Jadi basa SMA aing teh boga baturan sebut saja si eta Erko, budakna teh bangor, gengster, kaluar asup BK. si eta teh hiji deui nyieun ulah diancam d.o jadi si eta jangji ceunah deuk bageur, si mamahna teh mewek kusabab erko diancam kitu, akhirna erko janji banggain mamah. Si eta teh salah satu budak nu sok ngingintil geng aing, mun aya tugas kelompok sok ngiluan da aya si isam tea nu baleg hehe hampura sam, we love u.
pada suatu mangsa aya tugas kelompok kitu kan, nah titah nyieun kelompok 6an, si isam teh sok diperebutkan barudak ngan mun aing gugum hakam mah fix moal dipisahkan da geus sapaket jeung si isam, trs pasti nyieun kocokan arisan kitu barudak lalaki teh demi sakelompok jeung si isam, terpilih lah erko dan rian.
rian ieu jelemana jangkung, berkumis tipis, baheula basa kakara papanggih hideung jiga budak lutung ayeuna mah bodasan teuing make marina. geus kitu teh menentukan tempat we deuk dimana ngerjakeunna, di imah aing? bosen ceunah disuguhan kaleng kong khuan isi ranginang jadi kapok asa penipuan. imah hakam? rian sieun binatang ceunah, di isam? wah komo euy si edward hirup keneh moal aman dunia:( di imah rian? bapana TNI ceunah gandeng saeutik di granat, pilihan terakhir di imahna si erko we paling aman, sakalian neangan suasana anyar we.
mangkat lah arurang ka imahna erko, fyi erko ini imahna di cijaura gengs, tapi si eta mah type budak nu ulinna diluar imah kitu lain di lingkungan imah, tatangga ge teu wauh si eta mah ngan say hi hungkul. geus kitu teh mulai we bekerja eh mulai we si isam bekerja, aing dll mah ngageroan tukang cuanki hehehe. kakara sajam tugas teh geus beres deui,si isam teh semacam jin ifrit atawa naon nyak meni pinter-pinter teuing. disaat aing keur berdendang nyanyi lagu darso make karoke babehna si erko aya sora dangdut kitu ni gandeng sugan aing aya nu hajat.
hakam: "sora naon eta ko?"
erko: "eta mah nu disunat"
gugum: "hah sunat aya dangdutan?"
rian: "jelama kota mah da teu apal kuda renggong nyak?"
gugum: "hah? naon kuda renggong teh?"
hakam: "tatap beungeut aing! sia teh apal? lahir dimana ai sia?"
gugum: "aing jerman"
rian: "oh poho"
erko: "hayu deuk apal moal bule jerman? ngerakeun jelama sunda teu apal mah"
gugum: "sebenernya aing bule turki"
rian: "geus lah deuk bule mana wae ge hayu ningali"
adnan: "kamana? kalem hiji lagu deui keur alus sora aing teh"
hakam: "tinggalkeun si adnan mah"
kapaksa we aing mah ngilu bari bete tea salagu deui teu bentes, bari panas tea bebelaan si gugum ningalian kuda renggong.
gugum: "ih... iih.. naonlah kikituan" (bari suing) (jiga bule bertemu peuteuy)
adnan: "geus can? bete yeuh hayang ka imah deui" (bari cingogo)
erko: "ai sia kakara ge nepi"
aing teh cicing we bari nulis ditaneuh. trs aya budak leutik kitu kan mamake kebaya bari buuk disanggul sugan aing teh nu deuk pentas kuda renggong apek teh adina si erko. sebut saja ani, umurnya sekitar sd kelas 1an lah.
ani: "kakak aku mo ikut nonton"
erko: "iya sok jangan jauh-jauh sini sama kakak biar aman"
erko: "ai kamu ngapain pake kebaya"
ani: "tadi aku lomba fashion show loh kak disekolah"
erko: "menang ga?"
ani: "menang da juara 3"
KAMU SEDANG MEMBACA
Adnan Arsifal (Bahasa Sunda Version)
Novela Juvenil[VERSI BAHASA SUNDA ORIGINAL] Arsip cerita (Fiksi) Adnan Arsifal dan teman-temannya, ditulis dari Mei 2015 (penulis masih umur belasan tahun), tulisannya berantakan banget tapi biar jadi kenangan aja. Kalau mau baca tulisan yang lebih rapih dan mud...