22《Hijei》

487 67 12
                                    

Bugün okul olduğu için erkenden kalkmak zorunda kalktım.

Off, of!

Eski günleri özledim. O rahatça uyuyup, uyanabildiğim istediğim kadar temellik yapabildiğim günleri...

Bu arada o 3 öğrencim ne ailemdedir acep ?

Onlarla iletişime geçebilmemin bir yolu var mı acaba ?

Hayır.

Burası dövüş dünyası.

Teknolojiden eser yok.

Sırıttım.

Bir şirket açmanın vakti geliyordu.

Bana yakışan bir şekilde şirketimin adını 'Kral' yapacaktım. Kısaltılan logosu ise KL olacaktı.

Lakin, herşeyden önce bu şirketi açabilmek adına yüklü miktarda paraya ihtiyacım vardı.

Bunun yanı sıra, şirkete destek olacak insanlara ihtiyacım vardı.

Gizli patron olacaktım, bu nedenle bir sözcüğe ihtiyacım vardı. Şirketi benim adıma sembollük yapacak birine...

Şirketi yönetmeyi direk Su Zifu'ya bırakırım.

Boşuna mı köle olarak aldım onu ?

Acı bir işe yarasın.

Neyse, bunlar geleceğin meseleleri. Şimdi şu okul sorunuyla ilgilenmeliyim. Hadi ama, okula giderek değerli zamanımı boşa yiyemezdim!

Bu geçen zamanla milyarder olurum ben lan!

Bu nedenle okuldan kurtulmanın bir yolunu bulmalıydım.

Eğer işe yararsa erkenden mezun olmayı seçebilirdim. Okuldan atılmayı göze alamazdım. Hele de annem ve terliği varken...

Yürek yememiştim yani.

Bunun yanı sıra öğretmenimin ruhunu bedenine ulaştırmam lâzımdı.

Kristallere ihtiyacım vardı.

***

Bu eve geldiğimden beri ne dedem ne de ailem şaşılacak derecede benim erkek olma konusunu açmadı. Onlar açmayınca ben de dile getirmeye zahmet etmedim.


Gözlerimi neden kapalı tuttuğumu sormuşlardı ama.

O gün gözümdeki bandı çözüp altın rengi gözlerimi gösterince şoktan suskun kaldılar. Ondan sonraysa sürekli gözlerimi açmamam konusunda beni uyardılar.

Gözümden süs yapmaya çalışacak manyaklar bile varmış bu dünyada.

Haliyle kendimi koruyacak güce ulaşana kadar gözlerimi gösteremezdim.

Benim için hava hoştu.

Okula birazdan gidecektim.

Bu nedenle son bir defa üstüme çeki düzen verdim.

Oradaki en yakışıklı insan ben olmalıydım. Yoksa bu şeytanlık gururuma ağır gelirdi.

En dikkat çekmeyi seven canlı şüphesiz şeytandı. Bu nedenle biz şeytanlar kırmızı giyinirdik.

Lakin ben hep beyaz giyinmeyi daha çok  sevdim.

Bedenimde uzun beyaz bir elbise vardı. Gözlerim beyaz ve altın desenlerle süslenmiş bir bez ile örtülmüş, belime uzanan siyah saçlarım da uzun beyaz bir kumaşla toplanmıştı.

🔹️❕Hayalet❕🔹️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin