Bilinç Gölü tam olarak 5 dakika önce beni dışarıya çıkarmıştı.
Kendim hakkında öğrendiklerim iyi olmuştu, yoksa amaçsızca savaşçı yolunda uğraşıp duracak ve telef olup gidecektim.
"Yeteneksiz insan yoktur. Sadece yanlış yerde yanlış işte çabalayan insan vardır." demişti önceki hayatımdaki bir hocam. Yani her insanın bir yeteneği vardı ve insanlar kendi yeteneği üzerine yoğunlaşsaydı, kendi alanlarının dahileri olacaktı.
Su Zifu'un ardına geçip onu tepikleyerek göle fırlaydım ve "Git de kendini bir tanı!" dedim.
Bakalım Zifu hangi alanda iyiymiş ?
Daha sonra tilki "Nasıl gitti ? Ögrenmişe benziyorsun" dedi. Başımı sallayarak onayladım.
Yousan ustam ise "Hangi yolda ilerleyeceğini seçtin mi ?" diye sordu merakla.
Sinsice sırıtarak "Bilinç Gölündeki kadın bana dövüş sanatlarında hiç şansım olmadığını söyledi. Yine de kendimi savunacak kadar öğrenmek istediğimden ısrar edince bana silah kullanmamı ve silah olaraksa çift elli kılıç kullanmamı tavsiye etti."
Ustam silah kullanmam gerektiğini duyunca bir an üzüldü.
Sonuçta bu dünyada insanların mantığa ters düştüğü olaylar da oluyordu. Öğrenğin insanın derisi demirden sert olabiliyordu.
Büyücü ve savaşçılar her ne olursa olsun asla silah kullanmazlardı. Silah güçsüzlerin sığınacağı bir eşyaydı ve silah kullananlar ömür boyu aşşağılandı.
Ama benim için önemli değildi. Bir savaşta can öncelikli gelirdi ve silah kullanıp hayatımı kurtaracaksam, aşşağılanmak açıkçası pek de umrumda değildi.
"Usta yine de yürümek istediğim asıl yol bu değil."
Yousan ustam bana merakla baktı.
Sinsice sırıtarak iki elimi yana açtım ve "Ben dünyaya uyum sağlayamıyorsam dünyayı bana uydururum" deyince tilki ve ustam şok olmuştu.
Tilki hızla " Ne düşünüyorsun ?" diye sordu şüpheyle.
"Açıkçası Bilinç Gölündeyken önceki hayatımı hatırladım. Önceki dünyamdaki bilgilerimi bu dünyadaki bilgilerimle birleştirerek kendime ait özel bir meslek oluşturmak istiyorum"
Ustam bile sakinliğini kaybederek "Ne?!" diye bağırmıştı.
Biliyorum, harikayım.
Değil mi ?
Her neyse "Yine de yan dal olarak Tıp ve hava elementini kullanmayı öğrenmek istiyorum."
Tilkiye sırıtarak baktım ve "Bu oluşturacağım yeni meslek sayesinde sana bir beden oluşturabilirim" dediğimde şaşkınlıktan bir an nefes almasını unuttu.
Evet, teknoloji ile büyüyü birleştirmeyi düşünüyordum.
Tabii ki ne dediğimi açıklasam da anlamayacaklardı. Bu nedenle direk yapmayı planlıyordum.
Lakin bunun kolay olmayacağı kesin.
Yousan ustam "Shi La, zeki bir kızsın. Çift kılıç kullanmak, hız ve esneklikte ustalaşmak istediğini belirttin. Bunun için harcamak gereken süre diğer dövüş sanatları gibi 100 yılları almaz. Sadece iki yıl yetecektir." dedi ve hemen ardından "İki yıllık kapalı eğitimine yarın itibariyle başlayacağız. Ardından hava elementini kontrol yeteneğine yöneliriz."
Tam bu sırada gölden Zifu çıktı. 3 kişinin meraklı gözleri Zifu'yu buldu.
"Organizasyon, planlama, sekreterlik ve muhasebeci olmak gibi işlerde iyi olduğumu söyledi lakin daha bunların ne olduğunu bile bilmiyorum" dedi başını olumsuzca sallayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔹️❕Hayalet❕🔹️
Romance1️⃣ Tamamlandı. ___ Başlangıç Tarihi: 10.01.2020 Tamamlanma Tarihi: 03.06.2020 ___ Shi La. Asıl adıyla Shura kaçık, manyak, deli bir kızdı. "Hakkımda saçmalama alırım kelleni!" Shura yazara çakısını doğrultarak konuştu. Ardından yazara tepiği basıp...