68《Geçmiş(2)》

313 47 6
                                    

Anastasia sırıttı.

Sazan ağa atladı...

"Erkek, baştan çıkaracağın kişi bir erkek. Lakin onu bu halde baştan çıkaramazsın, sen de benim kurallarıma göre oynayıp erkek olmalısın"

"Sorun yok"

Anastasia yataktan kalktı "1 saat içinde hazır ol" diyerek odadan çıkıp gitti.

Erkek gibi olmak hah ?

Sorun değildi.

Sorun olan bir başka erkeği baştan çıkaracak olmasıydı, hem de erkek olarak!

Gözlerini kıstı. Anlaşılan o ki avı önce güzelce bir analiz etmeli, adımını ona göre atmalıydı.

Avı utangaç biriyse direk baskın biri olacaktı. Kolay avdı.

Eğer sinirliyse önce etrafındakilere karşı davranışlarını analiz edecek ve ne tür insan sevdiğini keşfedecekti. Ardından da sevdiği kişi gibi davranacak ve seveceği kişi gibi rol yapacaktı.

Eğer avı hareketli, neşeli biriyse o da neşeli olarak yaklaşacaktı.

Av herkesle flört eden biriyse bu en kolay olanı olacaktı. Lakin Anastasia gibi kişiliğe sahip birinin böyle bir adamı seçeceğini düşünmek hayalden başka bir şey değildi.

Av erkek, o da erkek kılığında olacak ve karşısındakine cinsiyetini bildiremez. Bir hile yapıp gerçek cinsiyetini kulağına fısıldasa bile Anastasia gibi tuhaf karakteri olan birisi bunu hemen fırsat olarak kullanıp muhtemelen kendisini kaybetmiş belirleyecekti.

Peki ya karşısındaki homofobik ise ?

Galiba bu en zor olanıydı.

Gözlerini kıstı, oraya gidince öğrenecekti...

***

Aynanın önundeki uzun beyaz saçlı, mor gözlü kız gülümsemeyle dudağına ruju sürdü.

Bu kişi Anastasia'dan başkası değildi.

Aynağa son bir defa baktıktan sonra hazır olduğunu hissederek gülümsemeyle gitti.

Gözlerinde belirli bir zevk kalıntısıyla...

***

"Vayy" ıslık çalarak Shura'nın etrafında tam bir tur dönüp onu inceledi Anastasia.

"Cidden bu kadarını beklemiyordum senden. Erkek olmaman çoğu kızı ağlatacak" dalga geçerek ilerledi Anastasia.

Daha sonra bir cihaza gelip ışınlandılar.

Yavaşça ilerleyip bir bara doğru geldiler. Burası Anastasia'nın sıkça takıldığı bir ortamdı.

***

Kapıdan içeriye uzun beyaz saçlı, mor gözlü narin aşırı güzel bir kız girdi önce.

Ardından da uzun siyah saçları salınmış, beyaz tenli, kan kırmızısı gözlü yakışıklı bir erkek girdi. Siyah gömlek ve siyah  pantolon giymişti.

Gömleğinin ilk iki düğmesi takılmamış, seksi köprücük kemigini ortaya çıkarmıştı.

İnce lakin güven verici bir adama benziyordu.

🔹️❕Hayalet❕🔹️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin