61 《 Sınav》

332 55 0
                                    

Okuldan direk içeri girdim. Aniden sıkıntı basıvermiş, sıkılmıştım. Bir an önce şu sınavı bitirip okula kaydımı tamamlayacaktım.

Evet, okul özel olunca para veya rüşvet falanla giremiyorsun. Tek çare sınav ve şeytanlığın kaderinin bu okulun ellerinde olduğunu varsayarsak bu okula ya girecektim ya da ölecek. Başka çare yoktu.

Sınavın ne olduğuna dairse hiçbir fikrim yok, her an değişen anormal fikirli sınavlara sahiplerdi.

İçeri direk girdim ve hiç uzatmadan müdüre okula kayıt yaptırmak istediğimi söyledim. Müdür ise bir başka öğrenciyi çağırarak beni sınav alanına götürmesini istedi.

Kapıdan çıkarken müdürün tuhafça ardımdan baktığını hissedebiliyordum. Kimliğimi keşfetti mi?

İmkânsız, bu dünyada şeytan vakaları oldukça nadir. Şöyle diyeyim, şeytanlar ruhsal varlık ve insanlar şeytanları göremiyor. Haliyle bu insan ırkının şeytanlarla herhangi bir kesişimi olmamalı.

Öyleyse bu şehre göre fakir olan benim neyime bakıyor bu adam ?

Güç yok, yetenek yok, para desen hiç yok, aile geçmişim ve soyum bu adamlarınkinden düşük, e bu adam bana niye baktı uzunca ?

Belki de sadece daldı da ben buna pek çok anlam yüklüyordum ?

Her neyse ya, bir şey varsa da sonradan çıkardı ortaya. Şimdilik ben kafamı sınava yoracaktım.

***

"Merhaba, bu adama karşı kılıç savaşında kazandığın sürece okula katılabilirsin" çocuk sakince yüksek alanda kibirle duran adamı göstererek konuştu.

"Sen 17. Kişisin, senden önceki 16 kişi de bu okula bugün kayıt yaptırmak için geldi. Şimdi 6. Kişi test ediliyor. Bir sorun var mı ?"

Başımı sallayınca gitti.

E nereye gidiyon ?

Sorun var mı dedin, evet diye başımı salladım ve sen direk görmezden gelip gittin ?

Aman be, neyse...

Bir yere oturarak sahada dövüşen adama baktım.

Yanımdaki Li Shi İç çekerek benimle konuştu "abl- yani abi ona karşı kazanamazsın. O istatislik olarak senden 10 kat daha güçlü"

Sessizce durup adamı analiz ettim.

Her rakibi birkaç vuruşla yeniyordu, kibirliydi.

Heyt lan!

Benim bulunduğum yerde kimse benden daha kibirli olamazdı!

Gözlerimi kısarak adamı dikkatlice analiz ettim.

Her hareketini.

Sola savurduğunda kılıcını 3 nefes, sağa savurduğunda 4 nefes alıyordu.

Her bir tavrı usta gibi planlı ve adımlıydı. Lakin rakibini küçümseyip onunla alay etmek adına pek çok açıklık bırakıyordu.

Güç olanlar çabuk yenilirken en güçsüzleriyle uzunca vakit harcıyordu.

Farketmeden bir ritmi tutturmuştu,  soldan 7 savuruş, alttan 3, üstten 2, ardından da sağdan 1 defa vuruyor ve bu döngüyü tamamladığındaysa bir adım iler gidiyordu.

🔹️❕Hayalet❕🔹️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin