Nokia Sahrukan

942 53 0
                                    

Aing boga baturan basa SMA, ngaranna Eki, si eki ieu jelemana jorok pisan kanu barang, babaturan terbau kelek yang aing pernah punya, hm istimewa. Fisikna jangkung plenya plenye kitu mun jalan teh bongkok, bari buuk teu pernah disisiran, sok jol ditemukan tergeletak dinu teuheul pojok kelas keur sare bari engang, ngududna kuatan matakna sungutna bau kordon. Eki jorok pisan kanu barang, hp si eta basa eta mah bb teuing tipe naon(da basa eta bb keur usum), leungit teuing kamana senah mah labuh basa ulin bal dilapang.

Eki: "AYA NU APAL HP AING DIMANA TEU"

Barudak: "henteu"

Eki: "nya geus lah bae" ngan kitu leungit hp teh:(

Kusabab leungit tea hp teh si eta ganti jadi nokia jadul anu badag tea ningan, paragi maledog anjing meureun, da meureun ku kolotna ge dicarek atuh leungit hp teh, si eta boga kabogoh matakna kapaksa make eta da meureun ngamuk si doi teu dibere kabar mah.

Musim UAS pun datang, trs aya we bocoran kunci jawaban teh bertebaran, nah si Eki teh bandarna, teuinglah si eta beunang timana jol aya weh.

Eki: "Geuslah ulah ngarapal keun, aya kunjaw di aing"

Eki: "Ayeuna mah ka warnet yuu"

Nya puguh aing, gugum, hakam jeung sajabana(kecuali isam, aya bimbel) ngilu we ka warnet da tenang tea aya kunjaw.

Isukna barudak teh ngararumpul heula dinu imahna si fajar(deukeut sakola) caritana mah deuk nyaratet kunjaw heula.

Aing: "mana kunjaw teh"

Eki: "kalem aya didieu" si eta ngaluarkeun si nokia roma irama we, bari diceukeulanna teh asal tea geuning.

Gugum: "Ah lila sia mah" *direbut*

Kecerobohan pun terjadi, hp si eki labuh abus kanu got geus mah gotna teh anu ditralis tea ningan:( nyokotna hese kudu ti gigir eta ge mun beunang.

Barudak: "ANJING ANJING LABUH LABUH KUMAHA ATUH" sararoak we kabeh da harapan hiji-hijina didinya.

Aing: "COKOT BLOG GANCANG KABURU PAREUM"

aing jol nyokot ranting tangkal, sujud nyium tralis bari leungeun sibuk ngoreh hpna ka gigir, bujur aing nu nyempot tea ningan berusaha mencapai si hp, si hakam ti gigir, abus make sapu berusaha mencapai hp, menegangkan ih jiga evakuasi korban palid dinu citarum:(

Si gugum kalahkah nyiprak nyiprak cai gotna.

Aing: "AI SIA NANAONAN"

Gugum: "MEH KABAWA ARUS HP NA"

Fajar: "HAPE JIGA BATA KITU MAH MANA BISA KOPLOK"

Geus mah jelema lalu lalang ningalikeun aing nyipok tralis;( ih anying.

Teuing eta baraha menit, pokona mah basa diangkat hpna geus pareum teu bisa dihurungkeun pisan.

Fajar: "geuslah eweuh harapan, hayu hadapi we geus 10 menit deui abus"

Balikna si eki titah kayang tengah lapang kurang lebih 2 hari.

Adnan Arsifal (Bahasa Sunda Version)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang