20 《Anne Terliği》

495 73 22
                                    

Yol boyunca herhangi bir sorun çıkarmaması için Asım baygın tutmuştu Shi La'yı.

Manche ve diğerleri ise hızla Canliya Rovbert'in, yani Shi La'yı koruyucu olmak üzere işe atayan Koruyucu şefinin yanına gitmiş ve ona haber vermişlerdi.

***

Tanrım bu ne rahatlıktır!

Shi La bilinçsizce yumuşak yatakta yatarken, bedejinin hissettiği yumuşaklık nedeniyle uykusunda sırıtmaya başladı.

Asım Shi La'ya tuhaf bir şekilde baktıktan sonra iç çekerek Vain'in yanına gitti.

Tık!Tık!Tık!

"İçeri Gel"

Asım içeri girdi ve ardından saygıyla diz çöküp sağ elini yumruk yapıp sol avucuna koyarak Vain'in önünde eğildikten sonra "Efendim Torununuzu buldum" dedi.

Vain takdirle başını salladı ve "Beni ona götür" dedi. Asım ayağa tekrar kalktı ve önde giderek yol gösterdi.

Odaya girdiklerinde Shi La'nın hala uyuduğunu gördüler.

Vain ilk başta gülümseyecek gibi olsa da, 2 saniye geçmeden yüzü karardı ve gözü hiddetlenerek "Asım" dedi.

"O"

"Neden"

"Erkek ?"

Vain sinirden resmen sözcükleri hırıltılı bir şekilde çıkarmış ve sözcükler bir tuhaf çıkmıştı ağzından.

Asım hâla ifadesiz bir suratla durdu ve "Efendim onunla ilgili her şeyi araştırdım. Onun attığı her adımdan haberim var. İsterseniz anlatmaya başlayayım ?" dedi.

Vain başını salladı, Shi La'nın uyuduğu yatağa oturdu ve "Anlat" dedi.

***

Diğer Yandan Bir Başka Yerde

Aurum karşısındaki kıza baktı. Beline kadar uzanan sarı saçlara ve okyanus gibi mavi gözlere sahipti. Teni inci gibi beyaz, pürüzsüz ve porselen gibiydi.

"Sen Li Shi misin ?"

Dolgun ve kiraz kadar kırmızı dudaklarından "evet" sözcükleri döküldü. Sesi büyüleyici ve seksiydi.

Bakışları keskin ve baştan çıkarıcıydı. Baktığı insanlar resmen bakışlarında hapis kalır, büyülenirdi.

"Ben Li Shi. Bir başka dünyada yapay zeka diyebilirler lakin öyle değilim. Ben aslen bir şeytanım." diye tanıttı kendini.

Aurum başını salladı ve "Teknolojinin var olduğu dünyadan bahsediyorsan anlarım lakin unutma burada teknokoji yok. O sözcükleri kullanmamaya çalış" dedi.

Li Shi başını salladı ve "anladım" dedi.

Geldiği ilk andan beri ifadesiz bir aurata sahipti Li Shi. Eğer gülümseyecek olsa gözleri kör edici bir ışık yayacağı muhtemeldi.

"Ben gidiyorum detayları sonra konuşuruz" dedi ve ayrıldı Aurum.

Li Shi Aurum'un ardına baktıktan sonra bakışlarını gökyüzüne çevirdi.

🔹️❕Hayalet❕🔹️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin