Jadi aing boga baturan ngaranna ija, si eta baturan kampus, imahna ngahiji jeung baturan aing nu lain dikontrakan hina nan bau. Aing jeung ija teh kakara rengse migawekeun tugas, aing hoream balik kitu trs lapar, jadi we aing jeung si ija explore bandung neangan dahareun hungkul, balik deui we ka imah.
Aing: "ja, aing can solat"
Ija: "sok atuh solat, aing muka keun ieu heula ka dapur"
Si ija teh mangkat we, aing nyokot abdas we ka jamban, ih apal teu jambanna lalaki mah kumaha? Bau cai ki'ih, bau udud, bau kelek, bau podol di remix tah jiga lagu zedd. seolah bau bau itu deuk menghirup aing, eh tibalik. Balik we ka kamarna si ija, mun dibanding kamar barudak nu lain mah kamar si ieu we nu pang bersihna teh, ngan kamar si ieu nu pangleutikna, teuing ukuran sabaraha nyak, pokona mah loba barang kitu, hese bergerak, komo awak aing mah jiga mobil molen.
Aing: "JA AI KIBLAT KAMANA"
Ija: "KA FOTO AING"
Ih sebel lah jadi aing solat kudu melong muka si eta anu kakaradak? Plis atuh euy, sebel ningali beungeut si ija dina foto, ku aing dibalangkeun ka angkasa.
Aing solat we, naha sih kamar teh meni leutik? Unggal ruku bujur tigeuleudak kanu lomari, bari peureus deui aing mah, nepika rokaat 3 eta bujur beunang wae, basa keur sujud we, apa cik yg terjadi? Panto lomarina ninggang kanu aku siah:( plis atuh euy kumaha aing teu maceuh jojorowokan.
ija: "AYA NAON AYA NAON" *lumpat ti dapur*
Aing: "NYEURI:'("
Ija: "IH HAMPURA, EMANG SOK COPLOK:')"
aing: "GAPAPA BANGSAT"
Jadi we aing ngulang deui solatna, geus solat dahar nasgor, geus dahar nginum cikopay bari udud bari gigitaran dina balkon kamar si ija, anginna ngagelebuk romantis kitu deh, aing jeung si ija asa syuting film korea buuk ngambai ngambai.
Aing: "cik aing caritana justin bieber nyak handap teh fans hungkul, sakali dadah 3 awewe mimisan" *berdiri ningali ka handap*
Ija: "sok atuh bari nyanyi" *nyeupeungan gitar*
Aing: "PUT YOUR HANDS UP GIRL"
Asik sorangan we aing teh nyanyi lagi 'baby' anu si justin, naha aing bet apal?:( pan teteh aing bieber fever unggal poe eta lagu basa keur hits mah diputer we tuluy nepika hayang nyantet si justin, mun aya jelema nu ningali ti handap mah nyak, sugan aing teh gagal pilkada jadi kikituan, meureun hayang ngalung receh ngan teu nepi ka luhur mah. Basa keur asik di reff jol angin ka gelebuk kitu kan, efek dramatis ka buuk aing makin menjadi, ketampanan aing naeklah jadi 200% mah aya.
Ija: "EH NAN EUNGGEUSAN AH MANEH ABUS ANGIN GEURA"
aing: "BASA LEUTIK AING MAH DI IMUNISASI DA KALEM WE"
ija: "TEU NANYA:(("
Aing nyanyi deui we beuki maceuh, basa keur direff jol angin ngagelebuk deui leuwih badag, jigana Allah murka, apal teu? Aya keresek ngapung kana beungeut:(
Aing: "AING BUTAAA AING BUTAAA" bari keresek nempel keneh kanu beungeut.
Ija: "NYINGKAH SIAH KERESEK, NYINGKAH SIAH!!" Kalahkah ditabok tuluy geura beungeut aing lainna dipangcopotkeun keresekna:'( ih anying tihandap batur ningali jiga naon meureun arurang:(
Aing: "LEUPAS NYING"
Ija: "eh poho"
Setelah itu kita paleuleup leuleup beungeut dina cai jolang dijamban. Tamat.
KAMU SEDANG MEMBACA
Adnan Arsifal (Bahasa Sunda Version)
Ficção Adolescente[VERSI BAHASA SUNDA ORIGINAL] Arsip cerita (Fiksi) Adnan Arsifal dan teman-temannya, ditulis dari Mei 2015 (penulis masih umur belasan tahun), tulisannya berantakan banget tapi biar jadi kenangan aja. Kalau mau baca tulisan yang lebih rapih dan mud...