Kadının kayboluşundan bir süre Shi La ardına döndü ve sordu "Urmalin geri mi döndü ?"
Li Shi başını sallayarak reddetti "Urmalin hep vardı"
Shi La sustu.
"Ayaklanma başlattılar mı ?" diye sordu.
Reddetti Li Shi.
Ardından gözleri aydınlandı ve "Shi La başarmışsın ?" diye sordu.
Shi La reddetti "Hayır, İnfazyon'un nasıl yapılacağını hâlâ bulamadım." dedi.
İnfazyon, şeytanların ruhsal bedenlerinin maddesel bedene dönüşmesi.
Şeytanlardan nefret edildi.
Bunun tek bir sebebi vardı, şeytanlar 'sömürücü' bir ırktı.
Şeytanlar ilişki sonucu doğamazdı, şeytanlar nefret ve kinden doğardı. Bu nedenle şeytan ırkı en az ırktı. Lakin en uzun ömürlü ve hatta neredeyse ölümsüz bir ırktı.
Lakin sorun şeytanlarda değil, resmen doğumlarında yatıyordu. Hayatlarını devam ettirebilmek adına nefret ve kinden beslenmek zorundaydılar.
Sorun da burada başlıyordu işte.
Şeytanlar herkese musallat oluyordu.
Lukas cehennemin başına geçtiğinde şeytanlara bir yasak koydu "Onlara fısıltı dışında zarar vermeniz yasak!"
Şeytanlar kötü değildi, buna mecburlardı sadece.
Shi La' da merhametsiz biri değildi. Buradaki insanları öldürse de, öldürülen insanlar tekrar doğacaktı. Yok olmayacaklardı.
Ama bir şeytanın maddesel bedeni olmadığından ruh dağılırsa geri dönüşü yoktu, yok olacak ve hiçliğe karışacaktı.
İnsanlara göre 'Cehennem' olarak anılan yer korkunçtu. Kötüler oraya giderdi, Şeytanların yuvası 'cehennem' olarak adlandırıldı.
Ama asıl korkutucu yerden habersizlerdi, hiçlik.
Orası asıl cehennemdi.
Ölen ruhsal canlılar orada yeniden dirilecek ve hiçlikte azap çekecekti.
Sadece 1 saniyeliğine deneyimleri orayı Shi Li.
Kafayı yedi uzun bir süre.
Hala hatırladıkça korkuyor, bedenini bir titreme tutuyordu.
Shi La bu cehennemi, yani hiçliğe bir çözüm aramaya başladı.
Bu çözüm kısaca İnfazyon'du.
Atalarının kullandığı söylenen bir özellik. Şeytanların bedenlerini maddeleştiren bir özellik.
Eğer bedenleri maddeleşirse insan yemekleriyle doyabilirler, böylelikle nefret ve kin için kimseye musallat olmak için uğraşmazlar.
Diğer ırklarla bir sorunları da kalmaz.
Böylelikle bir diğer sorun başlıyordu.
Bu görüşe katılmayan bir grup vardı. Onlara göre şeytanlar başa geçmeli, her yeri kana bulamalı ve bu ezikliklerini üstlerinden atmalıydı.
Çünkü İnfazyon'un gerçekleşeceğine inanmadılar.
Şeytanların lideri Lukas bu yöntemi benimsemediği için, daha doğrusu yumuşak huylu olduğu için diğer ırklar tarafından ezilip öldürüldü.
Lukas'ın öldürüldüğü gün bu grup ortaya çıktı.
Urmalin...
O gün, Shurin'e teklif ettiler.
"Barış olmayacak Shurin. İnfazyon sadece bir efsane. Uyan rüyadan"
"Böyle giderse diğer ırklar tarafından yok edileceğiz!"
"Bunu sende biliyorsun Shurin"
"Bize katıl!"
"Irkımızı şahlandıralım!"
Irkçılık en nefret ettiği şeydi Shi La'nın.
Lukas'ı öldüren ırkın lideri, yapay zeka ırkındandı. Lakin bu yapay zeka ırkının lideri de, kendi halkından biri tarafından yaptığı bu haksızlık nedeniyle öldürüldü. Yani şimdi başa geçen Li Shi, önceki lideri öldürerek yönetimi devraldı.
Bu nedenle Shi La, Li Shi'yi seviyordu.
Aynı ırktan iki kişi, biri temiz diğeri kirli.
İyilik ya da kötülük tek bir ırka atfedilemezdi.
Lakin bu grup, bu düşüncede değildi.
"Shurin, gerçekten kendini kandırdığının farkında değil misin ?"
"Lukas neden öldürüldü sence ?"
"Unut Shurin..."
"Bunu en iyi sen biliyorsun ki"
"Barış imkansız"
Buna inanmayı reddetti Shi La. Elbette masallardaki gibi bir barış beklemiyordu. Ama eğer sorunu çözerse, savaşa neden olan sorun kaldırılırsa barışa da bir ihtimal vardı.
Shi La, ikinci seçenek olarak savaşı seçecekti.
Elbette barışı seçmesi, onun yumuşak huylu olduğu anlamına gelmiyordu.
Lukas'dan sonra yönetimi devralır devralmaz baskıcı bir politika benimsedi.
Aslen zararsız ve şakacı görünen bu şeytan başa geçip de ciddileştiğinde etrafa korkuyu tamamiyle yaydı.
Lukas'ın yumuşak huyluluğunu barındırmıyor, tam aksine Lukas'ın yetiştirdiği biri olmasına rağmen bir sorunla karşılaştığında ırkına yakışır biçimde en ağır yöntemi benimsiyordu.
Lakin Shi La'dan korkulmasının sebebi davranışları değil, doğumuydu.
Uzun zaman önce bütün ırk savaş başlattı. Bütün alemi kapsayan, bütün ırkı ilgilendiren bir savaş.
Savaş büyük ve kanlıydı. Canlılar doğalarındaki tüm canavarı dışa salmıştı adeta.
Komplolor, suikastler, ihanetler...
Bu ırkta ölen bütün canlıların kini ve bütün şeytanların ruhu tek bir yerde toplandı ve tek bir beden oluşturdu.
O gün Shi La'nın doğumuydu.
-Devam Edecek-
Gizemi uzun süre tutmayı sevmiyorum, lakin gizemsiz de keyfi kaçıyor. Bu nedenle hâlâ bazı gizemler saklı hikayede 😏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔹️❕Hayalet❕🔹️
Romance1️⃣ Tamamlandı. ___ Başlangıç Tarihi: 10.01.2020 Tamamlanma Tarihi: 03.06.2020 ___ Shi La. Asıl adıyla Shura kaçık, manyak, deli bir kızdı. "Hakkımda saçmalama alırım kelleni!" Shura yazara çakısını doğrultarak konuştu. Ardından yazara tepiği basıp...