udah 2 jam arurang nasehatin si viko, beberapa yg mulai cape denger dia bebal milih masuk ke kamar, beberapa lainnya milih bertahan soalnya pengen nonton tv, si viko ngoceh sendiri.
ija: "tunduh aing" sambil bangun dari sofa.
adnan: "cape oge heueuh ngabejaan maneh" ikut bangun dari tiduran dikarpet.
gugum: "bae ceunah pengalaman nu ngabejaan"
dadam: "sia 20 taun hirup can bobogohan, ai mimpi basah anggeus?"
3 hari kemudian, si viko dateng ke kamar aing, lagi ada ija sama gugum.
viko: "bray bray, hayang curhat yeuh aing"
muka kita bertiga langsung ga enak.
viko: "ieu awewe teh geus deket pisan lah bray"
gugum: "moal vik, nu kitu mah moal jadi"
viko: "ieu teh tinggal der hungkul gum aslian, aing kari beja ai lap yu hungkul"
ija: "vik, eta mah hayang duit maneh hungkul, geus kaciri"
viko: "hente ja, tulus da si eta mah"
gugum: "sia dengekeun aing atuh goblog! maneh cicintaan kakara kamari burit"
ija: "iya dengerin si gugum"
ija: "sia mah bolon keneh vik masalah cicintaan, tingali gugum? namanya juga udah Dr. Gugum, SpLove"
ija: "kisah cinta mana yg ga pernah gugum alami?"
viko: "ah maraneh mah teu percaya wae ka aing"
ija: "vik, aing ngarti.."
ija: "sia teh bosen diledek wae ku barudak, bae antep we mun barudak nuduh maneh homo mah"
ija: "tingali aing, tingali si dadam tah.. bertaun taun pacaran pek teh gagal, era hungkul geus berekspektasi tinggi"
adnan: "geus sia mah cocokna ta'aruf"
viko: "geus nu ieu mah geus fix pisan bro tingalikeun we"
gugum: "har anjing, teu anggeus anggeus ngomong jeung maneh!"
15 menit kemudian si viko keluar setelah beres curhat.
gugum: "cik nu mana sih awewena?"
ija: "kalem kalem, aing teang di ig" sambil buka hp.
ija: "saha saha ngaranna?"
adnan: "hmm arini mun teu salah"
ija: "oh heueuh budak akuntansi, sakelas ieu mah jeung cs aing"
gugum: "bae lah antep si viko mah, antep we ceunah ngasaan patah hati pertama"
besoknya, si putra lulumpatan masuk keruang tengah, masih komplit bawa ransel sama pake sepatu.
putra: "bro bro tadi aing ningali si viko euy diparkiran kampus, karunya dicarekan ku si arini"
gugum: "tuh kan ceuk aing ge naon"
putra: "antep antep mun curhat cicingkeun, naha atuh bebal"
sorenya dia pulang sambil mukanya murung, abis itu mandi, dahar sambil lalajo sincan diyutub bari seseurian terus sasarean dikarpet ruang tengah dengan posisi murungkut jiga janin, main instagram.
aing juga kebetulan buka ig, trs liat si viko bikin insta story.
insta story 1: foto kuot (aku tanpamu bagai ambulan tanpa uwiw uwiw uwiw)
insta story 2: your smile, fools me.
insta story 3: aku tanpa kamu bagai sehari tanpa nyebat.
si viko dateng kamar aing,
viko: "nan"
adnan: "oi"
viko: "maneh mau tau ga cerita kenapa aing mati matian cari cewe"
adnan: "kunaon"
viko: "jadi belum lama ini"
viko: "singkat cerita aing punya temen nih, kita kenal dari maba, cowo sebut aja jul, awalnya aing emang ga deket, lagian kita beda jurusan, singkat cerita aing join dugem lah sama dia"
viko: "dari situ dugem lah berkali-kali"
viko: "ketauan si jul ini homo, udah punya pacar"
viko: "nah si jul tau aing teh ga pernah pacaran seumur hidup, mungkin nyebar lah dikelompok dia, aing jadi sasaran empuk beberapa temennya"
viko: "anjing whatsapp aing pinuh ku homo"
viko: "sumpah pelaut aing masih suka cewe"
viko: "ti dinya aing stop dugem, pindah kostan kesini, abis abisan cari cewe biar buktiin kalo aing teh ga homo"
viko: "sebenernya lawakan anak anak teh ada benernya, aing teh cuma sieun dibilang homo"
adnan: "da aneh sih, jaman sekarang masih ada orang kaya maneh, ga pernah pacaran seumur hidup"
adnan: "ya pasti orang mikir macem macem lah, ngan santai we"
adnan: "alasan maneh teu pernah bobogohan teh naon?"
viko: "waktu sd pernah nonton film yg ada orang ciumannya, ceuk aing teh naon eta teh, geuleuh, aing kira semua yg pacaran, yg nikah pasti harus ciuman, aing geleuh, embung ciuman"
viko: "ka babawa we nepi gede"
viko: "ya pas udah besar aing udah ngerti lah, cuman mungkin karna udah nyaman sendiri"
viko: "ngeliat temen temen yg punya pacar teh asa rujit we, gelut, meakeun duit, kita sebagai lalaki pasti jangar mikiran awewe loba kahayang"
adnan: "hahaha terus kunaon?"
viko: "ya semenjak dideketin sm homo itu lah, aing pengen ngetest diri sendiri, sebenernya pacaran itu gimana sih, cicintaan teh kumaha"
viko: "terus mikir, geus 20 tahun, maenya deuk kieu kieu wae?"
viko: "ngerti lah, aing masih anak kemarin sore, ga kaya kalian"
adnan: "terus kumaha arini? kenapa tadi siang maneh berantem diparkiran?"
viko: "gatau, dia bilang jangan deketin dia lagi" mukanya sedih.
sisanya aing dengerin dia curhat, aing iya iyain aja, kasian.. patah hati pertamanya harus disepelein sama anak anak, padahal mereka gatau cerita sebenernya.
KAMU SEDANG MEMBACA
Adnan Arsifal (Bahasa Sunda Version)
Teen Fiction[VERSI BAHASA SUNDA ORIGINAL] Arsip cerita (Fiksi) Adnan Arsifal dan teman-temannya, ditulis dari Mei 2015 (penulis masih umur belasan tahun), tulisannya berantakan banget tapi biar jadi kenangan aja. Kalau mau baca tulisan yang lebih rapih dan mud...