90《Mo ailesini ziyarete gitmek》

271 42 1
                                    

5 gün önce doğum günümdü.

4 gün önce de okula gidip müdürle konuştum ve bugün eeee....

Evet bugün okula gitmedim. Okuldan kaytarıyorum desem daha doğru olur. Müdürle anlaşma yapmıştık evet ama okuldan hemen ayrılmayacaktım.

Anlaşmamız tam olarak şöyleydi, benim makyaj halli suratımı görmeleri sonucu bu zombi suratı benim gerçek yüzüm sanıldı.

Bunun sonucu herkes benden rahatsız olmuştu, benden nefret ediyorlar eheheh.

Ulan nereye gitsem sevilmiyorum ha.

Genimde falan mı var acaba ?

Her neyse.

Benden rahatsızlık duyan kişiler olunca da müdür beni okuldan atmayı düşündü, ama benim Lord olmam tüm gidişatı değiştirdi.

İkimizin de isteğini alması adına ben sınıfta okumak yerine kendi kendine eğitim görecektim, sistemde hala o okulda okuduğum geçecekti ve hala sınavlara girecektim.

Bunun sonucu o özel kütüphaneye sınırsız erişim koşulu elde edecektim.

Ama kapalı eğitime hala geçmedim.

E önce tadını çıkaralım değil mi ?

Bir süre daha okula gidecektim, evet.

Ara sıra yüzümüzü gösterelim de unutulmayalım değil mi ?

Bugün ise tembellik yapasım gelmişti.

Okula gitmedim yani.

Bu arada Yifan nerede?

Ah evet, oradaymış.

Birkaç gündür ortadan kaybolmuştu, dün geri döndü.

Ayağa kalkıp üstümü sirkeledim.

Yifan'ı kolundan tutup dışarıya sürükledim. Bana şaşkınlıkla bakınca yine bu sefer duygu göstermesine şaşırmıştım.

Eh, uzun zamandır ifadesiz sonuçta.

Gülerek "Bakma öyle şaşkınca" diyerek ilerledim.

"Kardeşin Rui'yi görmeye gidiyoruz. Ne hayırsız kardeşsin be, insan bir kardeşini görmeye falan gider. Okul meselesinden beri gidip görmüyoruz çocuğu"

Bunu deyince durdu.

Arkamı döndüğümde başını sallayıp reddedeceğini fark ettiğimde kolunu daha da çekiştirerek yürümeye başladım.

"Yok öyle reddetme seçeneği! Onun abisi ben miyim, sen misin ?!"

Yifan aslında "onun abisi değilim, o ailede kalmam sadece temsili" diyecekken lafını yuttu.

Hâlâ gerçeği söyleyemezdi.

Ye Qin olduğunu ve o aileye yalancı anılar ekleyerek çocukları olduğu gerçeğini...

Rui'nin abisi değildi, Rui o ailenin tek çocuğuydu.

Öhm, ama bunu söyleyecek kadar yürekli değildi hala.

Ama bu neden nedeniyle kardeşiyle ilgilenmemesi normaldi. Çünkü kardeş değillerdi.

Lakin gerçekten abisi olduğunu sanan Shi La'ya da bir şey diyemiyordu.

Sadece isteksizce onu takip edebilirdi.

-Devam Edecek-

🔹️❕Hayalet❕🔹️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin