Uyandığımdan beri 3 saat geçmişti.
Rui'nin annesi Natasha, doktora bedeninde herhangi bir sorun var mı diye kontrol ettirmeye gitmişti. Duyduğuma göre uyandığından beri hergün eşi ısrarla ve endişeyle kontrol ettiriyormuş. Ne iyi bir koca.
Lakin iyi çocukları olduğunu söyleyemem. Annesini iyileştirdim, buna rağmen uyandığımdan beri bir defa bile beni görmeye gelmedi hayırsız Yifan.
Zaten annesiyle arkasından dedikodusunu da yaptım. Hiç de pişman değilim.
***
1 saat kadar önce...
Natasha Shi La'ya son çorbayı yedirdikten sonra peçeteyle ağzını özenle sildi.
"Teşekkür ederim" Shi La suçlu bir ses tonuyla konuştu.
Natasha gülümsemeyle "Asıl benim teşekkür etmem gerek" diyerek devam etti.
"Yokluğumda Rui ve Yifan ile ilgilendiğin için"
"Yifan?" Şaşkınlıkla sordum.
Başını salladı ve "En büyük oğlum" dedi.
Önce Chendi? Sonra Moyan, şimdi de Yifan? Kaç ismi var be bunun ?!
"Ben ismini Chen sanıyordum ? Ya da Moyan ?"
Natasha biraz kaşlarını çattı ve konuştu. "Chen ona resmi ve yabancı olan kişilerin sesleniş biçimi"
Ulan hayırsız, arkadaşına bir ismi çok mu görüyon be ?!
"Moyan asıl ismi ama en yakınları ona Yifan diyor"
Tch, bugünden itibaren ben de sana inadına Yifan demezsem şerefsizim!
Şuna bak, yabancıların seslendiği ismi söylemiş bana!
Yabancı mıyım lan ben ?!
Hayatını kurtardım, e yemeğimden de otlandın, evimde de bir süre kaldın. Kardeşinle ilgilendim, anneni kurtardım ve sen bana hala yabancı gibi davranıyorsun haysiyetsiz piç!
Vallaha sinirimi bozdun yaw!
Hayır hayır, normal ismini söyleyeceğim, bir de üstüne lakap takmazsam şerefsizim!!
Kadın hafif hüzün ile konuştu.
"Yifan, o biraz içine kapanıktır. Çekingen bir çocuktur..."
Neresi çekingen be, umursamaz, umursamaz!
"Benim rahatsızlığımdan önce bir olay yaşandı, o olaya kadar normal bir çocuktu."
Olay ?
Nasıl bir olay ?
Çok merak ettim bak!
"Ah, doktor eve gelmiş olmalı, üzgünüm şimdilik gitmem gerek" elindeki saate bakarak konuştu, yemek tepsisini aldı, elimi uzatıp arkasından "gitme" diyemeden odadan çıktı.
Pislik!
Pislik kadın!
Ne oldu ?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔹️❕Hayalet❕🔹️
Romance1️⃣ Tamamlandı. ___ Başlangıç Tarihi: 10.01.2020 Tamamlanma Tarihi: 03.06.2020 ___ Shi La. Asıl adıyla Shura kaçık, manyak, deli bir kızdı. "Hakkımda saçmalama alırım kelleni!" Shura yazara çakısını doğrultarak konuştu. Ardından yazara tepiği basıp...