82《Yağmurlu Gün》

291 43 0
                                    

4. Derse geçmiştik. İlk günüm niye bu kadar uzun be ?!

Ders Astronomi ve Coğrafyaydı.

Açık olmak gerekirse Astronomi sürekli uzayda seyahat ettiğim için iyi bildiğim bir konuydu, coğrafya ise...

Esnerken ağzımı kapattım. Öğrenmeme gerek yoktu, Bu gezegenin şekillerini öğrenmeme gerek yok.

Kaldı ki ben cehennemi bile tam olarak konum açısından bilmiyorum, başka yerleri mi öğrenecem be ?!

Bu arada 4. Derse geçmek biraz sürdü. Bayılan öğrencilerin ayıktırılması, pencereden atlayan salakların muayene edilmesi falandı filandı derken sanat dersi kaynadı.

Aurum'un makyajı çok etkili olduğundan hala maske takıyordum. Hatta sınıfın isteğine bir de yüzüme çarşaf gibi bir şey geçirmiştim.

Lakin çok sıcak olmuştu böyle de be...

Altından yelpazemi çıkartıp sallayarak kendimi soğuttum.

Biraz hava almak için maskeyi çıkarmaya çalıştığımda tüm sınıfın bana dik dik baktığını gördüm.

Sınıfın bana olan düşmanca bakışları altında geri vazgeçmek dışında bir şey yapamazdım.

Evet, ilk günümden tüm sınıfı artı birkaç hocayı kendime düşman etmiştim.

Ha ha ha...

Şeytanlar uslu bile dursa kimseyle iyi geçinemiyor ha...

Bu arada aklıma tilki geldi. Şuan neredeydi ?

Kaşlarımı çattım. Neredeyse uzunca bir süre gelmedi yanıma. Ne yapıyor şu tembel?

En son bana "Gücümü toplayabilmek için uzun bir süre seninle olamayacağım" diyerek ortadan kayboldu. O zamandan beri de yok ortada.

Her neyse, gelince sorarım ona.

Hocanın sesi niye ninni gibi geliyor ya ?

Sonunda göz kapaklarımla olan savaşı kaybetmiş, sıramda uyuya kalmıştım.

***

4. Ders bittiğinde tekrar Ayuan tarafından uyandırılmıştım.

Son bir dersimiz kalmıştı. Her gün 5 ders işleniyordu.

Esneyip saçımı ovuştururken tenefüsteki kişilerin hareketlerini izliyordum.

Sıkıcı.

Pencereden dışarıya baktım.

Okuldaki ilk günümün böyle olacağını asla tahmin etmezdim. Hem de hiç!

Ben söyle düşünmüştüm, herkesten üstün olduğumu göstermek amacıyla okula bacadan girer, müdüre eşşek şakası yapar, sınıftaki pek çok kızın gönlünü alıp ay ışığı enerjilerini toplar, günü de bir başka eşşek şakasıyla sonlandırırdım.

Lakin hayaller hiç gerçeklerle bir tutuşmuyordu!

Aslında olan ise sıkıcı, sıkıcı, aşırı sıkıcı bir gündü!

Pencereye baktım.

Hafif şu damlacıkları düşmeye başladı gökten.

Gökyüzü yavaşça kararırken yağmur hızlandı.

Yağmur...

🔹️❕Hayalet❕🔹️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin