Multi: Shi La temsili (siyah saçlı vs kendinizce hayal edin işte yaw)
Kızın elini bırakıp Yifan'a ilerlediği sırada kimsenin fark etmediği bir ayrıntı gizliydi aslında.
Ayuan tutmak için insiyatif aldığı kişinin ellerini bir anda hissetmeyince ona acınası bir biçimde bakmıştı.
Gitme!
Gidemezsin!
Yifan ile kaybolan figüre bakarken gözleri karardı. Acımasızca Shi La'nın elini tutan Yifan'ın ellerine baktı ve ruhsuzca mırıldandı.
"Bir gün o ellerin meleğime dokunduğu için acımasızca parçalanacak" sesi Shi La ile konuşurkenki halinden çok farklı, bakışları delicesine soğuk ve boğuk.
Gözlerinde delicesine bir takıntı var, hiçbir zaman Shi La'dan ayırmıyor.
Eğer bu sahneyi görmüş olsaydı Shi La, 'elin psikopatını özenle seçip getirmiş manyak!' diyerek tekme tokat girişirdi Li Shi'ye.
***
Düzenli sığ nefesler duyuncaya kadar hareket etmedi Yifan. Şimdi bu sesleri duyunca uyuduğunu anlamıştı Shi La'nın.
Yatağından kalkıp yatağına geldi.
Saçlarını ıslak görünce kaşlarını çattı, hasta olacağını düşünerek elleriyle saçlarına dokundu.
O anda saçları kurudu anında.
Sonra yatakta yatan kişiye baktı.
Salakça sırıtarak mırıldanıyordu "kızlar, gitmeyin..."
Ay ışığı enerjimi verin!
Lakin geri kalanını belirsizce mırıldandığından anlaşılmadı.
İç çekerek eliyle Shi La'nın alnındaki saça dokundu.
Neden böyle salak biriyle ilgileniyordu ?
Niye o ?
Onca insan arasından neden bu salak ?
Bunu ciddi ciddi düşünüyordu.
İlk başta görmezden gelmek istedi ama bugün gördüğü olay yıldırım çarpmış gibi uyarmıştı onu.
Uyuyan yüzüne baktı.
Saçları açık bir şekilde yatağa dağılmıştı. Yüzünde huzurlu bir ifadeye ek olarak salakça bir gülümseme vardı.
Parmağıyla yumuşak yanaklarını dürttü.
Kendisini test etmek için yaptığı hareketleri düşününce gözlerinde bir gülümseme parladı. İyi bir ruh halindeydi.
Kurnaz, sevdiği kişi cidden kurnazdı.
Lakin onunla nasıl karşılaştırılabilirdi ?
Shi La tilki ise o kurttu. Mutlak güç karşısında sinsiliğin ne çıkarı olurdu ? Kaybetmeye mahkumdu.
Sadece onun avı olabilirdi, bu olay özetlenecek olursa çıkan sonuç buydu.
Bugün cidden bu kişinin aşırı hassas olduğunu fark etti. Zekiydi sevdiği, lakin kendisi daha dikkatli ve tecrübeli biriydi.
Her ne kadar ilişki konusunda tecrübesiz olsa da, başka işlerindeki tecrübeye dayanarak durumu geçiştirdi.
Kendisi istemediği sürece kimse duygularını göremezdi.
Sevdiğinin yüzüne bakarken aklına o kadın geldi.
Nişanlısı ?
Buna ölmediği sürece izin vereceğini mi sanıyorlardı ?
Gözleri karardı, ölse bile hayalet olur da kovalardı bu adamı!
Uyuyan yüzüne tekrar baktı.
Uzun saçlarında ellerini dolaştırıp kendisine yaklaştırıp kokladı.
Gözlerinde saklanamaz bir arzu mevcuttu.
Erkek...
Karşısındaki bir erkek.
Bunu biliyor ama bu günaha karşı koyamıyor.
Hoş, tatlı bir zehir gibi.
Ne zaman kaptırmıştı kalbini ona ?
Birkaç yıl önceki o olayda...
Shi La unutmuş gibiydi ama o unutamıyordu.
Kendisini baştan çıkarttı.
İlk adımı o attı ve sonra da kaçtı.
Güçlü bir iyelikle ona baktı.
Şimdi onu bulmuştu.
Onu buldu.
Onu uzunca aramadan sonra buldu, şimdi nasıl terk edebilirdi ?
Kendisini kullanılıp atılacak bir eşya mı sanıyordu?
Madem onu baştan çıkardı...
Öyleyse sorumluluğunu almalıydı...
Değil mi ?
-Devam Edecek-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔹️❕Hayalet❕🔹️
Romantik1️⃣ Tamamlandı. ___ Başlangıç Tarihi: 10.01.2020 Tamamlanma Tarihi: 03.06.2020 ___ Shi La. Asıl adıyla Shura kaçık, manyak, deli bir kızdı. "Hakkımda saçmalama alırım kelleni!" Shura yazara çakısını doğrultarak konuştu. Ardından yazara tepiği basıp...