91《Müzayede》

264 40 0
                                    

"Rui~ bak kimi getirdim"

Yifan'ı ileri fırlatırken bahçede oturan Rui'ye ilerledim.

Aslında az buçuk acımaya da başlamıştım Yifan'a. Hep çuval gibi fırlatıyorum falan. Neyse aman boşver.

"Hoş geldiniz"

Natasha elinde sulama kabı ile bahçeyi suluyordu, bizi görür görmez ayağa kalkıp 'hoş geldiniz' dedi. Yüzünde hafif çamur bulunmasına rağmen hala güzel bir kadındı.

"Merhaba Natasha teyze"

Hâlâ teyze diyesim yok kadına yaa, cidden o kadar yaşlı biri değildi.

Lakin cidden hala genç kız gibi görünüyordu.

Natasha gülümsedi ve "Oturun, oturun" diyerek nazikçe bizi bahçedeki dinlenme yerine davet etti.

"Rui insan bir sarılıp öper ya"

Rui bana dik dik bakmakla yetindi. Yifan'ın kafasına vurup "senden öğreniyor hep bu halleri" diye söylendim. Yalan mıydı ?

Abisi gibi surat ifadesiz işte!

Öte yandan hiçbir suçu olmayan Yifan "..."

"Ne içersiniz?" Natasha teyzeye gülümseyerek "Hiçbir şeye gerek yok teyze, kısa süre kalacağız. Bir görüp gidelim" dedim.

O da oturdu.

Basit bir sohbet ettikten sonra "Biz artık kalkalım" dedim.

Natasha teyze "biraz daha kalsaydınız" dediğindeyse şöyle cevap verdim "Gerek yok teyze, 4 yıllığına kapalı eğitime geçecektim. Bu nedenle son bir defa gelip göreyim dedim" 

Natasha biraz şaşırdı, ardından gülümseyerek "O zaman iyi çalışmalar" dedi.

"Sağol teyze" gülümseyerek teşekkür ederek ayrıldık.

***

Öğleye doğruydu. Yifan'ı da yanımda sürükleyerek çarşıya gelip alışveriş yapıyorduk.

Sonuçta kapalı eğitime geçecektim ve bunun için gerçekten çok şeye ihtiyacım vardı.

Kapalı eğitimim tam olarak kendimi tamamiyle her şeyden izole ederek sadece eğitimime adamam ile olacaktı. Tabii ki de Benim bu dünyanın eğitimine ihtiyacım yoktu, lakin mekanik ve dizin hakkında aşırı araştırma benim eğitimim olacaktı.

Eğer doğru tahmin ettiyseniz, amacım teknolojiydi!

Evet, 4 yıllık eğitim bahanesi aslında benim 4 yıllık asıl çalışma konumdu.

Annem terlikle girişmesin diye okuldan kaçamazdım lakin böyle bir fırsattan yararlanmalıydım değil mi ?

Açık olmak gerekirse o sanat öğretmeni bana yüzümü açmamı söylediği andan itibaren her şey planında vardı zaten.

Müdürle anlaşma yaparak okuldan kaytardım eheheheheh!

Ve okulda 'okuyor' olarak gösterileceğim ahahahhahah!

Ama sadece 4 yıl için geçerli bu.

Ve 10 yıl süren bu okul için geriye kalan 6 yıl daha oluyor, ağlayacağım.

Ama neyse ki ben bunlardan da kaçmanın bir yolunu bulurdum sonuçta!

O o zamanın meselesi, ben bu zamana bakayım!

Eveeeet!

Şimdi büyü ve teknolojiyi birleştirmek koskoca Âlemde bile sadece benim yapacağım şeydi. Teknoloji vardı lakin büyü teknolojisi yoktu!

İşte bu nedenle ki 4 yılımı yiyecekti bu iş!

Çünkü zaten var olan bir şeyi bulmaya enayi miyim 4 yılımı harcayayım!

İşte, olmadığı için harcayacaktım!

Bunun yanı sıra kütüphanede Infazyon'a ait bilgiler de bulmaya çalışmalıydım.

Yani o koskoca kütüphanedeki tüm kitapları baştan sona okumalıyım *ağlar*

Neyse onu bunu geçelim de, şu müzayedeyi dinleyeyim!

Yine kendi düşüncelerime daldım gittim!

Evet çarşıya gelir gelmez müzayede salonuna girdik. Sonradan çarşıyı ve pazarı gezecektim.

Müzayede başlamış, sunucu büyük bir heyecan ve neşe ile konuşuyordu.

Bekle, bu sunucu kadın bana çok tanıdık geliyor.

*çenesini kaşır*

Ah!

Bu o tavşan kadın!

Annemgilin oradaki müzayede salonunda gördüğüm sunucu!

Her zamanki gibi tavşan kıyafeti ile sunuyordu.

Aman neyse, eşyalara vereyim dikkati ben. Bu kadınla ilgilenmiyordum.

-Devam Edecek-

🔹️❕Hayalet❕🔹️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin