"Argh!"
"Kalk lan tembel! Daha ne kadar yatacaksın!"
Şişman yaşlı bir adam yerde yatan genci tekmeledi ve yere dallardan yapılma eski püskü süpürgeyi attı.
"Off"
Yerde yatan genç, kemikleri sayılırcasına zayıftı. Üstüne üstlük gözleri kördü ve ten rengi soluktu. Yüzünün yarısından fazlasını simsiyah çiller kaplıyor ve uzun siyah saçları dizlerine ulaşıyordu.
Çirkindi.
Yerden kalkmak için uğraştı. Bedeni titredi ve kendini zorla kalkmaya zorladı.
Güçsüzdü.
Yırtık pırtık elbisesi vardı. Bazı yerleri yamalı, bazıları ise yamasız ve delikti. Midesi seslice guruldadı.
Fakirdi.
Başının arkasında, boyun tarafında siyah daire içinde yıldız işareti kazınmıştı derisine. Bu onun kölelik işaretiydi. Boynunda ve bileklerinde demirler vardı lakin hareket etmesini engelleyen zincirler yoktu.
Tutsaktı.
İlk başta her şeye sahipti. Her şeye!
Büyük ve güçlü bir klana sahipti. Babası klan lideriydi. Annesi çok güçlü bir buz elementi kullanıcısıydı. Babası ise ates kullanıcısıydı. Ne yazık ki, iki ebeveynden ona ne ateş elenenti, ne de buz elementi geçmişti. İşe yaramaz bir hava elementine sahipti!
Hava ne saldırabilirdi ne de savunma yapabilirdi.
Tek işe yarayan şey uçabilmekti lakin o da kişiyi resmen ortaya çıkarıp apaçık bir hedef haline getirirdi!
Kısaca işe yaramazdı.
Lakin simsiyah gözleri uzay kadar derin, gizemli ve olgundu.
İşe yaramaz bir yeteneğe sahip olması nedeniyle herkes tarafından hor görüldü. Neyse ki annesi ve babası ona gücü nedeniyle ayrımcılık yapmamıştı. Aksine ona daha da özenle yaklaşmışlardı.
Lakin iki sene önce...
Yani 8 yaşlarındayken tam bir katliama şahit olmuştu o gün.
Asıl tuhaf olanı ise ne ağlamıştı, ne de korkmuş.
Aslında o zamanlar saldırının gerçekleştirileceğini bir şekilde duymuştu. Güçsüz ve yeteneksiz olabilirdi lakin bu onun akılsız olduğu anlamına gelmiyordu. Bu nedenle gizlice bir plan yaparak annesini ve babasını bir görev nedeniyle klandan uzun süreli uzaklaştırdı. Kendisi için ne yazık ki yapabileceği bir şey yoktu. Bu nedenle klandan bir boyutsal yüzük ve değerli birçok şeyi aşırdı zamanla.
Annesi ve babası görev nedeniyle klandan gittikten bir süre sonra katliam başladı.
"Aura" klanı bir gecede yok olmuştu o gün.
Tüm klan karmaşa içindeyken bir şekilde klanın hazinesine girip en üst seviye boyutsal yüzükle değerli eşyaların hepsini yüzüğe depolamış, ardından da onu ipe bağlayıp yutarak ipin ucunu dişine bağlamıştı.
Sonuçta hazinenin boşaltıldığını gören yağmacılar herkesin üstünü arasa da kimse çocuğun ağzına bakacak değildi ya ?
O gece klanın hazinesini soyduktan sonra elinde meyve suyuyla katliamı izliyordu.
Neden böyle olduğunu bilmiyordu lakin bu konunun üstünde durmayı gerek de görmedi. Tuhaf bir çocuksa ne olmuş ? Katliam gerçekleşirken duygusuz bir şekilde patlamış mısır yiyorsa ne olmuş ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔹️❕Hayalet❕🔹️
Romance1️⃣ Tamamlandı. ___ Başlangıç Tarihi: 10.01.2020 Tamamlanma Tarihi: 03.06.2020 ___ Shi La. Asıl adıyla Shura kaçık, manyak, deli bir kızdı. "Hakkımda saçmalama alırım kelleni!" Shura yazara çakısını doğrultarak konuştu. Ardından yazara tepiği basıp...