Shura sırasına geçer geçmez yattı. Tarih dersiymişmiş!
Yanlış anlatılan bilgileri ne yapsın ?!
Burası gerçekten de düşük seviyeli bir gezegendi. Sadece güç bakımından değil, bilgi bakımından da geriydi!
Shi La'nın hareketlerini izleyenler derince nefes aldı.
Dekanın dersinde yatmak mı ?!
Canına mı susadın ?!
Öte yandan dekan onu görmezden gelerek tetse devam etti.
***
"Shi La, uyan"
Gözlerimi hafifçe araladığımda Ayuan'ı gördüm.
Sıradan kalkıp ağzımın köşesinden akan şörükleri silerken "Ayuan ? Ne oldu ?" diye sordum.
Utangaç bir yüzle "de-ders bitmişti. Uyandırmak istedim"
"Oh" başımı kaşırken daha da uyanık hale geldim. "Bu arada sen beni nasıl tanıdın?"
Ne maskemi ne de gözlüğümü çıkarttım. Çıkartsam bile maskenin ardındaki bu ürkünç yüz görüntüsünü asla benim güzel yüzümle bağdaştıramazdı.
"K-kokundan"
"Oh" başımı salladım. Haklı bir sebepti!
Yanıma oturan Ayuan'a baktım ve sohbet konusu açtım.
Öte yandan sınıftaki tüm erkekler çıldırıyordu.
Bu kişi!
Bu pis kişi tanrıçalarına nasıl bakabilir ?!
Ahh!
Hayır, tanrıçaları utanıyor mu?!
Bekle, tanrıçaları gülümsedi mi ?!
İlk defa gülümsedi ve bir pisliğe ?!?!?
Bebeklerin bile bileceği Tarih sorusunu bilemeyen bu pisliğe ?!
Ahhhh! Dur! Tanrıçamıza dokunmaaa!
Sırayı sinirle tutup kendilerini yatıştırmaya çalışırken Shi La pencereden Ayuan'ın saçına konan yaprağı aldı.
Ayuan kendine yaklaşan Shi La'ya daha da utançla bakarken bir köşede toplanmış kız grubu öfkeyle olanları izliyordu.
"Jehin, ayağın iyi mi ?"
Jehin isimli kız ağlayarak bir başka kıza sarıldı ve sızlandı "Abla! Şu köşedeki piç çok acıttı!"
Bu kız derste Shi La'nın ayağına bastığı kızdan başkası değildi.
Sarıldığı kız ablası Gehan, çevresine toplanan kızlar ise arkadaşlarıydı.
Gehan nazikçe kız kardeşini öğütledi.
"Jehin, böyle söylememelisin" kız kardeşine sarılıp devam etti "Belki yanlışlıkla yaptı ?"
"Abla sen çok pozitif düşünüyorsun!" diye sesini hafifçe yükseltmek Jehin söylendi. Çevresindeki kızlar da destek verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔹️❕Hayalet❕🔹️
Romance1️⃣ Tamamlandı. ___ Başlangıç Tarihi: 10.01.2020 Tamamlanma Tarihi: 03.06.2020 ___ Shi La. Asıl adıyla Shura kaçık, manyak, deli bir kızdı. "Hakkımda saçmalama alırım kelleni!" Shura yazara çakısını doğrultarak konuştu. Ardından yazara tepiği basıp...