Oleh: Utara
Aku mau nyertain soal zazang.
gimana pun juga aku dan zazang pernah dalam suka-duka bersama.
Urang ketemu dia tuh pas anaknya masih SMA, dia temennya Adam, jadi waktu dulu ini anak sering banget main kerumah, sering banget nginep, mungkin karena dirumah ayah sering ga ada, jadi temen temennya si Adam leluasa aja keluar masuk.
Nah yang sering nginep tuh zazang, kak salman, kak fadil, banyak sih pokoknya.
Mereka tuh kaya sahabatan dari kelas 10 gitu sampe lulus juga masih main.
Otomatis urang deket sama mereka semua, mereka juga suka nolongin segala macem, ky jemput pulang sekolah, bantuin beresin rumah, ngerjain pr, jemput si ade sekolah, berasa punya kakak kakak cadangan aja pokoknya wkwk, karena udah kenal 3taun itulah kayanya udah biasa banget ngeliat mereka sehari hari, kaya satu rumah aja. Berarti kan kenalnya dari urang jaman bocah, nah urang mulai puber, suka deh urang sama kak dira, orangnya lucu gitu sok ngabodor, kalau urang bangun subuh si eta teh suka ngajakin ke masjid sambil rambutnya basah tea geuning sambil senyum kempotnya dalem pisan:( plis teu kuat. Tapi urang teh sadar diri we, beungeut caludih, buuk tara nyisir, geus fix mun ningali urang pas smp mah pasti harayang mere gope. Pernah we suatu saat si kak dira teh ningalikeun urang, urang kan gr gitu ya
"Kamu teh awewe ih, rawat diri atuh"
Si eta teh nyeletuk we teu sengaja, jol urang teh merasa aya segelintir harapan, mun si kak dira teh jodoh yg tertunda.
Didinya urang teh menta tulung ke sepupu anu geulis, menta dibere tips n trik how to baday.
Karena mungkin urang tiap hari liat mereka dan sebaliknya, mereka ga ngerasa kalau urg berubah perlahan, rada kobe saeutik kitu lah.
Oh heueuh si zazang, si eta aya, tiap poe oge diimah sama temen temen adam yg lain, ngan teuing kunaon sebel urang teh ka si eta, si eta teh sok jol abus kamar, nyokotan handbody, mun aya pelembab teh dipake. Kesel da aing mah.
"WANGI IH"
Crot dipinta, ngan minta na teh teu kira kira tea geuning, aya saleungeun mah, trs lainna dipake sorangan, malah di kemukain anak anak yg lain, mun modol teu disiram, geus dahar tara kukumbah, kaos kaki sok cul dimana, sok ngadaharan ciki urang, geuleuh we urg mah, urang sok dibere kelek, foto wisuda tk urang digambaran umbel jeung karang, kesel asli mun aya si zazang mah asa hancur we my day teh.
Nah ada suatu hari dimana jol urang teh naksir sama si zazang, dan sebaliknya si zazang naksir urang.
Waktu itu teh anak anak ngajakin makan diluar kitu lah bari nongkrong ceunah malam minggu, nah urang ikut aja da gabut dirumah, nah urg baru beres dandan, pas keluar anak anak udah pada pergi, anjir geus geulis teh ditinggal:( jol si zazang kaluar ti jamban bari semerbak podol.
Z: "deuk kamana kamu"
Z: "meni hebring"
U: "mau ikut ih malah ditinggal"
Z: "sugan teh moal ngilu"
Z: "yaudah hayu sama urang"
U: "yang bener?"
U: "nanti teh ditinggal dijalan"
Z: "edeuk heug, henteu kajeun"
si eta kaluar we dengan leumpeungnya.
Trs terpaksa we urang ngilu ka si eta.
Eh taunya kita lost contact sama anak anak yg lain, ditambah urg sama si zazang teu on bbm, jaman baheula mah usum bb kan, teu boga pulsa, sedih ih, kaburu lapar.
KAMU SEDANG MEMBACA
Adnan Arsifal (Bahasa Sunda Version)
Teen Fiction[VERSI BAHASA SUNDA ORIGINAL] Arsip cerita (Fiksi) Adnan Arsifal dan teman-temannya, ditulis dari Mei 2015 (penulis masih umur belasan tahun), tulisannya berantakan banget tapi biar jadi kenangan aja. Kalau mau baca tulisan yang lebih rapih dan mud...