Shi La tüm sinirlerini ağaca şiddet uygulayarak bastırsa da, şimdi de morali bozulmuştu.
Eskiden parmağıyla dokunması koca dağı devirmeye yeterken, şimdi bütün gücüyle bir ağaca oyuk açamamıştı.
Hatta ağaç alayla ona gülüyor ve "Bak, bir çizik bile atamadın!" diyordu.
Ağaca sinire tepik attığında yukarıdaki kuş yuvası kafasına düştü ve yumurtalar başında kırıldı.
Shi La "..."
Dudakları seğirdi, kendini sakin olmaya zorladı lakin o sırada yuvanın sahibi iki kuş başına üşüşüp kekmeye başladı.
Shi La'nın tepesi atmıştı, başının üstünde uçup onu keken kuşlara sürekli rastgele yumruk sallayıp "sikeyim!" diye bağırdı.
Kuşlara yumruk atmaya çalışırken yumrukları gökyüzüne geliyordu. Bu da onu daha da sinirlendiriyordu.
Sinirle tekrar bağırdı "Sikeyim!"
Lakin bu sefer de kafasına terlik uçtu.
Alnının tam ortasına yediği terlikle bayıldı.
Mo Chen "..."
Aurum "..."
Li Shi "..."
Cidden gülmek istiyorlardı ama Shi La'nın şerrinden korkuyorlardı. Bu nedenle kendilerini tutup Shi La'ya ilerlediler. Bayılmıştı Shi La.
Li Shi yakın bir nehirden suyu hareket ettirerek Shi La'nın başından aşşağıya aktardı.
"Gah! Boğuluyorum!"
Buz gibi suyla yerinden sıçradı Shi La.
Yere bir iki saniye boşça baktıktan sonra kendine geldi ve bağırdı "KİM FIRLATTI LAN TERLİĞİİİİ!"
Ardından ikinci bir defa alnına terlik yedi. Sonra da nereden geldiği belli olmayan bir ses yankılandı çevrede "Teyzeye lan denmez!!"
Shi La "..."
Nefes almakta sıkıntı çekmeye başladı. "Bu kadarı da fazla..." diyerek kalbini tuttu ve ikinci defa bayıldı.
Aurum'un en başından beri görmezden gelinen köşedeki öğrencisinden biri "Hocam galiba ölüyor" dedi.
Diğeri de başını sallayıp onaylayarak "Kalp krizi geçiriyor olmalı" dedi.
Aurum "yok yaa" surat ifadesi yapıp "ona bir şey olmaz" dedi.
O an ilk defa Mo Chen acıyan bakışlarını Shi La'ya çevirdi. Shi La böyle arkadaşlara sahipti...
-Devam Edecek-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔹️❕Hayalet❕🔹️
Romance1️⃣ Tamamlandı. ___ Başlangıç Tarihi: 10.01.2020 Tamamlanma Tarihi: 03.06.2020 ___ Shi La. Asıl adıyla Shura kaçık, manyak, deli bir kızdı. "Hakkımda saçmalama alırım kelleni!" Shura yazara çakısını doğrultarak konuştu. Ardından yazara tepiği basıp...