"Geri dönecek misin ?"
Aurum Shi La'nın düşüncelerini böldü.
Başını salladı ve "Evet, artık bu dünyada kalmayacağım" dedi.
Şaşılacak derecede, burada geçen zaman ona kısa gelmişti.
Aurum "Bedenini öldürdüğüm takdirde ben de buradan kurtulabilirim" dedi.
Shi La şuan insan bedenindeydi. Kısaca öldürülürse bedeni ölecek lakin ruhuna bir şey olmayacaktı. Kısaca bir daha bu insan bedenine giremezdi.
Aurum ise Shi La'nın ruhunu insan bedeninden çıktıktan sonra öldürecekti. Gerçi ölü oluyordu da...
Görevinin tamamlanması adına...
Shi La Aurum'a tekrar bakınca bir şeyi fark etti, bir süre donduktan sonra aniden bağırdı "Sen şu uyuz kadınsın!"
Pasta için onunla yarışa kadın...
Aurum gözlerini devirip "Sen de kazandığım pastayı yiyip kaçan" dedi ve iç çekerek "unutalım bu işi" dedi.
Shi La başını salladı ve tekrar ciddileşti.
Omzundaki tilkiyi kollarına aldı.
Tilki ona acınası bir surat ifadesiyle baktı.
Shi La şefkatle gülümseyerek "Üzülme, geri ziyaretine geleceğim" diyerek başını okşadı.
Öte yandan hiçbir şey görmeyen Aurum, Li Shi ve Mo Chen tuhaftı.
Aurum "..."
Li Shi "..."
Mo Chen "..."
Aurum gizlice Li Shi'nin kulağına fısıldadı "Galiba kafayı yedi sonunda"
Li Shi usluca başını salladı.
Shi La ikisine kötüce baktıktan sonra bir şey demeden bedenini gri dumanlara dönüştürmeye çalıştı.
Kendi dünyasına dönecekti artık.
Tilki "ailene veda etmeyecek misin?" dedi.
Shi La gülümsemeyle ve biraz da azarlamayla konuştu "Geri döneceğim dedim ya! Sonsuza kadar gitmiyorum, vedaya gerek yok"
Lakin orada bulunan üçünün bir sorunu fark etmesi uzun zaman almamıştı.
Shi La...
Şeytan formuna geri dönemiyordu!
Li Shi hemen bir şeyi fark etti, "Bekle bir, bizden kaçmaya çalışırken de güçlerini kullanmaya çalıştığında işe yaramadı!" dedi hızlıca.
Shi La endişelendi, sürekli güçlerini uygulamaya çalıştı.
Olmuyor!!
Şeytan güçlerini kaybetti!
Yere diz çöktü.
Aklında binlerce senaryo dönüyordu.
Lakin bu binlerce senaryonun arasında bir gerçek vardı ki...
Cehenneme geri dönemezdi.
-Devam Edecek-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔹️❕Hayalet❕🔹️
Romance1️⃣ Tamamlandı. ___ Başlangıç Tarihi: 10.01.2020 Tamamlanma Tarihi: 03.06.2020 ___ Shi La. Asıl adıyla Shura kaçık, manyak, deli bir kızdı. "Hakkımda saçmalama alırım kelleni!" Shura yazara çakısını doğrultarak konuştu. Ardından yazara tepiği basıp...