71 《Geçmiş(5)》

294 41 3
                                    

Ye Qin sonunda karmaşık duygularını bir süre bastırdığında geri dönme kararı verdi.

Eğer tekrar manyaklaşırsa...

Büyük ihtimalle aklından çıkartmak için orduya gidecekti. Uzun bir süre disiplin altında olmak durumu için iyi olurdu...

İç çekti.

Ondan uzak durma düşüncesi kalbini sızlatıyordu. Ona yakın olmak istiyordu, lakin bilinçli bir adamdı. İlk olarak ikisi sadece abi kardeş ilişkisi nedeniyle yakındı, ikincisi ikisi de erkekti.

Ye Qin bile kabullenemiyordu, o kabullenir miydi bu ilişkiyi ?

İmkânsız.

Unutmak en iyisiydi.

Çünkü bazı şeyler başlamadan biten olaylardı, tıpkı bu sevgi gibi.

***

Anastasia omuzlarına ulaşan kısa mor saçlı bir kız olarak giyinmişti bu sefer de.

Görünen o ki yine kadınları sinirlendirecek ve onlarla uğraşacaktı.

Yüzünde her zamanki alaycı gülümsemesi, elindeki şarabıyla Shura'nın söylenmesini dinliyordu.

Tam o sırada birkaç adam masaya geldi, gözlerini Anastasia'dan ayırmıyordu.

Anastasia da yetişkin biri gibi kılık değiştirdi, eğer çocuk olarak gelseydi girişi bile mümkün olmayacaktı.

Küçümseyen bir ifadeyle masadaki erkeğe, yani Shura'ya bakıp "Seni bir içki düellosuna davet ediyorum!" dedi.

Shura zaten sinirliydi, adamın bu hareketi damarına başar gibi şiddetlenmesine sebep oldu.

Kabul etti.

İçmek konusunda kim ondan daha iyi olabilirdi ?

Kısa sürede masa çeşitli alkollü içeceklerle dolmuştu. Adamın önünde 4 şişe ağır alkollü şişe bulunmaktaydı. 4 şişenin 3,5'u bitmiş, adamsa masaya yatmıştı. Sahroş olmuştu bile.

Shura'nın önünde ise birkaç düzineden fazla şişe bulunmasına ve bitmesine rağmen hala içmeye devam ediyor, buna rağmen yüzünde ne allık vardı ne de sarhoşluk izi.

Gözleri şu kadar berrak ve ayıktı.

Taa ki bir köşede avını görene kadar.

İyi fırsat, neden bunu değerlendirmiyor?

Berrak net gözleri anında puslandı, sisli gibi, bulanıklaştı ve yüzünde alkolün getirdiği kızarıklık vardı.
(Alkol vücut ısısını dışarıdan arttırırken,içeriden yani organları tam tersine soğutur)

Tahmin ettiği gibi, Ye Qin onu bu halde görünce kaşlarını çatsa da görmezden gelemedi.

Ona yaklaşırken, Shura dudaklarını kıvırdı, gülümsedi.

Gel avım, tuzağıma.

Onu daha yeni farketmiş gibi yaptım. Yerimden kalktıgımda bedenim sallandı, ona ilerleyecek gibi olurken dengemi kaybettim.

Yere yapışma senaryosu bilerek yaptığım bir şey değildi, cidden...

Hay sakarlığıma!

Tam gözümü kapatıp kaderimi kabullendiğimde bir çift güçlü kol belime sarıldı.

Gözümü açtığımda adamın kollarındaydım.

Başım göğsüne dayanmıştı ve elleri belimdeydi.

İyi fırsat!

Çok yakınız!

Yüzlerimiz bu kadar yakınken ve benim ellerimde sarhoş olma gibi bir koz varken bunu nasıl bırakabilirim ?

Belki bu aramızı daha da kötüleştirecek...

Ama yapacağım!

O daha ne olduğunu anlayamadan bedenine yaklaşıp dudaklarını öptüm!

-Devam Edecek-

-Devam Edecek-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
🔹️❕Hayalet❕🔹️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin