46 《Shura》

352 57 0
                                    

Bir şeyi fark etmesi uzun sürmedi Shi La'nın.

Kendisi hakkında bir şeyi...

Sol elini içgüdüsel olarak havaya kaldırdığında elinin üstünde havada duran bir kitap belirdi.

"Shura"

Kitapta bu yazıyordu sadece. Kitabın kapağı kan gibi kırmızı, kenarları altın ile süslenmiş, Shura yazısı saf safir taşla oyulmuştu taşa.

Bu isim...

Onunkine benziyor ?

Hafızalarında binlerce kesik anı var. Lakin bu hafızaları göremiyor, daha doğrusu ulaşamıyordu.

Kitabı açtığında 24 sayfa onu karşıladı.

24 kalın sayfalık bir kitap...

Kitabın üzerindeki yazılar silik silikti. Okunmuyordu.

Lakin 18. Sayfa aniden açılıverdi ve Shi La'daki bütün ay ışığı enerjisini emdi. Enerjiyi emer emmez silik yazılar belirginleşti, ardından harfler hareket ederek bir resmî oluşturdu.

Sütunlar!

Shi La'nın göz bebekleri küçüldü.

Bu 24, cehennem katının sayısıyla aynıydı!

Cehennemin 18. Katında da, bu sayfada olduğu gibi eski sütunlar bulunmaktaydı!

Elleri titredi. Galiba...

Gerçekten önemli bir şey keşfetmiş gibiydi...

Bilinç Gölü kurumuştu ve geriye sadece kulaklarındaki mavi taşlı, altın oymalı küpeleri bırakmıştı. Yani bilgi öğrenmek için Bilinç Gölüne gidemezdi artık.

Bilinçsizce küpelerine dokundu ve seslendi "Oya ?"

Bilinç Gölündeki sudan kadın ona kısaca "oya" olarak seslenmesini söylemişti önceden.

Küpeler hafifçe parıldadı ve bir ses duyuldu "Efendim"

Sesi saygı doluydu. Shi La "bana durumu açıklayabilir misin?" demeden önce biraz tereddüt etti, ardından sordu.

Oya'nın sesi küpelerden duyuldu "Edendim sadece şunu bilmelisiniz..."

"Şuanki bedeniniz safkan şeytan bedeni"

Shi La sarsıldı.

Devam etti Oya "Bu bedeni nasıl elde ettiğinize gelirse, bu bilgiyi öğrenmek için daha erken..."

"Kitap..."

"Kitap size ait"

Shi La şaşırdı.

"Kitabın gerçeğini öğrenmek için kilitli anılarınızı ortaya çıkarmalısınız"

Oya'nın sesi zihninde tekrar tekrar duyuldu. Anlaşılan o ki ondan başka kimse duyamıyordu.

"Anılardaki kilidi çözmek için de, kitabın kilitli sayfalarını açmak için de..."

"Hatta şeytanların Infazyon gücüne ulaşmasını sağlamak için bile ay ışığı enerjisine ihtiyacınız var"

"Kitaba gelince, kitap eski atalarınızın olduğu gibi, şimdi de sizin olarak cehennemin lideri olduğunuzun kanıtı."

"Kayıp kitap, bu"

"Kısaca Cehennemin tam kontrolü artık tamamen ellerinde."

"Şeytanların asıl görevi neydi bilir misin Shurin ? Cezalandırmak."

"Melekler ödüllendirir, şeytanlar cezalandırır. Mutlak güç ve kontrol şeytanlarındır"

"Bu unutulmuş bir gerçekti Shurin. Melekler ödüllendirmeye devam etse de şeytanlar cezalandırmadı. Çünkü bu kitap kayıptı. Şimdi kitap ellerinde. Cehennemin kontrolü senin ellerinde"

"Şimdilik Cehennemin sadece 18. Katını kontrol edebilirsin. Çünkü sadece bu kat açıldı."

"Lakin bedenin Infazyon yaşadığı için önceki gücün gitti. Kısaca insan olduğunu bile düşündün, o kadar ki güçten düştün. Tekrar güçlenmeden ve tam güç kontrolü sağlamadan geri dönemezsin"

"Sana bir tavsiye Shurin, Dizinler üzerinde çalış. Madem bu dünyayı kendine ayak uydurtmak istiyorsun, teknoloji için büyü dizinleri şart. Ayrıyetten dizinler tarihî açıdan en çok şeytanların kullandığı şeydi. Kısaca şeytan olarak özüne dönmek için de, bu dünyada güç elde edebilmek için de, atalarınızın tarihini çözmek için de dizin öğrenmen şart"

Shi La dikkatle dinledi. Elindeki kitaba baktı, hafif bir nostalji hissi vardı.

Üst üste binmişti herşey sanki. Hızla, birden bire gelişti olaylar.

İlk başta kızlardaki ay ışığı enerjisini ya da bu dünyayı umursamadı. Çünkü eninde sonunda Cehenneme geri dönecekti.

Lakin artık geri dönebilmesi için de, gücünü geri kazanabilmesi ve hatta şeytan ırkının geleceği bile bu enerjiye bağlıydı.

Bir de atalarının bu dünyada yaşadığının yanısıra, cehennemin mutlak kontrolü de işin içinde olunca...

Galiba artık bu gezegeni basit göremez, yok sayamaz, görmezden gelemezdi. Gerçek güç için bu gezegeni ciddiye alması şarttı.

Artık bekleyemezdi.

Bir şeye karar verdiği anda gerçekleştirmek Shurin'in huyuydu. Bu nedenle Aurum'a cehenneme gidince ne yapması gerektiğini iyice açıkladıktan sonra Shi La'yı ve Mo Chen'i de alarak eve gitti.

Bu gezegende gerçek güce ulaşmak için, İmparatorluk Şehrine gitmeli ve orada sarsılmaz bir konum elde etmeliydi. Bu nedenle kendi insiyatifiyle eve gidip, hemen bu gün yola çıkacaktı.

-Devam Edecek-

🔹️❕Hayalet❕🔹️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin