Gece sakin ve huzur vericiydi.
Shi La başka hiçbir sıkıntısı olmadan hafifçe uyurken Yifan uyumadan önce müdürden Shi La için izin belgesi aldı.
En azından 1 günlük dahi olsa evde dinlenmeliydi.
Ertesi gün güneş doğarken uyandı Shi La.
Tuhafça üstüne baktı.
Her zamanki ipek pijaması, her zamanki gibi uyandığında gördüğü aynı sahne.
Dünki acı rüya mıydı ?
Yüzüne ardından da göğsüne dokundu.
Yara izleri yoktu.
Tırnaklarına baktı.
Parçalanan et ve kanlar tırnaklarının arasına girmemişti.
Saçları yolmasından dolayı dolaşmamış, o açıdan geriye hiçbir iz kalmamıştı.
Rüya mıydı ?
Rüya değilse bir başka açıklaması var mıydı ?
Alnına masaj yaptı.
Belki de dün sınıftayken acıyı çok düşündüğünden rüyasını görmüştü ?
Çünkü ne zaman acı çekse gözlerini kan dolu buz gibi bir zeminde, yalnız ve sessiz bulurdu.
Şimdi ise sıcacık yatağında kansız ve temiz bir biçimde yatmaktaydı.
Rüya olmalıydı.
Yatağından kalkıp hazırlanırken "Bugün senin adına okuldan izin istedim" diye bir ses duydu.
Şüpheli!
Neden?
Ona baktım.
Bakışlarını kaçırmadı. Yani suçlu bir psikolojiye sahip deyildi, kısaca...
Belki de o Ye Qin değildi ?
Abartıyor muyum lan yoksa?!
Bakışlarından hatırlamadığını varsaydı Yifan, sessizce dünkü olayı gizleme gereği duyarak açıkladı.
"Dün ateşlendin. Okul saati gelmesine rağmen uyanmadın. Bugün okula gidecek ruh halinde olmadığını düşünerek erken izin aldım."
Oh, ateşlendim demek ?
Alnına dokundum.
Ateşim yoktu.
Dünki kabusumun sebebi ateşimin çıkması mıydı yani?
Dün yağmur yağarken hava epey soğuktu. Esinti bir güzel kemiklerine işlemiş olmalı.
Her zamanki gibi soğuğa dayanıksızdım hah...
Yerimden kalkıp elimi yüzümü yıkamaya gittim.
Yeri odaya geldiğimde yatağımda fazladan birini gördüm.
"Anastasia ?"
Yatağıma bağdaş kurup oturmuş, sırıtarak Yifan'a bakıyordu. Ben gelince bana döndü "Shura, hadi gidelim" yataktan kalkıp üstünü silkeledi.
"Nereye ?"
Sormadan edemedim. Nereye ?
"Unuttun mu ?" Göz devirirken söylene söylene ilerledi "Doğum gününü unutanı da ilk defa görüyorum"
Şaşkınlıkla tarihe baktım "10 Nisan"
Doğum günüm.
Kolumdan tutup beni çekiştirerek dışarı çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔹️❕Hayalet❕🔹️
Romansa1️⃣ Tamamlandı. ___ Başlangıç Tarihi: 10.01.2020 Tamamlanma Tarihi: 03.06.2020 ___ Shi La. Asıl adıyla Shura kaçık, manyak, deli bir kızdı. "Hakkımda saçmalama alırım kelleni!" Shura yazara çakısını doğrultarak konuştu. Ardından yazara tepiği basıp...