86《Evlilik》

295 51 7
                                    

Ertesi gün uyandığımda yatakta bir süre debelendim yine her seferki gibi.

Bedenimi esnetirken yatağının yanındaki masanın üzerinde bulunan kutuya elim deydi.

Dikkatimi kutuya verdim.

Hediye kutusu ?

Dün hepsinden kurtulurken bunu gözden kaçırmış mıyım ?

Kutuya baktım. Avucuma sığıyordu, biraz daha küçüktü.

Zarif bir şekilde dekore edilmişti. Ambalajı çözdüğümde siyah metalimsi bir kutu ellerimde duruyordu. Kenarları minik elmaslarla süslenmişti.

Vay be, böyle bir hediyeyi ilk defa alıyordum.

Bu nedenle sırf kutusu bile ayrı hoşuma gitmişti.

Kutuyu açtığımda içinde kutuyla aynı renkte, saf siyah bir küpe gördüm.

Tek küpeydi. Uzun, ince ve zarif.

Üzerinde birkaç minik, çok minik elmas bulunmaktaydı. Uzaktan elmaslar belli olmuyordu lakin parıldıyor ve küpeye ayrı bir zarafet katıyordu.

Cidden hoşuma gitmişti.

Sağ kulağıma takıp aynaya geçtim.

Güzeldi.

Eh, ciddi ciddi ilk defa şu yaşıma kadar doğru düzgün bir hediye almıştım.

Acaba bu hediyenin sahibi kimdi ?

***

Hediyenin asıl sahibi ortadan kaybolmuş olan Yifan'dı.

Şuanda o gezegeni kısa süreliğine terk etmiş, asıl evine gelmişti.

Odada bulunan masada tüm önemli kişiler toplandı.

Bu sandalyelerin birinde oturan Yifan'ın ifadesi ciddiydi.

Masadaki onun dışında neredeyse tüm büyükler yaşlıydı.

Kaşlarını çatarak bir yaşlı "Böyle bir şeyi kabul edemeyiz" dediğinde bir başka büyük de "Haklı" diyerek destek çıktı.

Burada toplanan bütün kişiler o saklı ırkın üst düzey insanlarından başkası değildi.

Yifan'ın abisi iç çekerek küçük kardeşine baktıktan sonra konuşarak tartışmayı böldü.

"Öncelikle bir sakin olun. Ye Qin, bunun ne kadar büyük bir şey olduğunun farkındasın değil mi ?"

Yifan sessizdi.

Yifan'ın abisi iç çektiği sırada odaya bir başkası daha girdi. Bu kişi ise Yifan'ın babasıydı.

Yifan'a ilerleyip hiçbir şey demeden direk tokadı bastı. Arkasından gelen eşi kocasını endişeyle sakinleştirmeye çalıştı.

"Sarian! Dur!"

Sarian oğlu Yifan'a bağırdı.

"Sen ne yaptığının farkında mısın ?!"

Bu sabah uyanır uyanmaz aldığı haber 'Oğlu Ye Qin'in mührünü yabancı bir erkeğe taktığı' olmuştu.

"Baba sakin ol" Helian babasını yatıştırdı, Yifan'a döndü.

🔹️❕Hayalet❕🔹️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin