79《Zombi Makyajı》

285 40 1
                                    

Aynaya bakarken gözüm seğirdi.

Bir saat önce Aurum bana gelip Urmalin'in burada olduğunu bildirdi. Urmalin buradayken iki tarafın da rahat durması mümkün değildi.

Ya bizim taraf ya da onların tarafı geri çekilecekti.

İki taraf da geri çekilme taraftarı olmadığından büyük çaplı bir savaş olarak ortaya çıkacaktı sonuç.

Bu nedenle ben, zeki ben, deha ben, Alem'in en akıllısı olan ben muhteşem bir çözümle ortaya çıktım!

Makyaj yapıp görünümümü tanınmayacak halde dolaşmak!

Bu kaçmaktan daha iyiydi değil mi ?

Bu bir savaşsa şayet, benim hareketim bir strateji oluyordu. Gerçi kaçmak da strateji ama en aşşağılık olanı.

Ama her ırk arasında kaçmayı en çok seven biz şeytanlar!

Eh, işin kolayı varken niye direnip zarara uğrayalım ?

Lakin sorun var ki, ben sadece güzelleştirebilme makyajınsa iyiyim.

Bunun sonucu Aurum bu konuda bana yardımcı oldu ve...

Sonuç.

Zombi gibi bir surat.

Aynaya bakarken bir an ben bile kendi suratımı tanımadım desem inanır mısınız ?

Ben inanmam.

Ama bizzat ilk elden tecrübe edince inanmak zorunda kalıyordum.

Her neyse.

Ne olursa olsun...

Ben bu şekilde okula gitmem be!!

Aurum'a yüzümü dönünce o bile kendi 'şaheserine' bakamıyordu. Gözünü tavana dikerek "Ne oldu ?" dedi.

İç çektim.

Onu gebertesim var.

"Sence ne olmuş olabilir?!" Bağırmama rağmen bakışlarını tavandan ayırmadan "Öyleyse ayrık buradan, güçsüzsün ve kaybedeceğin kesin" diyerek susturdu beni.

Bir şey diyemiyorum çünkü haklı.

Ve bir şey diyemem daha da sınırımı bozuyor.

Ağzımı açıyorum ki konuşmak için, lakin söyleyecek söz bulamıyorum.

Ama ayrılamam. Infazyonu  bulmadan şuradan şuraya bir adımımı atmam!

"Shura, bu makyajı büyüyle destekledim. Yani gelip sana tekrar tekrar makyaj yapmam gerekmeyecek. Çenenin altındaki ize bir damla bile olsa yeter, su deydirirsen makyaj anında kalkacak. Ve makyajı geri getirmek için ize siyah boya değdirmen yetecek"

Aurum'un bu seferki cümlesi beni mutlu etmişti.

Neyse ki makyajı kaldırmak için bir saat uğraşmam gerekmeyecekti. Bir damla su yeter de artardı bile!
Ve geri makyajın olması için tekrar bir saat uğraşmam gerekmeyecekti!

Bir siyah boya ile anında büyü etkinleşecek ve makyaj geri gelecekti!

Neden siyah boya ?

Ermmm...

Aurum bir gölge ejderhası ve kanları siyahtan. Siyah boya ile kanları neredeyse benzer maddeler içermekte. Daha doğrusu çoğu boya ejderha kanından yapılmakta. Kendi kanını vermek istemediğinden kısaca boya sürmemi istedi.

Neyse, bu kadarcık yardım etmiş, bu seferlik bir şey demeyeceğim.

Hayır diyeceğim...

"Diz çök köle!"

Lânet, yine kendimi tutamadım. Ehehehe...

Aurum göz devirerek "ben gidiyorum" diyerek pencereden çıktı.

Böyle yersiz hareketlerime o da alışıktı ve görmezden geliyordu o da çoğu gibi.

Daha doğrusu bana çocuk gibi davranıyordu o da diğerleri gibi.

Ardından pencereye bir orta parmak çektim ve tekrar aynaya ilerledim.

Bana çocuk gibi davranmasını şimdilik görmezden gelecektim ama sonra intikamımı alırdım.

Aynadaki yüzümü aniden görünce yerimde sıçradım bir an.

Ben bile şu yüze alışamıyorum.

Böyle okula gidersem atılmam an meselesi olur.

Beyaz tek kullanımlık maskelerden çıkarıp taktım.

Yüzümün alt tarafı iyiydi de, üst tarafı...

Neremden çıkardığımı bilmediğim büyükçe bir güneş gözlüğünü taktım.

Uzun siyah saç, gözlerimi tamamiyle kaplayan büyükce bir güneş gözlüğü ve maske.

Alt bedenimde uzun beyaz bir üniforma, sol bileğinde gümüş bir bilezik bulunmaktaydı.

Kulaklarımda ise altın küpeler.

Bilinç Gölündeki kadın bu küpeleri verdi bana. En son içindeydi küpelerin de, geri göle döndü herhal.

Göl kurumuştu gerçi ama kadın sudan zaten, kendisi başlı başına bir göl olur.

Hâlâ bana bu küpeleri neden verdiğini anlayamıyordum ama bu küpeler sinirimi bozmaya başlamıştı.

Küpeyi çıkartıp bir süre baktım. Sonra elimde şekil değiştirme başladılar.

Bilinç Gölündeki kadın bana istediğim  aksesuara falan dönüştürebilecegimi söylemişti.

Şimdi elimdeki küpe gitmiş, bir tane yelpaze gelmişti yerine.

Altın süslemeli güzel bir yelpazeye dönüştü.

Bu iyiydi. Bu gezegende pek çok insan erkek kız demeden bunu kullanıyorlar. Benim kullanmam pek dikkat çekmezdi sanırım.

-Devam Edecek-

🔹️❕Hayalet❕🔹️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin