35 《Tesadüf》

416 62 3
                                    

Ne tesadüf ki gölge ejderhamız Aurum ve öğrencileri ayrıca da Li Shi de festivaldeydi.

Ağaçlara yapılmış çeşitli fenerler asılmıştı. Çevrede bazı ateşböcekleri uçuşurken onları sinek sanan çocuklar ezip duruyordu ateşböceklerini.

Aurum iki öğrencisine ve Li Shi'ye tepiği basıp "Ben yalnız dolaşacağım"  diyerek yolları ayırdı. İki öğrencisi de başka bir yoldan giderken Li Shi'de başka bir yolu seçti.

Li Shi dikkatle dükkanları inceledi. Bazı eşyaların yarışma sonucu ödül verildiğini görünce hafifçe tebessüm etti ve "Ablam bunları kaçırmazdı" diye mırıldandı.

Li Shi çevreyi gezerken Shi La da festivale gelmiş çevreyi dolaşıyordu.

Mo Chen de ardından sessizce takip ediyordu.

Shi La aniden tezgahta bir şeyi görür görmez durdu, yutkundu ve elini o şeye uzattı.

Lakin aynı anda elini o şeye, yani pastaya uzatan bir başka kız daha vardı.

Shi La kızı azarladı "Hadi teyze başka kapıya! Bu pasta benim!"

Kadının sinirden yüzü seğirdi ve çocuğu başından tutarak "Veled, ben seni postalamadan kendin git istersen!" dedi.

Shi La sinirlendi. Ona veled denmesi, küçümsenmesi ve istediği pastaya el konulması onu çıldırtacak seviyeye getiriyordu.

"Yürü git lan! Büyük müyük dinlemem basarım tepiği!"

Kadın da bağırdı "Belanı benden bulma veled! Son kez diyorum bırak şu pastayı!"

İki kişi tam saç baş girerken bir adam araya girdi ve "Sakin olun bu pasta satılmıyor" dedi.

Shi La ve kadın öldürecekmiş gibi adama bakarken Shi La "Abi satmıyorsanız burda işi ne!" diye bağırdı sinirle adamın üstüne yürüyerek. Kadın da kollarını sıvadı ve "Utanmıyor musunuz midemin duygularıyla oynamaya!" diyerek adama bir yumruğu geçirdi.

Adam ağlamaklı bir şekilde iki kişiye baktı ve "Durun durun! Satılmıyor çünkü bu yarışma kazananına verilecek hediye!"

İki kişi duraklayıp adamı dinlemeye başladı.

Adam Shi La ve kadının onu dövmeyeceğini görünce rahatça nefes alarak alnından akan teri silip anlatmaya devam etti.

"Bu İmparatorluk Şehrinde çok ünlü bir ustanın tarifi. Bu şefin tarifi ile yapılmış bu pasta festivalde yarışmayı kazanana verilecek. Lakin küçük efendi"

Adam titrekçe Shi La'ya baktı ve korkarak kısık bir sesle "Yarışmaya sadece kızlar katılabiliyor" dedi.

Kadın sırıttı ve "Bana yarışmanın yolunu göster" dedi. Adam hemen yarışma yolunu göstermek için koşarak gitti çünkü Shi La'nın suratı tencerenin dibi kadar karaydı.

Kadın adamı takip ederken bir an durdu, arkasını döndü ve Shi La'ya orta parmak çekip sırıtarak ayrıldı.

Shi La'nın kaşı gözü seyirdi. Öldürecekmiş gibi dik dik kadına baktı ve ardını dönüp ters yönde ilerledi. Lakin tekrar durdu çünkü bir şeytan asla pes etmezdi!

"Görürsün sen!" diye sırıtarak bir Mo Chen'i de kolundan tutup sürükleyerek bir dükkana ilerledi.

-Devam Edecek-

🔹️❕Hayalet❕🔹️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin