63《Test》

337 50 7
                                    

Ona ilerleyecektim lakin yanımdaki kız elimi korkuyla tuttu.

Bana "gitme" diyen gözlerle bakıyordu.

Dondum.

Gidim mi?

Gitmim mi?

Gidersem ay ışığı enerjimi kaybedeceğim, gitmezsem de arkamdaki beni öldürecek.

Ciddi ciddi öldürecek!

Öyle hissediyorum!

Argh!

Li Shi'ye baktım onu öldürmek istercesine, bunların hepsini başına o açmıştı!

Lakin o toz olmuştu, ortadan kaybolmuştu direk.

Shi La "..."

İntikamımı alacağım Li Shiiiii!!!!!!

Ortam gittikçe daha da yanlışlaşıyordu. Özellikle kız elimi tuttuğundan beri.

Ve benim ona doğru yürümeye niyetim olmadığından beri.

"Shi La, buraya gel" nazikçe tekrar etti Yifan.

Daha da gülümseyince şeytancıklarım fısıldadı "gitmezsen boğazına kadar boka batacaksın" diye.

Şu ana kadar hep sizi dinledim, umarım bu sefer de beni yarı yolda bırakmazsınız şeytancıklarım!

Yifan'a tekrar baktım.

Bilinçsizce ona doğru yürümeye başlamıştım bile.

Ve kendime geldiğimde bana uzattığı elini tutuyordum.

Elimden tutup ilerledi.

Yarı yolda kendime geldim.

Ha ?

Bu Yifan'ın kesinlikle hipnoz yetenekleri var be!!

Sonradan aklıma gelince sordum "Nereye gidiyoruz ?"

Elimdeki bilekliğe bakarak "aynı odadayız" dedi.

Bilekliğimdeki numaraya baktım.

Demek bu numara oda numaramdı ?

Ah...

Kapıya gelene kadar el ele tutuştuğumuzu bile fark etmemiştim. Aniden elimi bırakınca bileğimdeki sıcaklığı gitmişti.

Aniden alışınca ve alıştığın şey aniden senden uzaklaşınca tuhaf hissediyorsun.

Tuhaf hissettim.

***

Yani cidden Yifan ile aynı yurtta yaşayacağımı düşünmemiştim. Hem de hiç.

Aman be, hayatımda pek çok tesadüfler oluyor zaten, bu da şaşılacak şey değil.

Yurda getirdiğim çantayı yere fırlattı ve direk pijamalarımı çıkarttım. İyi bir duş almazsam yorgunluktan ölecektim.

Şöyle sıcak, tüm kaslarımın gerginliğini alan iyi bir duş.

Ardından da uyku.

Sınav çok yordu be.

Pijamalarım ve bornozumla birlikte banyoya girdim. Küveti önce bir çamaşır suyuyla, ardından da tuz ruhuyla temizledim.

Nereye gidersem gideyim bu tür temizlik takıntılarımdan kurtulamazdım.

Aslında temizlik takıntım yoktu, dağınık ama pis olmayan bir insandım. Sadece bazı şeylerde aşırı dikkatli olabiliyordum. Örneğin yemek yapmadan önce elimi yarım saat muslukta yıkamak, ya da her gün elimi en az 30 defa yıkamak, her sabah uyandığımda duş almak ve bugün giydiğim kıyafetlerimi yarın giymemek gibi. Aslında bunlar bazıları için normal şeylerdi lakin konu bana gelince daha da ağırlaşıyordu. Bir banyo yapmam en az 2 saat sürüyordu ki bazen bana cidden takıntılı diyorlardı.

🔹️❕Hayalet❕🔹️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin