❗❗❗
+16 ifadesini boşuna koymadım ben açıklamayaDikkat!
Bölüm aşırı hassaslar ve çocuk olanlar için uygun olmayabilir.
___Odaya girdiğimizde, sıradan bir odada yatağa uzanmış güzel bir kadın göreceğimi falan düşünmüştüm. Hani öyle olmaz mıydı normalde ?
Ah unutmuşum, benim hayatımda normallere yer yok.
Odaya girer girmez leş gibi koku karşıladı beni. Beyaz duvarlarda siyah yapışkanımsı ne olduğunu bilmediğim bir madde, havada ağır metalimsi kan kokusu ve gözlerimi kör edecek bir sahne...
Saçsız, eti kemiğine yapışmış derecede zayıf, resmen kemikleri sayılır- ha bekle sayayım bare...
Neyse onu bunu geçim de devam edeyim. Kemikleri sayılırcasına zayıf bir insan, ki insan demeye bin şahit ister, siyah dumanımsı uzun bir ip ile boynundan tavana asılmıştı.
Hayır, kadın kendini asmış, intihar pozisyonunda olabilir lakin ölü değildi. Dudaklarından taşan sivri, metal gibi parlayan siyah köpek dişleri, beyazı siyaha dönmüş, irisi dikleşmiş gözleri ile sırıtarak tam karşımda duruyordu.
Ulan hangi şerefsiz lan bu ?!
Hangi şeytan bu kadar zevksiz olabilir!!!!
Biz şeytanlar güzelliğe düşkünüz be, çirkinliğe değil!
Sahte la bu şeytan!! Sahte!!
"EeğvhihiheHEHEHHEHE!"
"Sus be!"
Ayağımdan çıkarttığım terliği direk ağzına fırlattım. Büyük ihtimalle annemden miras aldığım bir gıdım beceri varmış ki terlik kadının ağzına girdi ve o kulakları kanatacak derecedeki iğrenç kahkahasını engelledi.
İşin kötü yanı, ne yazık ki bu geçici bir çözümdü.
Bir saniye sürmeden kadın ağzındaki terliği büyük bir zevkle yemişti.
Bakın, büyük bir zevkle diyorum çünkü bu hâlleri benim pirzola yerken ki hallerimle tıpa tıp aynısıydı. Ardından da istekle diğer ayağımdaki terliğe baktı, bakarken ağzındaki şörüklerin aktığını söylemeyi de es geçmeyeyim.
Shi La "..."
Yanımdaki adama acıyarak baktım.
Böyle bir eşim olsa büyük ihtimalle ben onu gebertirdim.
"Bakın bu kadını kurtarabilirim lakin dışarı çıkabilir misin ?"
Adam sessizdi.
Bir süre sonra dışarı çıktı.
Odada bir tek bu kadın ile ben kaldım.
Adam dışarı çıktığında kapıyı kapatır kapatmaz başımı yere eğip bir süre düşündüm.
***
Bir yanda tavana asılmış yaratık, diğer yanda yere bakan çocuk.
Uzun saçları yüzünü kapladığı için yüz ifadesi görülmüyordu.
Lakin yavaşça kalkan dudakları, onun ruh halini açıkça ortaya koyuyordu.
Bakışlarını yavaşça yerden çektiğinde her zamanki beyaz elbisesi bir iki defa etrafında oluşan hafif esintiyle çırpındı. Esinti saçlarına ulaşınca yüzü tamamiyle göründü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔹️❕Hayalet❕🔹️
Romance1️⃣ Tamamlandı. ___ Başlangıç Tarihi: 10.01.2020 Tamamlanma Tarihi: 03.06.2020 ___ Shi La. Asıl adıyla Shura kaçık, manyak, deli bir kızdı. "Hakkımda saçmalama alırım kelleni!" Shura yazara çakısını doğrultarak konuştu. Ardından yazara tepiği basıp...