80《Dekan》

283 41 0
                                    

Kraliyet Okulunda şuan ders zamanıydı. Güneş tepedeydi ve öğrenciler sınıfta ders dinliyordu.

Müdür her zamanki gibi masasında, dersi olmayan öğretmenler dinlenme odasındaydı.

1/B sınıfı derse başlamıştı. İlk dersleri Tarih, öğretmenleri yaşlı saçları dökülmüş, yuvarlak tek çerçeve gözlüklü zayıf bir adamdı.

Uzun ince siyah bir değnekle ciddiyetle ders veriyordu.

Öğrencilerin birkaçı esnedi.

Birkaç öğrenci çoktan başını masaya koymuş uyuyordu.

Çoğu erkek öğrenci ara sıra arka sıraya bakıyordu.

Arka sırada oturan bir kıza daha doğrusu.

Kızın uzun sarı saçları salınıvermiş, beyaz üniforması ile birleşen masum bakışları pek çok erkeğin gönlüne taht  kurmuştu bile.

Ona bakan erkekler sanki yokmuşcasına kayıtsız bir şekilde dersi ciddiyetle dinliyordu.

'İşte bizim tanrıçamızdan beklendiği gibi! Böyle sıkıcı bir dersi bile ciddiyetle dinliyor!' Pek çok erkeğin gönlünde yankılanan söz şuan buydu.

Bu kız Ayuan'dan başkası değildi.

Erkekler sadece baktı lakin yaklaşmaya cesaret edemedi. Çünkü bu melek benzeri masum görünümlü kız düşüncelerine göre masum kalmalıydı! Böyle melek gibi bir kız için kendileri bile o kız için leke gibiydi.

Bu kız dokunulmamalı!

Kendileri gibi aşşağılık canlılar bu melek görünümlü kıza dokunarak onu lekelememeli!

Bu sırada kapı açıldı. İçeriye giren kişi büyük bir adamdı.

Uzun sakallarını sıvazlayarak öğretmene ilerlerken Tarih öğretmeni gülümsemeyle "Dekan" dedi.

Öğrencilerin hepsi saygıyla ayağa kalkmıştı.

Dekan el işareti yaparak konuştu "oturun"

Sınıf sessizdi.

Uyuyan öğrenciler yanındaki arkadaşları tarafından dürtülüp uyandırılmış, uykulu öğrenciler ise dekanı görür görmez anında ayıkmıştı.

"Bu sefer yeni gelen öğrencileri bir test edeyim dedim, okulun ilk günleri test etmeye gelemedim malum" sakalını sıvazlarken öğrencilere bakarak konuştu dekan.

O sırada pencereden gizlice giren Shi La şansına küfür ediyordu. "Siktir!  Teste gele gele benim denk geldiğim güne mi geldin be moruk!!"

Dekan sakalını sıvazlarken gözlerini kıstı, hafifçe sırıttı ve sakince konuştu.

"Teste ilk şu pencereden giren elemanla başlayalım"

Tüm sınıf arkasını dönüp pencereye baktığında en arakadaki, sınıfa gizlice giren, her tarafını saklamış kişiyi gördüler.

Shi La!

Pencerenin dışındaki diyer ayağını da sınıfa soktu ve sanki hiçbir şey yokmuşcasına sakin bir şekilde sınıfın önüne ilerledi.

"Öhm, öhm" önce boğazını temizledi, ardından da açıkladı.

"Öğretmenim ben yeniyim"

"Oh? Haha, belli" sakalını sıvazlarken konuştu.

Shi La mırıldandı "Belliymişmiş, işim okula düşmese senin sakalını çekeceğim de belli moruk" diye söylendi düşük bir ruh haliyle.

Dekan daha da sırıttı.

🔹️❕Hayalet❕🔹️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin