Son dersteydik.
Zil çalar çalmaz yerimden fırlayıp öğretmenler odasına gittim.
Öğretmenlerin yanından yavaşça tek tek geçerken "Ne yapıyorsun yavrum burada sen ?" diye sormuştu.
Sormaya gerek var mı ? Hediye topluyorum tabi!
Bugün okula gelmeye karar vermemin en büyük sebebi, bugün hocaların maaşlarını aldıklarını duymamdı!
Gerisini dememe gerek var mı ?
Hocaları soyuyorum lan!
"Hocam ben kapalı eğitime geçeceğim de, siz hocalarımızın üstümde emeği büyük. Son bir defa doya doya bakayım, özleyeceğim sonra"
Acınası görünüme bakan hocanın kalbi yumuşadı "Ah , canım. Olur mu öyle! Eğitim sonrası geri gelirsin! Üzülme bak, hem bu okul bir yere ayrılmıyor ki! İstediğin an gelip görebilirsin!"
Shura ağlamaklı bir ifadeyle "Olur mu hocam ? Alırlar mı beni içeriye ?" dediğinde hoca "Niye almasınlar ayol! Sen benim yanıma gel, ben bir sorunun olursa seve seve yardım ederim!" dedi özgüvenle.
Ağlayan Shura'nın başını okşayarak "Ağlama, bak hem okulun bir yere kaçtığı yok ki" diyerek teselli verdi.
Shura içinden kahkaha atıp 'var hocam, kütüphane okulun içinde değil ve giderken okulu da taşıyorum cehenneme.' dedi içinden.
Tabi dışından ağlamaklı görünümüne devam etti.
Çevresine toplanıp ona teselli veren öğretmenlerin cüzdanlarını tek tek yürütürken gerçekten ağlamaya başladı.
"Niye ağlıyorsun hâlâ! Özlersen gelirsin yanımıza" hocalar teselli verirken Shura içinden "Kabarık cüzdanlı birine denk geldim de, sevinç göz yaşları bu" diye söyledi içinden.
Müdür uzaktan bu olayları izliyordu. 'Acaba kanldırıldım mı? O lord değil mi yoksa ?' diye şüpheyle mırıldandı.
Shura buradan ayrıldıktan hemen sonra "cüzdanım!" diye bir bağırış koptu. Bunun üzerine kendi eşyalarını kontrol eden herkes eşyalarının kaybolduğu nedeniyle telaşa düşerken, telaşlı kalabalığı izleyen Müdür iç çekerek "Yok, bu kişi Lord değilse kimse değildir" diye söylendi. "Boşuna şüphe ediyormuşum" diye mırıldandı.
Sonuçta 10 Lorddan biri olan Shura, cimri, oldukça aç gözlü ve dolandırıcı biriydi. Hiç doymayan hırsıyla ünlenen, karıncadan dahi çalan Shura, böyle küçük gezegenin yerdeki, az maaşlı hocalara bile hedefini yöneltiyorsa, bunda kesinlikle şaşılacak hiçbir şey yoktu.
Olması gereken buydu, aksi olanı anormaldi.
-Devam Edecek-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔹️❕Hayalet❕🔹️
Romance1️⃣ Tamamlandı. ___ Başlangıç Tarihi: 10.01.2020 Tamamlanma Tarihi: 03.06.2020 ___ Shi La. Asıl adıyla Shura kaçık, manyak, deli bir kızdı. "Hakkımda saçmalama alırım kelleni!" Shura yazara çakısını doğrultarak konuştu. Ardından yazara tepiği basıp...