Öte yandan bir başka yerde...
Aptal insanlar.
Kendilerini ne sanıyorlar ?
Gelip gidip uykumu bölüyorlar, uykusuz kalasıcalar.
"Uwaaah"
*esner*
Tekrar uykuya dalmak üzereyken bir çırpı bacaklı insan bağırarak uykumu böldü.
"Aaa! Ejderha! Anasını satayım gerçekmiş lan!"
Ulan...
*kükrer*
"HRRUAAAA"
"Tamam be abi, tamam! Kızma gidiyorum" diyerek uzaklaştı çırpı bacak.
Ne abisi ya.
Önünde evrenin dahi kıskandığı bir güzellik var, göremediğine göre kör olmalı salak.
"Uwaah"
*tekrar esner*
Ben uykuya dalarken çırpı bacak ağaca çıkıp beni izlemeye başladı.
***
Aran'ın Gözünden
Uzunca bir dağda, 'Şeytan Cehennemi' denen bir bölgede bir söylenti yayılmıştı.
Simsiyah bir 'Gölge' Ejderhası yaşıyordu bu bölgede.
Bilinmelidir ki Ejderhalar bile zar zor bulunurken, Gölge Ejderhaları efsanenin üstünde bir şeydi.
Baştan sona, gözleri ve tırnakları dışında jet siyahı, demirden sert lakin parlak ve esnek pullara sahiplerdi. Döktükleri bir pul, bir koca şehri beslemeye 1 ay yeterdi.
Neon mavisi gözlere sahiplerdi.
Tırnakları gümüş bir renge sahipti.
Kanatları boylarının iki katı kadardı ve kuyrukları uca doğru pürüzsüzce kısalıyordu.
Bir efsaneye göre onların 1. Nesil canlılar olduğu yazıyordu.
Kısaca insanlardan bile önce, bu zamana kadar ölmeden yaşadılar.
Gerçekliği bile bilinmiyordu lakin onca söylentiye rağmen merakıma engel olamadan bu tehlikeli bölgeye gelmiştim. Hatta yalan olması çok çok muhtemel olsa da, içimdeki merağa engel olamıyordum. Bu nedenle buraya gelmekten alı koyamadım kendimi.
Şimdi ise gerçekten karşımda o efsanevi yaratık vardı.
Lakin, bu ejderha...
Ne bilim.
Biraz fazla tembel ?
Umursamaz ?
Tamam, ejderhaların cidden tuhaf huyları olduğunu duymuştum lakin 7/24 uyuyanı nı da ilk defa görüyorum.
Tembel, aşırı tembel!
Bir sineğe bakar gibi bakıyordu bana. Bu cidden sinirimi bozmamış da değildi. Lakin sessizce ağacın dalında durup onu izlemeye karar vermiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔹️❕Hayalet❕🔹️
Storie d'amore1️⃣ Tamamlandı. ___ Başlangıç Tarihi: 10.01.2020 Tamamlanma Tarihi: 03.06.2020 ___ Shi La. Asıl adıyla Shura kaçık, manyak, deli bir kızdı. "Hakkımda saçmalama alırım kelleni!" Shura yazara çakısını doğrultarak konuştu. Ardından yazara tepiği basıp...