15 《İlk Görev》

523 74 15
                                    

Bugün işimin ilk günüydü ve işimi layığıyla yapmalıydım!

Bu yardımcılarımı ise sonuna kadar kullanacaktım!

Aslında bunları eğiteyim diye emirlerine verilse de, kimin umrunda ? Hadi ama, bir şeytanın tamamiyle dürüst olduğu nerede görülmüş?

Ben şu çömezleri incelerken onlar da beni inceliyordu. Tabi yüzlerinde küçümsemeyle. Dikkat edin de şu küçümdeğiniz velet sizi gebertmesin!

Her neyse yaw, ben anca görevlerimi yapacaktım.

"Söyleyin bakalım, normal bir işçi ne kadar sürede ne kadar suçluyla ilgileniyor ?"

Bu sorumla birlikte tekrar küçümseyen bakışları üstüme çekince bir an sinirlerim artmıştı. "Höst lan! Bir ben küçümseyerek bakabilirim" diye bağırmak istesem de içimde tuttum.

"Normal bir kişi, 1 haftada 4 suçla ilgileniyor."

Anlıyorum.

"Peki en iyileri ?"

Adam sorduğum soruyla bir an duraksayıp düşünmeye başladı.

"Galiba haftada 20 vaka ile falan ilgileniyorlar."

İyi. Her gün on vaka ile ilgilensem en iyilerden falan olurdum heralde.

"Bekle bi, peki gerçekten bu karakoldan bile, aynı merkezden bile en iyisi olan merkezdeki en iyiler ?"

İşte bunu unutmuştum!

"O kişiler cidden işkolik. Günlük 250 civarı çok yönlü vakalar ile ilgileniyorlar"

Oha!

Ne yani, işimin en iyisi olmak için bu kişileri geçmem mi gerek ?

Off.

Ben yaptığım işte, keyfi ve hobi olması dısında en iyisi olmayı amaçlayan biriyim. Şeytan iken bile nam saldım. Melek de olsam işime bağlı oldum, şimdi ise bana bu iş verildi. Nasıl pes edebilirdim ?

Lakin bana bu gurup verildiğine göre bu grubu da epey bir en iyi  şekilde kullanabilmeliydim. Tek başına ben çalışırsam pek bir yol katedemezdim!

Hmm.

"Peki bize özel olarak görev mi atanacak, biz mi görevi seçeceğiz ?"

Yönelttiğim soruya bir başkası cevap verdi.

"Açıkçası biz seviyelendirme sistemiyle yönetiliyoruz. Bu gurup 'seviyesizlerin' grubu. Bu nedenle bize basit görevler verilecek" dendiğinde suratım ekşidi.

"Sizin seviyeleriniz ne ?" Ciddi bir merakla sormuştum bu soruyu.

"Ben bronz orta seviyesiyim" diye birisi göğsünü şişirdiğinde kendimi tutamayarak yerden bir deynek alıp adama vurdum sinirle.

"Lan siz benimle alay mı ediyorsunuz!"

Sinirle bağırmam bir an oradaki herkesin tırsmasına sebep olmuştu.

"Off off!"

"Bana bak! Bizim seviyelerimiz diğerlerine göre kötü olabilir lakin biz en azından senin gibi korkak gibi silahlara sığınmıyoruz" dediğinde biri, işte cidden tepemin tası artmıştı!

Bir başkası hemen cesaretini toplayarak "Haklı! Senin gibi veledi başımıza getirirken ne düşündüklerini merak ediyorum" dedi.

"Ulan gerzekler, karşınızda dalga geçtiğiniz bu velet, elmas seviyesi çevikliğe, elmas seviyesi hıza ve elmas seviyesi esnekliğe sahip!" Bir an kendimi tutamadan kükredikten sonra, etrafta uzun süreli sessizlik oldu.

🔹️❕Hayalet❕🔹️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin