1 hafta geçmişti. Bu gece kapalı eğitime girecektim bu nedenle okula gidip son bir defa millete veda edesim var.
Nasıl olsa çok seviliyorum değil mi ?
***
Dersteydik. Lânet olası şansım o kadar iyi ki, eşşek şansı var bende, ilk dersten sanata girmiştik.
Sanat hocasının yüzü beni görür görmez bok yemiş hale döndü. Evet tam olarak öyle bir ifadesi vardı!
Bana tiksinti ile bakıp hava atarak sınıfa girdi, yürüyüşü tam olarak gör kıvırmak denen şekildeydi.
Takarken havalı olduğunu sandığı karda gözlüklerini itip sınıfa, daha doğrusu bana küçümser bir ifade atarak yerine, sandalyesine oturdu.
Sandalyeye oturmakla tüm sınıfta "Zzzooooort" diye bir ses yankılanmış, oturan hoca yüzündeki utanç kırmızılığıyla sınıfa bağırmıştı "Kimdi o!"
Sınıftan ses çıkmadığı gibi mırıldanmalar çıktı.
"Şu yelloza bak, kendi yaptığını bizim üstümüze atıyor"
"Bu okulda hoca olmayı başardı diye kendini bir bok mu sanmaya başladı ne"
"Hahaha, cidden utanç verici"
Mırıldanmalar sesli tartışmaya başlayınca hocanın suratı daha da kızardı, sinirle ayaklarını yere birkaç defa vurarak sınıftan ayrıldı.
Ayrılırken geçen sefer yaptığı gibi kapıyı sertçe çarpmayı da eş geçmemişti.
Bir köşede oturan ben, gülme krizlerine girmeme adına kendimi tutuyordum.
Ne sandınız ?
Bu iş tabii ki de benim altımdan çıkmıştı hahahah!
Hoca gelmeden sandalyenin içine küçük bir cihaz yerleştirdim. Oturduğunda 'osuruk' sesi çıkartacak bir cihazdan eheheheh...
Veda hediyesi canım.
En sevdiğim hocamı nasıl boş bir şekilde terk edebilirdim, dimi ?
Ehehehe...
Hâlâ gülüyorum yaw...
Ders te böylece kaynamış oldu, rahatıma diyecek yok valla.
***
Jehin ara ara arkasını dönüp bana uyuz bir şekilde bakarken bir an ciddi ciddi kalkıp ona tekme tokat girişmek istedim.
Ders bitiminde Ayuan neşeyle kolumu tutup benimle heyecan ile sohbet ederken erkeklerin kudurmuş bakışlarını üzerimde hissediyordum.
'Tanrıçamız bu bok suratlıda ne buluyor!'
'Suratı korkunç olan bu adamın cazibesi ne lan ?!'
'Yoksa tanrıçamızın gizli fetişleri falan mı var ? Çirkinleri sevmek falan gibi...'
Öte yandan Jehin sinirle dudağını ısırmış öfkeyle ikimize bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔹️❕Hayalet❕🔹️
Romance1️⃣ Tamamlandı. ___ Başlangıç Tarihi: 10.01.2020 Tamamlanma Tarihi: 03.06.2020 ___ Shi La. Asıl adıyla Shura kaçık, manyak, deli bir kızdı. "Hakkımda saçmalama alırım kelleni!" Shura yazara çakısını doğrultarak konuştu. Ardından yazara tepiği basıp...