Shi La tekrar su ile uyandırıldıktan sonra iyice huysuzlandı. Şu hayatta en nefret ettiği şey soğuktu!
Ve soğuk suyla iki defa uyandırıldı!
Homurdandı, bu sefer bir şey demeye cesaret edemedi. Şayet teyzesinden üçüncü terliği yemeye niyeti yoktu.
Yerdeki iki terliğe bakınca içindeki kağıt çekti dikkatini.
Kağıdı aldığında ilkinde "Küfür etme!!" yazdığını gördü. Buruşturup arkasına attı kağıdı.
İkinci kağıdı açtığında gördükleri tüm ruh halini anında iyileştirdi.
"Shi La, teyzen olarak acı çekmene gönlüm el vermiyor..."
"Kafama niye terlik attın o zaman" diye mırıldandı alnındaki terlik izini okşayarak.
Ardından devamını okudu.
"...bu nedenle sana bir ipucu vereceğim. Âlem tam olarak var olmadan önce var olan tek ırk insanlardı..."
Bu bilgiyle şaşırdı ve hızla devamını okudu.
"...yani öyle sanıldı. Aksine karanlıklarda yaşamını devam ettiren 10 ırk daha vardı..."
"...bildiğin gibi 9 ırkı da şuan tanıyorsun..."
Aldığı şok edici bilgiyle derince nefes çekti içine. Ne yani, şuan bilinmeyen 1 ırk daha mı vardı ??
Alemde insanlar da dahili 10 ırk belli bir dengeyi tutturmuş yaşıyordu, lakin 1 ırkın daha olduğu haberi yayılırsa ne olurdu ?
Hızla devamını okudu.
"...dediğim gibi, Âlem daha var olmadan önce bütün canlılar iç içe bu gezegende yaşıyordu. Daha sonra yavaşça diğer ırklar ortaya çıktı ve şimdiki düzenin halini aldı..."
Bekle bekle, bütün ırklar bu dünyada yaşıyordu ??!?!?!?!?!?
Neeeeeeee ?!?!?!?!?!??!?!?!?
Yani atalarımızın başlangıcı mıydı bu gezegen ?!?!?!??!?!
Ne oluyor be ?!?!?
"Kısaca demek istediğim, yanlış anlamadın. Tüm ırkların soyu bu gezegene bağlanmakta. O kayıp ırk da haliyle burada."
"Bu nedenle dikkat etmelisin"
"Sevgiler, teyzen..."
"Dipnot: Şuan erkek bedeninde olabilirsin ama bana gelin getirirsen kafanı kırarım. Ben damat istiyorum, damat!!"
Shi La dipnotu otomatikmen görmezden gelerek mektubun içeriğini düşündü. Aslında tanımadığı ve kendisini 'teyzesi' ilan eden bu kadına güvenesi geliyordu. Bu nedenle sadece bir defalığına şans verecek lakin şüpheyi ve tedbiri de elden bırakmayacaktı.
Bir başka ırkın olduğu düşüncesinin yanı sıra...
Ataları da bu gezegendeydi.
Çenesini kaşıdı, ataları burada yaşadıysa belki de Infazyon ve daha nice bilgileri burada bulabirdi?
-Devam Edecek-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔹️❕Hayalet❕🔹️
Romance1️⃣ Tamamlandı. ___ Başlangıç Tarihi: 10.01.2020 Tamamlanma Tarihi: 03.06.2020 ___ Shi La. Asıl adıyla Shura kaçık, manyak, deli bir kızdı. "Hakkımda saçmalama alırım kelleni!" Shura yazara çakısını doğrultarak konuştu. Ardından yazara tepiği basıp...