Shi La elinde tepsiyle geldiğinde içerisi zaten sessizdi.
Her şey bıraktığı gibiydi ama kendisi niyeyse bir tuhaflık olduğunu hemen sezdi.
O gidince bir şey mi oldu?
Anastasia'nın yüzündeki alaycı gülümsemeye bakarken iç çekti, kesin bu Yifan'a çatışmıştır. Ondan olsa gerek bu tuhaf ortam.
Sessizce tepsiyi kendi yatağının yanındaki boş masaya koydu ve Anastasius'un önüne götürdü.
Tepside bir tabak bir de kadeh bardağı bulunmaktaydı.
Tabakta bir adet gümüş Sr 38 tabanca, kadeh bardağında ise başka bir tabancanın mermisi bulunmaktaydı.
Teşekkür amacıyla başını sallayıp tabancayı aldı, namluyu ağzına koyup tetiği çekti.
Ardından tabancayı ağzından geri çıkartıp mermiyi sessizce yerken bardağı alıp 3 de birini içti.
6 mermi kapasiteli bu tabancanın mermisini yedikten sonra tabancayı sessizce tabağa geri koydu ve nazikçe dudaklarını beyaz bir bez ile sildi.
Yemeği yemesini izledikten sonra gözlerimi tekrar Anastasia'ya çevirerek uzatmadan direk konuya girdim "Neden geldiniz ?"
Terslercesine ve somurtarak çıkınca sesim Anastasia gülümseyerek "Kızma~" dedi.
"Hâlâ o olay nedeniyle kızgın mısın Shura ?"
Nasıl kızgın olmayayım! O olay nedeniyle o manyak adam düşmüştü peşime! Neyse ki atlattım adamı...
Bedenim ürperdi, aksi takdirde o adam hala peşimde olacaktı.
Anastasia hafifçe somurttu "O kumarı sen kabul ettin. Hem de o olay nedeniyle-" duraksadı ve kimsenin duyamayacağı şekilde Shi La'nın kulağına fısıldadı "O kumar nedeniyle cennetin yarısını kaybetmedim mi? Burada mağdur olan benken senin bana kızman haksızca"
O olay...
Cennetin yarısını kazanmama sebep olan bir kumar ve aynı zamanda benim başıma bela açan bir olaydı.
O adamı düşündükçe ürperiyordum.
Yemin ederim ki...
Ben galiba tanrıdan bu kadar korkmuyordum, korktuğum tek adam o...
Sadece o.
Anastasia yatakta otururken saate baktı ve konuştu "Bugün okula ara verdiklerini duydum. Ne dersin Shura ? Boş musun ? Bizimle gez biraz"
"Hayır, sağol" düşünmeden reddetti Shi La.
Hâlâ önündeki kişi nedeniyle o korkutucu adamla tanıştığını düşündükçe Anastasia'yı direk boğası vardı.
"Ah, yazık oldu"
İç çekerek yataktan kalktı ve Anastasius ile kapıya ilerledi.
"Daha sonra görüşürüz~" ardından kapıdan çıkarak yavaşça uzaklaştı.
Yatağa çöktüm.
Madem okul bugün yok, bütün günümü uyuyarak geçireceğim.
Ruh halim bir şey yapmak için çok tembel...
-Devam Edecek-
Ne diyeceğimi hatırladım!
Ben size Anastasia ve Anastasius'u göstermek istiyordum. Ah, sabaha kadar uyumayınca kafa kalmıyor işte *kafasını kaşır*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔹️❕Hayalet❕🔹️
Romance1️⃣ Tamamlandı. ___ Başlangıç Tarihi: 10.01.2020 Tamamlanma Tarihi: 03.06.2020 ___ Shi La. Asıl adıyla Shura kaçık, manyak, deli bir kızdı. "Hakkımda saçmalama alırım kelleni!" Shura yazara çakısını doğrultarak konuştu. Ardından yazara tepiği basıp...