Shi La dalgınca sigara dumanını üflerken havaya, geçmişteki bazı anılar canlandı hatıralarında.
"Shurin, gerçekten kendini kandırdığının farkında değil misin ?"
"Lukas neden öldürüldü sence ?"
"Unut Shurin..."
"Bunu en iyi sen biliyorsun ki"
"Barış imkansız"
Aurum ve Li Shi dışarı çıktıklarında Shi La'yı gördüler.
İkisi hiç durmadan Shi La'nın yanına ilerledi.
Shi La dalgındı, Aurum sahte bir öksürükle dikkatini çekti.
Shi La dikkatini ikisine, daha doğrusu Li Shi'ye verince yerinde sarsıldı.
Elindeki sigarası yere düştü.
Şokla yerinde kalakaldı.
Bedeni sıtma hastasıymış gibi titriyordu.
Aklında tek bir düşünce hakimiyet kurmuştu, kaçmak!
Bedenini dumana dönüştürmeye çalıştı.
İse yaramıyordu!
Panikledi.
O an hiçbir şey düşünmedi, dişini ısırdı ve koşmaya başladı.
"Shurin!"
"Daha ne kadar kaçacaksın ?!"
Aurum'un sesi sokakta yankılandı.
Durdu Shi La.
Ama ardını dönmeye cesaret edemedi.
Bedeni titredi.
İlk defa bu kadar korkakça davrandı. Bütün kibri delik bir balon gibi sönmüştü adeta.
Mo Chen bu görünümünden etkilendi. Merak etti, onu bu hale ne getirdi ?
"Geri dönmeyeceğim" dedi ciddiyetle.
Aurum ve Li Shi kaşlarını çattı, tam konuşacakken Shi La'nın kafasına biri terliği fırlattı.
Aurum "..."
Li Shi "..."
Shi La "..."
Mo Chen "..."
Sıradan bej rengi, tüm vücudunu kaplayan bir kıyafet giymiş kişi çıktı ortaya. Ayağının tekinde terlik olmayınca seke seke yaklaştı Shi La'ya.
Shi La'nın dudakları seğirdi. Kırk yılda bir defa ciddi olmuştu, şimdi de bu ciddi ortamın içine edilmişti.
Bej rengindeki kıyafet giyen kadın terliği yerden aldı, okşayarak tozu döktü ve "Terlige yazık oldu" diye mırıldandı.
Shi La'nın gözü seğirdi. Kadını dövesi vardı.
Kadın terliğini giydikten sonra Shi La'nın kulağını çekti ve "Önce işleri bok et, sonra da kaç sorumluluklarından! Teyzen sana böyle mi öğretti!" diye azarladı.
Shi La kadının koluna vurdu ve "Bir teyzem olduğunu hatırlamıyorum" dedi.
Kadın eliyle Shi La'nın ağzına yapıştırdı ve "Sus bakim! Teyze anne yarısıdır. Bana bir daha kaba davranırsan şu terlikle şaplaklarım seni! Kafana kafana geçiririm!" dedi sinirlice.
Ardından azarlamaya devam etti "Bak Shurin, Lukas sana güvendi de bıraktı seni.."
Shi La bağırdı "Ben demedim bana güvenmesini! Ben istemedim!" dedi.
Kadın iç çekerek "Shurin" dedi nazik bir ton ile. Sustu herkes.
"Bak, halkın sana güveniyor. Seni bekliyor. Şu tatil midir her neyse, bittikten sonra sorumluluğuna geri dönmelisin"
Gülümsedi aniden. Elbisesinden bir tek dudakları görünüyordu.
Devam etti.
"Kaçamazsın Shurin, kaçamazsın. Kaçışın koca bir ırkın sonu olur. Sen bunu mu istiyorsun ?"
"Ayrıca..."
Tereddüt etti kadın.
"Urmalin geri döndü"
Bu sözlerden sonraki saniye toza savrulup kayboldu. Toz parçacıkları savruldu çevreye.
Lakin Shi La'nın dikkati tek bir yerdeydi.
Aklında yankılandı binlerce defa.
"Urmalin geri döndü"
-Devam Edecek-
Grubun ismini ne yapayım diye çok düşündüm. 🤔
Sonra dedim ki, bu grup hem önemli hem de toplumun kanser üyelerini oluşturuyor, o zaman kanserin diğer isimlerinden faydalanayım ??
Ur (tümör) - Malin (kötü huylu)
Bu arada @msElmaKurdu sözümü tuttum ^^
Yalnız teyze karakteri hikayenin olması gereken tek ciddiyetini de yok ediyor sjshsj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔹️❕Hayalet❕🔹️
Romansa1️⃣ Tamamlandı. ___ Başlangıç Tarihi: 10.01.2020 Tamamlanma Tarihi: 03.06.2020 ___ Shi La. Asıl adıyla Shura kaçık, manyak, deli bir kızdı. "Hakkımda saçmalama alırım kelleni!" Shura yazara çakısını doğrultarak konuştu. Ardından yazara tepiği basıp...