Jehin gözünü açtığında Shi La çoktan gitmişti. Rahatladı ve "O piç!" diye söylenerek ayağa kalktı.
Neyse ki on a bir şey yapmamıştı. Canı yanmıyordu ve en azından ona o kadar kötü bir şey yapmış olmamalıydı değil mi ?
Göğsünü gururla şişirdi, babasının şirketi olduğundan dolayı ona bir şey yapmaya cesaret edememiş olmalıydı!
- Shura bunu duysaydı kahkaha krizine girerdi, minik bir şirketin sahibinin kızı nere, koskoca Âlemde 10 Lorddan biri olmak nere-
Jeyin ayağa kalkıp da aynada kendini gördüğünde çığlık atarak dondu.
O piç suratına bıyık çizmişti!
Suyu açıp yüzünü yıkandığında ise bir şeyi fark etmesi uzun sürmemişti, yüzünü!
Silinmeyen kalemle çizilmişti!
Uzun süre tuvalette beklemesine rağmen dersten kaçmaya cesaret edemiyordu, nedeni okuldan değil okulun sahibinden korkmasıydı. Bu kişi kolayca provoke edebileceği biri değildi.
Bir bez çıkartıp yüzünü örterek sınıfa gitti.
***
Ders başladığında öğrenciler cidden çok bunaldığından şarkı söyleyip biraz rahatlama kararı kılındı.
Shura hemen sırıtarak "Hocam Jehin'in bülbül gibi sesi vardır, şakıyıp durur gül gibi" deyince sınıf kaynadı.
"Evet hocam! Sesi harika!"
"Kesinlikle şarkı söylemeli!"
Hoca da dayanamayıp "Gel Jehin de kulaklarımızın pası dokülsün" dedi.
"Jehin! Jehin! Jehin!" Tezarühatlar eşliğinde Jehin utanarak sahneye çıkarken Shura'nın yüzündeki alaycı gülümseme kimse tarafından fark edilmedi.
"Hediyeme bayılacan Jehinciğim" diye mırıldanırken birazdan olacakları dört gözle bekliyordu.
"Bezi çıkar da sesini etkilemesin" sesinin boğuk çıkmaması adına hocanın verdiği tavsiyeyi Jehin nazikçe reddetti.
"Hocam yaralandım da, sınıfı korkutmaktan çekiniyorum" dedi masum bir ifadeyle.
Hoca endişeyle "iyi misin ? Doktora göründün mü?" diye sorarken sınıftakiler "Jehin cidden iyi yürekli biri" diye tartışmaya başlamıştı.
"Evet hocam, endişeniz için teşekkür ediyorum"
Öte yandan alayla her şeyi izleyen Shura gülmemek için ağzını tutuyordu.
Ne büyük bir tiyatro! Ne güzel bir gösteri! Ne kaliteli bir senaryo!
Yalancılığı şeytanlarla yarışır biçiminde!
Gözlerim yanlış kişiyi seçmemişti! Doğru hediyeyi vermek için doğru kişiyi seçmiştim hahaha!
Jehin şarkı söylemeye başladığında sınıfta tuhaf bir ses duyuldu.
İnce ama komik bu ses tam olarak eşşek anırmasıyla tıpatıp aynıydı.
Jehin şokla ağzını kapatıp sustuğunda sınıf kahkahaya boğulmuştu.
Eveeeet!
Benim şaheserim!
Lakin hediyem burada son bulmamıştı eheheheh!
Jehin konuştuğunda sesi goril gibi çıkınca sınıf ikinci kahkahayı patlatmıştı.
Jehin ağlamaklı olduğunda ise...
Saçları, kaşları, vücudundaki tüm kılları uzamaya başlamıştı.
Gorile dönen Jehin ağlamayla sınıftan kaçarken, her şeyi basit bir dizin ile kayıt altına alan ben heyecanla 'şaheserime' bakıyordum.
4 yıl sonra internet var öldüğünde epey ünkü olur bu ha!
Ehehehe...
Bu derse gelince hep bu tür etkinlikler yapıldığından önceden tahmin ederek Jehin'e çizdiğim o bıyıkta bir iş vardı.
Kalemdeki kimyasal koklanınca ses değiştiriyor, dokunulunca böyle yan etkileri oluyordu.
Ah ah Jehinim...
Tuvalette seni öyle bir bıyık çizmeyle bırakacağımı mı sanmıştın?
Senin gibi aptalları çok seviyorum ahahah.
***
Elindeki kayıt videosunu sallayarak "oynamayı istiyorsan seve seve devam ederim" dedi ve şeytanice sırıttı.
Neyse ki bu ifadesini kimse görememişti, aksi takdirde orada korkudan kalpten giderlerdi.
-Devam Edecek-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔹️❕Hayalet❕🔹️
Romance1️⃣ Tamamlandı. ___ Başlangıç Tarihi: 10.01.2020 Tamamlanma Tarihi: 03.06.2020 ___ Shi La. Asıl adıyla Shura kaçık, manyak, deli bir kızdı. "Hakkımda saçmalama alırım kelleni!" Shura yazara çakısını doğrultarak konuştu. Ardından yazara tepiği basıp...