Kucing

769 46 0
                                    

Guys, jadi kamari sore aing nganterin si adnan ke tukang fotokopi, trs si adnan teuing nanaonan, aing mah meuli gehu.

"Jang, gehunya masih digoreng"

"Tunggu sebentar ya"

Nya enggeus aing diuk kan didinya bari beungeut hina.

Trs aing melong ka sebrang, aya ucing keur sare, lucu siah titukang mah jiga raisa, minta dipeluk. Trs aing eweuh gawe kan, meuntas we deuk dico'o.

Ternyata

Kucingna keur sakaratul maut.

Aing sieun, lumpat deui we ka tukang gorengan.

'YA ALLAH TULUNGAN MOAL IEU TEH' gunam ganteng.

Si emengna geus jiga nu bengek kitu, beuki we cirambay aing mah.

'YA ALLAH KUMAHA IEU YA ALLAH'

1. Aing suka kucing, ngan teu jiga si adnan, si eta mah wani kitu bercumbu jeung ucing ge, aing mah dirawel sauetik ge geus soak.

2. Ucing hirup ge sok sieun, ieu ucing menjeput ajal.

'Kumaha mun eta ucing utah dibaju aing'

'kumaha mun eta ucing jol hudang trs beungeut aing diterkam'

'kumaha mun eta ucing maot dipangkuan aing' dramatis aja gitu, si eta detik detik terakhir patatap-tatap sama aing. Kumaha deuk nulungan ai parno mah.

3. Mamah gasuka kucing.

"NYINGKAH SIAH GELO NYINGKAH!" Trs si ucingna ditajong.

Aing sedih asli didinya, sebagai manusia ngerasa ga berguna gabisa nolongin makhluk Allah lainnya.

'Meng, kalau kamu mau pergi, pergi aja, daripada didunia kamu menderita, tugas kamu jadi hewan udah habis, kita meet up ya disorga' aing cuman bisa mandang si emeng dari kejauhan sambil mayar gehu 5rebuen.

Dijalan balik, aing baru sadar, itu kucing tiap aing pulang kuliah emg selalu ada disitu, kayanya dia dibuang orang dan bingung harus kemana, padahal dia masih kecil, ukuran anak kucing yg belum bisa lompat tinggi.

Adnan Arsifal (Bahasa Sunda Version)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang