99《Kapalı Eğitim》

286 45 2
                                    

Razin'in Aurum'a kızmaya gitmesi gibi Yifan'ın da Shura'ya kızası vardı.

Lakin iki şey onu tutuyordu.

İlki, bu Shura'nın suçu değildi.

İkincisi, şimdilik Shura ile ilişkileri o kadar yakın değildi.

Kendini tekrar tekrar bu iki şeyle hipnoz edip öfkesini bastırmaya çalışsa da, yine de sinirliydi.

Içinde sürekli patlaması an meselesi olan bir volkan vardı ve bu volkanı zor bastırıyordu.

Derince nefes vererek sakinleşme çabaları sırasında Shura içeriye havluyla ağzını silerek girdi.

Ne kadar kendine "sakin ol" telkini verse de Shura'yı görür görmez beyni adeta sıfırlanmış, öfkesi tekrar göğsünü doldurken, sakin olma olayını başaramayıp öfkeyle kapıyı çarparak tek hışımla oradan ayrılmıştı.

"Ulan öpülen benim, trip yiyen yine benim. Tövbe tövbe..." başını sallayıp tekrar dudağını silerek "Öküz Aurum, Razin'e inat yapacaksın bari beni niye günah keçisi seçiyorsun" diye söylenirken yemekleri hazırladı.

Razin'i görür görmez olayı anlamıştı Shura.

Düşünmekten başı ağrıyınca boşverip yemek yemeğe başladı.

***

Aurum Razin tarafından bir güzel azarlanırken Yifan ailesinin yanına geri döndü.

Odasına girip hiç çıkmayınca sıkıntıyı fark eden aile üyeleri birbirine baktı.

En sonunda dayanamayan Kija "Bu böyle olmayacak, birini gönderip olayın aslını ögrenelim" dedi.

Yifan'a sorma kısmını direk es geçmişlerdi çünkü burnundan getirse bile Yifan'ın ağzını bıçak açmazdı. Onun huyunu bilen Kija da direk bu öneriyi ortaya attı.

Birini olayın aslını araştırmak için gönderinlerinde en son yaşanan durum ortaya çıkmıştı.

Herkes sessizken Helian "Yani...kıskançlık mı ?" demeden edemedi.

Helian'ın sevdiği biri olmadığından anlayamazdı lakin Kija ve Sarian durumu çok iyi anlamıştı.

"Bu basit bir kıskançlık değil Helian" dediğinde Kija, devamını Serian getirmişti "Eşime yaklaşanın 7 ceddini yok ederim, kaldı ki birinin onu öpmesi durumu..." devamını getirmese de Helian anlamıştı.

Hepsi aynı anda iç çektiler.

Kija aniden bir şeyi fark etti, gözleri aydınlanırken söylemeden edemedi.

"Sarian fark etmediniz mi, bu duygusal olarak Qin'in ilk tepkisi"

Kija'nın demesiyle gözleri aydınlanan iki kişi aniden bir gerçeği fark etmişti.

Her zaman sakin olarak ve asla mimiği değişmeyecek Qin şuan aşırı duygu belirtisi gösteriyordu!"

Kija sırıttı, "anlaşılan damadımız epey bir ilginçmiş eheheh, onu bu kadar etkileyebildiğine göre" diye mırıldandı.

Gözleri daha da parlarken Kija daha da parlak gülümsedi, ardından sessizce fısıldadı.

"Ben bu damadı onayladım hah, öyleyse bir kaynananın görevi olarak  aralarını bir yapayım"

Sarian ve Helian titrerken evde kapalı eğitime hazırlanan Shura çelik kadar sert gözlerin onu hedef aldığını hissederek ürperdi.

-Devam Edecek-

🔹️❕Hayalet❕🔹️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin