78《Korkakça Saklanmak ?》

300 44 7
                                    

Din dersi ?

Pfftt-

Ahahhahahahahahha!

Lan bunlar bizi taşlarlar, ayin mayin yaparlar kovarlar.

Her dinde  düşman olarak geçen biz şeytanlar için bu derste yerimiz yoktu doğrusu.

E biz de onlara düşmanız sonuçta.

Mitoloji ?

Olmayan şeylerin dersine niye gireyim be ?

Yok Aresmiş, bilmem ne Athenası, bilmem ne tanrıları...

Ota boka tanrı uydurup durmuşlar anca.

Blah, bu boş şeylere vakit harcayamam.

Seçtim, Silâh Eğitimi!

Kağıtları doldurup müdüre teslim edince bana birkaç kağıt daha verdi.

Ana derslerin ders programı.

Bir de yan dersimin ders zamanları.

Başımı salladım ve "Başka bir şey yoksa gidiyorum" dedim.

"Üniforma ve birkaç şey daha var" diyerek devam etti.

Bir köşeden beyaz bir üniforma ve gümüş bir bileklik çıkartıp bana uzatarak açıkladı.

"Okul seviye sistemi uyguluyor. En düşük seviyelilerin üniforması beyaz olmakta. Orta seviyelilerinki kırmızı ve yüksek seviyelerinki mavi."

"Siyah olanlar öğretmen oluyorlar"

Basit kural.

En düşüğü beyaz, ortanca kırmızı ve en yükseği mavi.

Siyahlar da öğretmen.

Bilekliği göstererek "Bu bileklik bedeninizdeki mana ve qi geçişini durdurur. Okulda ders ve öğretmen denetimi dışında büyü kullanımı yasaktır. Bu bileklik ile herkes normal  insan gibi olacak"

Bilekliğe baktım.

İyi de bu boktan bileklik bana hiç etki etmez ki.

Bu insanlar için tasarlandı, ben ise şeytanım.

Müdürün bana baktığını fark edince yine de aldım.

Sonuçta insan olunca element olarak havayı da elde etmiştim. Sonuçta bu bileklik benim için çok da işe yaramaz sayılmazdı.

Ama dediğim gibi, şuan insan gücü minnacık var bende. Haliyle pek etki etmez.

Şeytan gücüm ise...

Eheheh, bizim güçlerimiz insanlarınkinden farklı işler.

Bilekliği taktım. Bana önceden verilen ve kimliğimi sembol eden mücevheri cebimden çıkarttım.

Bu mücevhere önceden kanımı damlatarak kimliğim haline getirdim.

Şimdi de mücevheri bileziğe getirdiğimde kaynaşıp bütünleştiler.

Bu özelliği tahmin etmiştim sadece.

Her neyse, müdüre baktım.

O da tuhafça gözlerime bakıyordu.

Bir süre tereddüt ettikten sonra konuşmaya karar vermiş olacak ki, iç çekerek konuştu.

"Gözlerini gizlemek istemediğinden emin misin ?"

Ah, şu altın renkli göz meselem.

Tabii ailem bana "göz bandajını çıkarma!" diye uyarılarda bulunarak buraya yollamışlardı.

Ben ise önceden gözlerim görmediği için göz bandajı takıyordum ama artık görüyordum.

Öyleyse niye bandaj takayım ?

Altın renkli gözlerim nadir olduğundan?

Korkudan ?

Hadi len ordan!

Kim bana saldırmaya cürret ediyormuş ?

Sıkıyorsa gelsin!

En başta gözlerimi saklıyordum ama bu dünyaya ilk geldiğimde bilinç gölüne girene kadar hafızam silinmişti açıkça!

O zamanlar yeni yeni hafızamı kazanmıştım ama mizacımı tam kazanmamıştım!

Şimdi ise asıl Shura'ydım!

Ben, nasıl korkakça saklanabilirim?

Gözlerim buydu kardeşim, adamlarsa çıkarlar karşıma, gözlerimle bela çıkartırlar!

"Yok, sıkıntı için gelen olursa, tıpış tıpış da giderler" sırıtarak alayla cevap verdim.

Ben saklanmıyorum. Yok öyle kuyruğunu kıstırıp korkakça yaşamak.

Ben Shura!

Benim gibi kibirli biri bunu nasıl yapabilir sizce ?

Nah yaparım!

Müdürün odasından çıkıp yurda ilerledim. Odama girip üstümü çıkartırken Aurum tekrar pencereyi açıp içeri girdi.

İç çekip başımı salladım.

Gireceği yerde bir defa da pencere falan olmazsa kudurur mu acaba pencereden giremediği için ?

Yok lan, noel babaya tepiği basıp bacadan girer bu sefer de.

Ben müdürün verdiği beyaz okul üniformayı giydiğimde ilk başta bedenime büyük geldi. Ardından kumaş boyuma göre küçülüp bedenimin boyutunu aldı.

Başımı sallayıp takdir ettim, iyi teknoloji!

Bu sırada Aurum omzundan tutup beni sallayarak endişeyle bağırdı.

"Kaç Shura! Buldum, onlar buradalar!"

Ney?

"Urmalin'in üyelerinin uzun zamandır bu gezegende olduğunu tespit ettik! Bulunursan imha edileceksin, kaçmalısın!"

Omzundan kolunu atıp yatağa oturdum.

Bak bu cidden kötüydü.

Her ne kadar insan bedeninde olsam da ilk başta tanınmayacaktım laaakin!

Sonradan ortaya çıkacaktım!

Öyleyse ne yapmalıydım ?

Onlarla yüzleşmek ?

Koca bir gruba karşı ben ?

Ahahaha, aptal değilim, lütfen...

Kaçmak ?

Hayır, bu okula gitmem şart! Infazyonu elde ettiğim takdirde geri dönebilirdim Cehenneme!

Eğer Infazyonu elde edersem o yaptığım bir hata görmezden gelineceği gibi üstüne bir de kazanç elde eden taraf olacaktım!

Urmalin zayıflayacak, ben güçlenecektim!

Bu nedenle burada kalmam şarttı. Ama aynı zamanda bulunmamalıydım da ?

Ne yapmalıydım ?

"Gizlenmek!"

Aurum'a baktım.

Haklı, gizleneceğim.

Dikkat çekmemek adına boktan bir makyajla okula gidecektim!

Sonuçta benim gibi ego takıntılı, dikkat çekmeyi seven, göz önünde bulunup hep övünmek isteyen birinin asla boktan bir makyajla dolaşacağını söylesen inanmazlar!

İşte inanmayacakları için yapacaktım!

Ama yüreğim kan ağlıyor. Lânet olsun, şu güzelliğimi kimseye gösteremeyecek olmam yazık!

-Devam Edecek-

🔹️❕Hayalet❕🔹️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin