Dükkandan çıktığında Shi La sırıttı. Mo Chen bile ona bakınca iç çekmeden edemedi.
Shi La şu anda erkek bedenindeydi lakin yarışmaya katılmak için kız gibi giyindi.
Uzun kırmızı peruk siyah saçlarını gizledi. Üzerinde siyah uzun bir elbise vardı.
Göğüslerine gelince...
Yuvarlak iki ekmeyi tıkıştırdı.
Ardından Mo Chen'i de kız gibi giydirdi.
Mo Chen "..."
Shi La başını salladı ve sırıtarak yarışma alanına ilerledi.
Yarışma alanında kadını görünce yüzü ekşidi sonra güldü ve "Görürsün sen" diye mırıldandı.
Yarışma 3 aşamadan oluşmaktaydı. İlk aşama şarkı söylemekti. Ve tabii ki sesime güveniyordum!
***
Yarışmanın ilk etabında Shi La şarkı söylerken
Yüzlerce insan yerde yatıyor, bedenleri ve ağzından köpükler geliyordu. Sonunda Shi La millete şarkısını sevdiler mı diye baktığında gördüğü sahne buydu.
Shi La "..."
Elinde mikrofon niyetine kullandığı ekmeğe bakarak mırıldandı.
"Cehennemdeyken ne zaman şarkı söylemeye kalksam Cehennemde tek bir şeytanın bile kalmamasının sebebi buymuş demek ki" diyerek iç çekti.
"Yani sesim o kadar güzel ki, arkadaşlarını da dinlemek için çağırmaya gitmiş olmalılar!"
Sonra sırıttı ve "Bu insanlar da sesimi o kadar sevmişler ki, bayılmışlar gerçek anlamıyla!"
Öte yandan bir köşede kulağını ifadesizce tıkayan Mo Chen "..."
Sonra oturup insanların ayılmasını bekledi.
***
Yarışmanın ikinci etabına geçmek, insanların resmen ses zehirlenmesi yaşadığından dolayı gecikti. Öte yandan Shi La işler sanki onunla ilgili değilmiş gibi umursamazca köşede sigarasını içiyordu.
Kadın ise yerden kalktı ve Shi La'ya bakarak "İnsanlığın neslinin devamı, hayır tüm ırkın hayatının devamı için bu kişinin şarkı söylemesini yasaklamalılar!" diyerek üstündeki tozları sirkeledi. Bu kadın Shi La ile pasta için kavga eden kadındı. Uzun siyah saçlarını düzene koydu ve yarışmanın ikinci etabı için sıraya girdi.
Aklına Shi La'nın sigara içtiği gelince tekrar şüpheyle Shi La'ya baktı.
"Bu dünyada sigara diye bir şey yoktu, bu kişi kim ?"
Gözlerini kısarak Shi La'yı inceledi.
***
Shi La bir köşede sigara içerken Mo Chen'i fark edince ona da "İçer misin ?" diye sordu. "Acı değil tam aksine tatlı ve pek çok çeşit aromada var"
İlk defa içimden biriyle bir şey paylaşmak geldi, hayret! Kıyamet kopacak galiba!
Mo Chen tahminimin aksine ikramımı çevirmedi ve başını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔹️❕Hayalet❕🔹️
Romance1️⃣ Tamamlandı. ___ Başlangıç Tarihi: 10.01.2020 Tamamlanma Tarihi: 03.06.2020 ___ Shi La. Asıl adıyla Shura kaçık, manyak, deli bir kızdı. "Hakkımda saçmalama alırım kelleni!" Shura yazara çakısını doğrultarak konuştu. Ardından yazara tepiği basıp...