat hati aing naek angkot, padahal geus kece bade menuntut ilmu kalahkah hinyai di angkot.

aing diuk di sabelah ibu-ibu gendut, mamawa kardus jeung tas loba, make tiung bari kelek baseuh, awalna mah teu padeukeut nyak diukna teh ngan beuki loba penumpang beuki pasedek-sedek, ahirna dengan bermuram durja aing mepet ka kelek si ibu anu baseuh. sepanjang jalan berdoa semoga ieu kelek teu seungit empang, tiba-tiba si ibu eta noel. sebut saja ceu ipah.

ceu ipah; "jang, kuliah dimana?"

si tampan; "di titik titik bu"

ceu ipah; "sama anak saya juga kuliah disana, skrg mau ke kampus?"

si tampan; "iya bu"

ceu ipah; "saya ikut turun ya soalnya saya gatau jalan, saya mau ke kostan anak saya"

aing mah keun bae we da pira ngilu turun, ceunah si ceu ipah ieu teh ti pangandaran, anakna budak arsi oge, ceunah si budakna ieu teh kuliah ngabiayaan sorangan, teuing gawe naon, pas turun meni raridu tea geuning jiga kabayan goes to Jakarta neangan iteung, aing mantuan mawaan kardusna, si ibuna teh teu apal jalan, terpaksa aing nganterkeun ka alamatna da aing apal eta dimana, bari jalan bari ngobrol, ternyata budakna si ceu ipah ieu teh si asep sungut baturan aing keneh, naha bet sungut? biwir na teh bau garpit. nepi we dikostna teh, bari aing bercucuran keringat 11-12 jeung kuli panggul kordon.

Asep; "nuhun nan geus nganter indung aing"

si ganteng; "enya kalem we untung patimu dijalan"

Asep; "hayu ah mangkat 10menit deui asup, mamah istirahat heula we, Asep uihna jam 10 da" ka ceu ipah.

ceu ipah; "ini buat adnan, makasih sudah nganter, buat si mamah nih bisi suka"

aing teh molohok we sejenak naon eta keresek hideung, ku aing teh ditarima we, isina teh oleh-oleh pangandaran, jiga jambal roti, asin, nu kararitu, jero hate ieu mun dilebok make sambel jigana mantap.

si ganteng; "makasih bu, mamah saya mah suka pisan yg ky gini"

aing teh mangkat we ka kampus jeung si Asep.

aing; "sep, asa bau tai ucing atau bau sungut mane kieu"

Asep; "nincak meureun maneh"

aing melongkeun sapatu da eweuh nanaon.

Asep; "eta tah nu dikeresek, aya asin emang kitu bauna"

aing teh melong isi keresek, anying pas dibukaan, babarau teu ngeunah pisan aslina.

Asep; "emang kitu bauna, mun geus dipasak mah wangi da"

ku aing teh dibeubeuskeun we ka tas meh mengurangi bau, pas nyampe alhamdulillah can ararasup tp lgsg asup da beberapa menit deui, aing teh diuk pang hareupna da si ibu ieu mah nerangkeun teh make bahasa Uruguay. si paldo diuk disamping aing.

Adnan Arsifal (Bahasa Sunda Version)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang